Camping Cusio

Camping Cusio
7,9

4 tips over Camping Cusio

Robert, 1-11-2013

Agri-Gelateria, iedere avond een heerlijk ijsje gehaald, 5 min lopen van de camping

Milaan is goed te doen, zoek een metrostation op in een buitenwijk en parkeer daar voor een relatief laag bedrag

Monte Rosa gebergte

Er wordt wekelijks een bergbeklimtocht georganiseerd. Heel leuk om te doen, ervaren instructeur die van jong tot oud(er), op een leuke manier helpt en uitdaagt.

Stephanie, 17-9-2013
Omgeving zelf ontdekken, div. Sacro montes, alpien gebied of slenteren door het dorpje Orta.
Jeroen, 13-8-2013
Muggenbescherming meenemen

Janneke, 26-7-2013

- De ijssalon aan het eind van de straat!!! Super lekker italiaans ijs.

- Montarosa, leuke rit, boven uitzicht over de 7 meren en mogelijkheid om te rodelen. Ook leuk om daar te wandelen.

- Isola san Giulio, is het schilderachtige eilandje in het Ortameer. Wij zijn met onze eigen (opblaas)boot erheen geroeid vanaf het dorp. Ongeveer 15 min.