Hotel L' Approdo

Meer hotelinfo

15 reviews over Hotel L' Approdo

• 8Anita van Cleef18-08-2019

Heerlijk genoten.

Een super hotel met alles erop en eraan, je hebt zelf geen badlakens nodig voor aan het zwembad.

Heerlijk verblijf, genoten.

Met oudere kinderen

• 9Arthur18-06-2019

Aanrader.

Twee nachten in dit hotel verbleven in een kamer met balkon en uitzicht over het meer. Ontvangst was aller hartelijkst. De hapjes bij de borrel waren voortreffelijk en bij de consumptieprijs inbegrepen. Ontbijt en diner (a la carte) waren uitstekend. Personeel zeer attent en vriendelijk. Kortom, aanrader!

Met vrienden

• 2017
    9Ann01-08-2017

Grote kamer en badkamer, netjes gepoetst, vanuit de kamer mooi uitzicht op het meer, heel rustige ligging, groot zwembad en bijhorende tuin met voldoende ligstoelen, handdoekenservice aan zwembad, heel veel keuze bij ontbijttafel, avondeten bij halfpension verzorgd en lekker, mogelijkheid om buiten te eten, personeel is zeer behulpzaam, voldoende parking, Orta is gezellig dorpje vlakbij, iets verder zijn Stresa en Arona ook een aanrader, wandeling naar Dolphin's bar is 's avonds mooi verlicht maar door de aanwezigheid van héél véél muggen (ook op terras van de bar) hebben we dit geen twee keer gedaan, naast het hotel kan je een les waterskiën volgen (duur maar onze zoon heeft er enorm van genoten), airco werkt goed maar maakt te veel lawaai om goed te kunnen slapen (hebben gelukkig ook kunnen slapen zonder airco), fijn hotel en mooie omgeving voor een rustige vakantie.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8Evelien04-05-2016

Leuk hotel tijdens een rondreis!

Tijdens onze rondreis door Italië verbleven we 2 nachten in dit hotel. De kamers waren schoon en pas gerenoveerd, de badkamers echter waren nog niet gerenoveerd en dit kon je ook goed zien. Wij verbleven op basis van logies/ontbijt en het ontbijt was zeer uitgebreid. Vanuit het zwembad en sommige balkons, kijk je uit op het prachtige meer! In de omgeving van het hotel is weinig te doen er zijn ook niet echt leuke restaurantjes in de buurt. Vanuit het hotel zijn wij een dagje naar Milaan geweest, dit is goed te doen met de auto, maar ook Turijn is met de auto goed te doen.

• 8Constantijn19-09-2013

Leuk hotel!

Prima hotel. Wij hebben hier 8 dagen overnacht. Het is allemaal erg gemoedelijk. In Pettenasco is weinig te beleven. Orta daarintegen is een leuk plaatsje waar je lekker kunt eten. Ook het eiland San Giulio is een aanrader. We hadden een gerenoveerde kamer. Alles zag er keurig uit inclusief WIFI toegang en een koelkast. Een koelkast is wel vereist aangezien de prijzen voor losse dranken niet mals zijn. Ontbijt is prima en voldoende. We hebben twee keer in het restaurant gegeten. Dit was erg goed. Verse produkten en uitstekende service. De medewerkers proberen echt alles goed te doen, zeer vriendelijk. Zwembad en Sauna zijn prima. Prima vakantie om lekker uit te rusten.

• 8Fredo van Berkel04-09-2012

Prima

Hotel is rustig gelegen aan de rand van het kleine dorpje Pettenasco waar verders niets is te beleven. Hotel ligt direct aan het meer en heeft een zwembad wat gevuld is met het koude water uit het meer.Rondom voldoende legbedden met een handdoekenservice. De kamer (wij hadden er een met meerzicht) zijn groot genoeg, de badkamer is gedateerd maar wel schoon en dat wordt dagelijks zo gehouden incl de handdoekenservice.Het bed was wel vrij hard.Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden LO geboekt en hebben een keer gebruikt gemaakt van het restaurant maar vonden dat niet voor herhaling vatbaar vanwege het klunzige personeel daar (misschien momentopname geweest).

• 8p.dielemans20-08-2012

mooie rustige plaats

hotel l'approdo is zeer rustig gelegen, mooi hotel, ontbij is uitgebreid, groot zwembad met veel ligbedden. Strandje is klein, dorpje Pettenasco stelt weinig voor, bootverbinding naar Orta st. Giulio is aanrader. Schitterend daar en veel eetgelegenheden.

Met jonge kinderen

• 8macartman12-08-2012

Ontspannen aan een prachtig meer!

Relaxt aan een onstpannen meer, vriendelijke mensen en niet onbelangrijk tegenwoordig: gratis internet. Zijn er 2 nachten geweest, waarvan één dag naar Milaan met de auto. Heerlijke grote slaapkamer, bedden zijn hard en de badkamer is in vergelijking met de rest van het hotel niet zo heel goed.

Met vrienden

• 8Hendrik D'Hulster17-07-2012

Een meevaller

Mooie ligging aan het meer. Boek een kamer met zicht op het meer, anders kijk je uit op een drukke straat. Kamergrootte is zeker voldoende, de badkamer en de douche zijn te klein. Vriendelijke personeel. Buiten aan het zwembad heerlijk vertoeven. Veel ligzetels. Voldoende plaatsen om ook in de schaduw te zitten. Het ontbijt is ruim en verzorgd. Weinig variatie in het brood. Het avondeten wordt geserveerd op een gezellig terras. Vlotte bediening. Smaakvolle gerechten. Ofwel a la carte. Bij half pension steeds keuze uit twee voorstellen. Het dorp stelt weing voor, maar er zijn voldoende mooie toerischtische plaatsen in de buurt. Was een meevaller

• 8Marc Van Puymbroeck08-06-2012

prachtige ligging

Dit hotel liet bij ons eerst een nogal slordige indruk achter, maar na enkele dagen verblijf moeten we dit terugnemen. Alles wordt goed onderhouden. Het zwembad ligt er prachtig bij. Eten is goed, ontbijt na een week wat eentonig, 's avonds goed gevarieerde menu's en wijnen van alle prijsklasse's. Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Klein minpuntje is de badkamer.Deze is wel zeer klein. De douche nog kleiner. Voor de rest een goed en aangenaam hotel. We zullen dit zeker aanbevelen aan onze vrienden.

4 tips over Hotel L' Approdo

• p.dielemans, 20-08-2012

kamermeerzicht is aanrader,mooier uitzicht op het meer.

• Fredo van Berkel, 04-09-2012

Prima hotel voor een kort verblijf. Weinig te doen in de directe omgeving.

• macartman, 12-08-2012

Lekker een duikje in het meer en één dag naar Milaan.

0 vragen over Hotel L' Approdo

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
    • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen