Appartement Il Vigneto

ItaliëPiemontOggebbio (Lago Maggiore)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Il Vigneto voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 15 reviews
+31/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 15 reviews
  • 7.4Inrichting
  • 7.5Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

15 Reviews over Il Vigneto

• 8van de Brink13-08-2019

op de weg terug?

Na het lezen van oude reviews niet echt verwachtingsvol vertrokken richting Italië. Maar gelukkig viel het reuze mee. Het weggetje naar het verblijf is, inderdaad, erg smal en best stijl maar best goed te doen. Het is wel een verblijf met veel trappen, heb je een slechte conditie dan kan je oefenen in je vakantie. Zwembad was netjes, werd om de twee dagen schoongemaakt. Ligbedden zijn oud en aan vervanging toe. Het stoepwerk is niet helemaal onkruidvrij. tijdens ons verblijf kwamen er twee tuinmannen. Er is een lift aanwezig deze is vaker kapot dan in bedrijf. Denk niet dat hij door de keuring heen komt in Nederland. Het appartement was erg ruim, schoon en een fantastisch uitzicht. Gigantisch balkon. Alles in de keuken aanwezig, wel beperkt aantal glazen en borden. De bedden lagen goed. Supermarkt ligt op 3 kilometer van het dorp.

• 4Maria29-07-2018

Fantastische locatie, maar verouderd complex.

Perfecte ligging, mooi uitzicht. Wel verdient dit complex de naam “vergane glorie”. De appartementen zijn verouderd en niet goed onderhouden. Ook qua schoonheid verdient dit geen prijs. Veel stof en overal spinnenwebben, alsof er gauw met een doekje doorheen is gegaan. Verder is de inrichting niet compleet, zeker in de keuken niet (hele eenvoudige dingen ontbreken zoals een snijplank, een spatel en noem maar op). TV werkt niet (zou dezelfde dag gemaakt worden, maar niemand gezien). Ook het zwembad is verouderd. Oude vieze ligbedden, onkruid door de tegels etc. De lift naar de bovenste huisjes is niet betrouwbaar. Wat eens een zeer mooi complex is geweest, mag, helaas door geen of weinig onderhoud, niet de naam Residence meer dragen.

• 8Nicole16-08-2012

Super vakantie

We hebben een geweldige vakantie gehad in oggebbio! Het appartement was mooi, schoon, erg ruim helemaal compleet. De ligging is fantastisch als je eenmaal boven bent, al wend de weg ernaar toe echt wel! Je hebt een adembenemend uitzicht over het lago vanaf je eigen terras.Wel een nadeel dat je ver moet voor je boodschappen. In de omgeving is genoeg te doen, en is ontzettend mooi met vele leuke plaatsen. Een dag Milaan mag zeker niet ontbreken, is zo'n 113 km. Verbania is een gezellige plaats, en in Cannobbio is zondags een leuke markt. Op de boulevard kun je heerlijk eten. Val verzasca in Zwitserland is ook zeker een aanrader. Het zwembad is klein en naar ons idee niet al te fris, al stonk het niet toen wij er waren. Jammer dat het complex niet beter wordt bijgehouden, zoals de trappen, onkruid e.d. en dus ook het zwembad. Voor de kinderen is er niets te doen, maar dat hebben wij niet als negatief ervaren, we hebben een super vakantie gehad met z'n vieren!

• 6brigitta_6703-08-2012

Mooie locatie, weinig faciliteiten

Uitzicht is geweldig, appartement mooi, niet helemaal compleet ingericht en we hadden een druppelende wc (is wel gemaakt). Zwembad is verouderd, klein en stinkt, weinig en oude zonnebedden. Supermarkt en winkels op 20 km afstand. De weg naar het complex is heel smal en stijl (1 auto breed). Mooi gebied om te wandelen.

• 7Kennis13-09-2010

Mooi uitzicht! leuk appartement.

In September 10 dagen vakantie gehad. Appartement was niet geheel schoon, beetje stoffig. Complex is alleen via een hele smalle/stijle weg te bereiken, een groot nadeel. Dit stond nergens beschreven. Het complex zelf is op een stijle heuvel gebouwd en heeft daardoor veel trappen (er is een lift maar dan nog moet je trappen lopen niet geschikt voor mindervalide!) En inderdaad de eigenaar spreekt alleen Italiaans en soms is er een vrouw die Duits spreekt en gebrekkig engels. Helaas verdwijnt de zon al om een uur of 5 achter de bergen (in September) het zwembad ligt dan geheel in de schaduw. Toch een fijne vakantie gehad met een leuk en ruim appartement met groot terras en schitterend uitzicht

• 5Henriette van Biezen08-09-2010

Prima uitzicht, erg gehorig

Bij aankomst was het appartement niet schoon, wij verbleven er 3 weken en moesten na 2 weken zelf om schoon beddegoed vragen. Hebben 1 uur vast gezeten in de lift. Lift erg gevaarlijk, advies om hier geen gebruik van te maken. Het toilet lekte, dus erg natte boel in de badkamer.

• 8Marjon29-08-2010

Geweldig uitzicht

Het complex ligt hoog en heeft daardoor een geweldig uitzicht. Je moet het wel treffen met het appartement. Wij hadden een mooi ruim balkon met mooi uitzicht, maar werden elke ochtend om 6 uur wakker door de bovenburen met kleine kinderen, dus het is wel erg gehorig. Eigenaar is vriendelijk, maar spreekt alleen Italiaans. Appartementen worden in de tussentijd niet schoongemaakt. Het slaapbank bed was niet heel comfortabel. Ga hier zeker niet naartoe zonder auto, in de omgeving is weinig, je moet naar Cannobio rijden voor leuke plekjes. Tip om te eten: Ca Bianca, op de weg tussen Cannero Rievera en Cannobio in. Gezellig aan het water, en heerlijke huisgemaakte pasta's!

• 1Y. Stoffelen28-08-2010

Er was bij aankomst geen appartement!!!!!

We hadden een superior appartement (2 badkamers, 2 slaapkamers en groot balkon) bij de organisatie Domus Aquae geboekt, maar bij aankomst bleek dat er voor ons geen appartement beschikbaar was. Na moeizaam overleg heeft de concierge zijn appartement (1 badkamer, 1 slaapkamer) opgeruimd en geveegd. Het was niet schoon, maar we hebben hierin overnacht en zijn de volgende dag naar het kantoor in Meina gegaan en kregen daar een appartement (1 badkamer, 2 slaapkamers en zeer klein balkon) aangeboden. Het was schoon en het uitzicht was goed, dus hier hebben we de rest van de week doorgebracht.

• 10h.r.stoffers23-08-2010

Wat een uitzicht!!

uitzicht over het lago Maggiore. Alle appartementen zijn verschillend van inrichting. Ze zijn erg kompleet ingericht, met alles erop en eraan. incl vaatwasser. Wij hadden een app met een ruim balkon. Er zijn ook appartementen met een gazon. Het laatste stuk met de auto is heel mooi en heel smal en dus heel italiaans. Als je van rust houdt en een onbezorgde vakantie wil in een prachtige omgeving,dan is dit de plek!

• 7gezin met 2 kinderen 12 en 1409-08-2010

nog in kinderschoenen

er is een beheerder die alleen italiaans spreekt, kan in mijn ogen niet. wasmachine is er ook niet. sommige appartementen zijn nog niet 100% klaar. tijdesn onze vakantie waren ze er nog een aan het betegelen met de herrie die daarbij komt kijken zoals slijpen en kappen.

Appartement Il Vigneto info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij