Bed and Breakfast Borgo Vallone

46 reviews over Bed and Breakfast Borgo Vallone in het Nederlands

Parel in Piemonte!

Anjo Hintzen
27-10-2017

We zijn al op veel verschillende plekken in Italië geweest, maar Piëmonte hadden we tot nog toe steeds overgeslagen, zeer ten onrechte bleek nu.

Het is een prachtige, authentieke streek, nog niet overlopen door toeristen, zoals menige andere streek in Italië.

Borgo Vallone is een plaatje, een paradijsje! Via stille, kronkelende weggetjes kom je uiteindelijk bij het schitterend gelegen Borgo aan.

Natasja en Ed hebben het eigenhandig helemaal in de oude stijl herbouwd en de 5 ruime kamers zijn met bijzonder veel smaak en mooie luxe ingericht. Omdat ze het met opzet kleinschalig hebben gehouden en de totale oppervlakte van hun Borgo ruim is geniet je van veel privacy.

Natasja en Ed zijn daarnaast bijzonder gastvrij en voorzien je van veel mooie en bijzondere tips die een bezoek in de omgeving waard zijn, zoals reataurantjes en wijnboerderijen.

Ze staan graag voor je klaar maar zullen zich absoluut niet aan je opdringen.

Het ontbijt ‘s ochtends is heerlijk en gezellig aan de grote eettafel binnen of buiten in het zonnetje met prachtig uitzicht over de vallei ( in prachtige herfstkleuren toen wij er waren)

‘s Nachts is het er nog écht stil en kun je een prachtige sterrenhemel bewonderen.

Ach ja, er zijn nog van die plekken waar alles lijkt te kloppen, dankjewel dat er mensen zijn die dat voor mekaar boksen en er anderen van laten meegenieten!

Alles is helemaal zoals eerdere gasten hebben geschreven, volledig herkenbaar. Top, super!

Gewéldig!

Dick & Marlies
14-10-2017

Wát een heerlijke plek! Een aanrader voor iedereen die van rust, natuur en de Italiaanse eetcultuur houdt. Gastvrouw Natasja wijst je de weg naar de meest bijzondere restaurantjes waar je de lekkerste (locale) gerechten geserveerd krijgt. Enorm veel respect voor Ed en Natasja die deze borgo tot een hele romantische plek hebben omgetoverd.

sssssst, niet verder vertellen, dit paradijsje

Peter & Ann
23-8-2017

1, 2 , 3......7 maal waren we al bij Ed & natasja. Het is een waar paradijsje voor de Italie liefhebber. LET WEL OP! Niet naar de Borgo gaan als je 's morgens geen zelfgebakken brood of gebak, zelfgemaakte confituur & Yohourt, artisinale kazen & charcuterie(van vriend Charles),fruit uit de eigen tuin lust.Zeker ook niet gaan als je het niet kunt hebben dat er een superzacht hemelbed aan het zwembad voor je klaar staat(je hoeft om 7u uw handdoek niet te leggen)Als je helemaal gek wordt van een stel reetjes onder je venster of een super lief poesje in je loungeset. Naar de borgo gaan is ook heel gevaarlijk...... je geraakt er nooit meer weg, wij alvast toch niet. We kijken al uit naar de 8 ste keer. Tot binnenkort

Topaccomodatie! Beter is er niet.

Guus en Liesbeth
31-7-2017

Borgo Vallone is voor ons de plek waar je het ultieme vakantiegevoel krijgt. Als je tenminste ook houdt van rust, een mooie omgeving, stijlvolle kamers, een prachtige ligging, heerlijk eten en bovenal super gastvrije eigenaars.

Ook heb je geen reisgids nodig. Je vraagt het gewoon aan Natascha en voilà, je weet zo wat er te doen is en waar je naar toe kunt om een heerlijke dag of avond te beleven.

Bedankt Natascha en Ed, dat jullie zo'n mooie plek gecreëerd hebben en waar wij ontzettend van genoten hebben.

Niet twijfelen, boeken!

Tom&Marjolijn
31-7-2017

Super rustige b&b, je bent er echt te gast (geen toerist). Ed&Natasja zijn topkoppel met hart op juiste plek: vr hun gasten, borgo, waarden, streek en bewoners ervan. Je beleeft streek: prachtige avond bij Gianni, wijnproef bij Carlo, fakkeltocht wijn en slowfood, restotips op maat,...Sport: goede&mooie fietsroutes (wel pittige klimmetjes!) Inrichting suite + terrein=top, zeer consequent in stijl: doordacht+ rustgevend door eenvoud en kleur-en materiaalgebruik. Ruw/zacht, modern/rustiek, eenvoud/luxe. Het zit allemaal in de details! Mooi zwembad met prachtige &makkelijke ligbedden, heerlijk lezen tussen de lavendel! Tuin = paradijs. Dit vooral qua uitgedacht ontwerp, plant-en boomkeuzes, privacy, niveauverschillen, onderhoud enz. Food&drinks: persoonlijk ontbijt met alles wat je wil (slow coffee, kazen, fruit, homemade cake- brood-yoghurt), pizza avond was zeer fijn (lekker&gezellig), h-bar: goed voorzien & fijn concept, schappelijke prijzen. 1 minpuntje: je verblijf hier is te kort!

Luxueus genieten in een oase van rust

Familie Stultjens
25-7-2017

Zéér mooie kamers en suites, zéér mooie natuur en tuin, zéér mooi uitzicht, ontbijt met heerlijke verse producten, zéér vriendelijke en open gastvrouw en -heer voor wie geen moeite teveel is, plek waar je echt tot rust komt. Gastvrouw Natacha helpt je echt bij het uitstippelen van uitstappen en restaurantbezoekjes.

We hebben met het ganse gezin bijzonder genoten van ons verblijf in het prachtige Piëmonte!

Fantastisch!!

Frans en Ria
23-7-2017

Wat een geweldige accommodatie in een prachtige omgeving. De gastvrijheid van Nathasja en Ed zijn zeer bijzonder en overtreffen alles. Als je van rust, lekker eten, een prachtige(door Nathasja ingericht en gebouwd door Ed) accommodatie

Houd ben je hier aan t goede adres. Dank voor de top hospitaliteit.

Oase van rust

Stéphanie
16-7-2017

Een prachtige B&B gelegen in de Piemonte. Je slaapt in zeer ruime, nette en mooi ingerichte kamers, waarbij je uitkijkt op de natuur van het domein.

De gastvrijheid van Natasja en Ed is ongelofelijk. Het ontbijt is heerlijk met lokale producten en vers gebakken brood. We hebben kunnen genieten, samen met de andere, van een heerlijk diner met aangepaste wijnen. We hebben fantastische mensen ontmoet waarbij we de rest van ons verblijf genoten hebben van een glaasje wijn en heerlijk eten. Een echte aanrader!!!

Wat een fantastische plek, onze verwachtingen waren hoog maar het is nog zoveel mooier dan op de website. We waren eerder in Piemonte geweest, maar deze accommodatie ligt zo gunstig, iedere dag konden we een andere kant op om te ontdekken en hierdoor was iedere dag weer compleet anders. De borgo ligt in een heel mooi en rustig gebied, en is werkelijk schitterend verbouwd. de tuinen en het zwembad liggen op allemaal verschillende hoogtes, zo mooi. Het is een heel groot complex met maar heel weinig kamers hierdoor heel veel privacy als je dat zoekt maar we hadden ook super contact met andere gasten heel bijzonder. Natasja & Ed zijn een super gastvrouw & heer, maken dat iedereen zich helemaal thuis voelt en niets is te gek. Natasja weet enorm veel van de regio en weet de mooiste routes en plekjes en organiseert van alles voor je voelde als een persoonlijke assistent (en het woord Natasja opent overal deuren iedereen wordt enthousiast zodra je zegt waar je verblijft) We hebben hele gezellige avonden gehad op de borgo met de andere gasten en met voortreffelijk eten, ook de pizza avond was zeer leuk. Iedere dag tijdens het ontbijt bakt Ed o.a.de lekkerste taartjes en de zelfgemaakte yoghurt helemaal top. Daarnaast vind je op zeer korte afstand heel veel leuke lekkere restaurantjes, onze favoriet was aan het einde van de straat in San Giorgio met een fantastisch uitzicht .

De kamers zijn net als de rest helemaal af en prachtig. Petje af voor wat deze twee mensen hebben gecreëerd en neerzetten. Tip; Romantische avond in de hottub onder de sterrenhemel met een heerlijke fles wijn van Borgo Maragliano.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Borgo Vallone in Olmo Gentile, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Borgo Vallone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Borgo Vallone scoort een 9.57 uit 10 op basis van 46 reviews.