Hotel Arena

1 review over Hotel Arena in het Nederlands

Klein hotel zonder lift

schotjans
23-10-2013

Keurige kamer met kleine badkamer maar netjes. Jammer dat er geen lift is en ook parkeerplaatsen ontbreken. Door ligging aan rand van de stad moeilijk plek te vinden voor auto. Leuke stad met verzorgd winkelbestand.

Gereisd Met vrienden in Wed Oct 23 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresRotonda Massimo D'Azeglio 4/6 28100(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Arena

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arena in Novara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.