Olmo Gentile

Reviews over Olmo Gentile

Parel in Piemonte!

Anjo Hintzen,
    27-10-2017

We zijn al op veel verschillende plekken in Italië geweest, maar Piëmonte hadden we tot nog toe steeds overgeslagen, zeer ten onrechte bleek nu.

Het is een prachtige, authentieke streek, nog niet overlopen door toeristen, zoals menige andere streek in Italië.

Borgo Vallone is een plaatje, een paradijsje! Via stille, kronkelende weggetjes kom je uiteindelijk bij het schitterend gelegen Borgo aan.

Natasja en Ed hebben het eigenhandig helemaal in de oude stijl herbouwd en de 3 slaapkamers en 2 woonkamers zijn met bijzonder veel smaak en mooie luxe ingericht. Omdat ze het met opzet kleinschalig hebben gehouden en de totale oppervlakte van hun Borgo ruim is geniet je van veel privacy.

Natasja en Ed zijn daarnaast bijzonder gastvrij en voorzien je van veel mooie en bijzondere tips die een bezoek in de omgeving waard zijn, zoals reataurantjes en wijnboerderijen.

Ze staan graag voor je klaar maar zullen zich absoluut niet aan je opdringen.

Het ontbijt ‘s ochtends is heerlijk en gezellig aan de grote eettafel binnen of buiten in het zonnetje met prachtig uitzicht over de vallei ( in prachtige herfstkleuren toen wij er waren)

‘s Nachts is het er nog écht stil en kun je een prachtige sterrenhemel bewonderen.

Ach ja, er zijn nog van die plekken waar alles lijkt te kloppen, dankjewel dat er mensen zijn die dat voor mekaar boksen en er anderen van laten meegenieten!

Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldig, alles overtreft je verwachtingen!

R&M,
    22-10-2017

Alles is helemaal zoals eerdere gasten hebben geschreven, volledig herkenbaar. Top, super!

Gewéldig!

Dick & Marlies,
    14-10-2017

Wát een heerlijke plek! Een aanrader voor iedereen die van rust, natuur en de Italiaanse eetcultuur houdt. Gastvrouw Natasja wijst je de weg naar de meest bijzondere restaurantjes waar je de lekkerste (locale) gerechten geserveerd krijgt. Enorm veel respect voor Ed en Natasja die deze borgo tot een hele romantische plek hebben omgetoverd.

Gereisd met partner in oktober 2017

sssssst, niet verder vertellen, dit paradijsje

Peter & Ann,
    23-8-2017

1, 2 , 3......7 maal waren we al bij Ed & natasja. Het is een waar paradijsje voor de Italie liefhebber. LET WEL OP! Niet naar de Borgo gaan als je 's morgens geen zelfgebakken brood of gebak, zelfgemaakte confituur & Yohourt, artisinale kazen & charcuterie(van vriend Charles),fruit uit de eigen tuin lust.Zeker ook niet gaan als je het niet kunt hebben dat er een superzacht hemelbed aan het zwembad voor je klaar staat(je hoeft om 7u uw handdoek niet te leggen)Als je helemaal gek wordt van een stel reetjes onder je venster of een super lief poesje in je loungeset. Naar de borgo gaan is ook heel gevaarlijk...... je geraakt er nooit meer weg, wij alvast toch niet. We kijken al uit naar de 8 ste keer. Tot binnenkort

Gereisd met partner in juli 2017

Topaccomodatie! Beter is er niet.

Guus en Liesbeth,
    31-7-2017

Borgo Vallone is voor ons de plek waar je het ultieme vakantiegevoel krijgt. Als je tenminste ook houdt van rust, een mooie omgeving, stijlvolle kamers, een prachtige ligging, heerlijk eten en bovenal super gastvrije eigenaars.

Ook heb je geen reisgids nodig. Je vraagt het gewoon aan Natascha en voilà, je weet zo wat er te doen is en waar je naar toe kunt om een heerlijke dag of avond te beleven.

Bedankt Natascha en Ed, dat jullie zo'n mooie plek gecreëerd hebben en waar wij ontzettend van genoten hebben.

Gereisd met partner in juli 2017
Olmo Gentile scoort een 9 uit 10, op basis van 5 reviews