Camping Tenuta Il Castelletto

9,6

69 reviews over Camping Tenuta Il Castelletto in het Nederlands

Frank
21-9-2018

Wij zijn hier inmiddels drie keer geweest en dat zegt eigenlijk alles. Een geweldige plek in het meest gevarieerde deel van Italië. Geweldige steden, prachtige dorpen, stranden en bergen dichtbij. Zowel in de zomer, herfst, winter als lente 100% la dolce vita. Genieten van (h)eerlijk Italiaans eten en goede wijn. De tenten en appartementen zijn stijlvol ingericht en voelen als "home away from home". De sfeer is ongedwongen en warm voor groot en klein. Je bent hier geen toerist maar echt op bezoek. Snel weer terug !

Inmiddels hebben wij hier drie jaargetijden meegemaakt. Elk seizoen is een absolute aanrader. De mei vakantie als heerlijke voorzomer. Ideaal zonnig weer om het echte Italiaanse leven te ontdekken. In de zomer vakantie genieten van zon, zwembad en de Italiaanse warmte. De tenten zijn 's nachts koel. Door de enorme privacy kan je lekker 'open' slapen. Wat een feest. De herfst is adembenemend qua kleuren. Wijnvelden om je heen in fantastische tinten. Michael en Fijtje kennen de omgeving op hun duimpje. En zelfs als je er vaker bent geweest weten ze je altijd weer te verrassen met nieuwe tips voor heerlijke restaurants, een fantastische wijnboeren, een prachtig dorpje of een prachtig uitzicht. De tenten zijn geweldig. De appartementen zijn prachtig. Bovenop de heuvel met aan alle kanten uitzicht. Op de wijnvelden, een kerkje, de stad Nizza Monferrato of gewoon heel ver weg over de heuvels. Meer dan fantastisch !

Fantastisch!!

Erwin
10-9-2018

Absoluut een prachtige plek om een rustige vakantie te hebben. Schitterend uitzich en de tenten zijn van alle gemakken voorzien. Bedankt voor wederom een heerlijke vakantie, Michael/Fijtje!

Geweldige verblijf gehad

Ben & Monique
9-9-2018

Wederom geweldig naar onze zin gehad. Michael en Fijtje zijn heel gastvrij, de locatie is zeer sfeervol en de voorzieningen zijn meer dan goed. Er is volop activiteit in de omgeving. De mooie stadjes zijn binnen bereik, evenals de Middellandse Zee. Turijn is een aanrader.

Een heerlijk verblijf in de Piemonte

Marja en Ernst Jan
21-7-2018

We hebben genoten van een heerlijke week in één van de zeer comfortabele lodge-tenten die Michael en Fijtje neergezet hebben op hun landgoed. Geweldig uitzicht, prima bed, zeer privé. De gastvrijheid van Michael en Fijtje is groot, ze geven goede tips voor activiteiten in de omgeving én regelen alle reserveringen in restaurantjes als je dat wilt. Als je jezelf wilt verwennen dan is dit een uitstekende plek om naar toe te gaan.

Top sfeer

h.a de paus
29-6-2018

Top sfeer!

Echt Italiaans genieten, gastvrij, rust , sfeervol en ruimte.

prachtig uitzicht!

Heerlijk

Suus
15-6-2018

Prachtige lokatie en appartement. Lieve en zeer hulpvaardige eigenaren. Mooie, gezellige inrichting.

een schitterende plek in de Piemonte

Familie Hut
2-6-2018

Tenuta il Castelletto ligt heel pittoreske op de top van een heuvel, met een prachtig uitzicht op de omliggende wijngaarden. Wij hebben hier in de meivakantie een week lang heerlijk genoten; we verbleven in één van de hele mooie lodge-tenten op het landgoed. De tent was superschoon en gezellig ingericht, zowel binnen als buiten op de veranda (met hangmat).

Michael en Fijtje doen er alles aan om er voor hun gasten een fijne vakantie van te maken! Broodjes elke dag, wijnen om uit te kiezen, tips voor uitjes of restaurants, espresso/cappuccino op het terras voor de grote buitenkeuken.

We hebben elke dag kunnen zwemmen in het zwembad en zijn ook een dagje naar de kust geweest. De kinderen konden er heerlijk buiten spelen met de anderen of samen spelletjes doen in de loungeruimte.

Een paradijsje, wij komen graag weer terug.

Een paradijs in Italië!

Marja en Theo
30-5-2018

Een prachtige locatie bovenop een heuvel waar je een warm welkom te wachten staat. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Een mooi ingericht appartement waar alles aanwezig is. Prachtig uitzicht, heerlijk zwembad. Zalige cappuccino's, lekkere wijnen. Kortom een plek waar het goed toeven is.

Fantastisch!

Fam Wolfe
28-5-2018

Wat een geweldige week hebben we hier gehad!!

Prachtig uitzicht, fantastische en super schone tenten, heerlijke broodjes voor het ontbijt, heerlijke koffietjes en ga zo maar door. Alles binnen en buiten is zo leuk ingericht!

Michael en Fijtje hebben echt iets heel bijzonders neergezet en we zouden hier met alle liefde volgend jaar weer komen!

De kids konden heerlijk zwemmen, spelletjes doen, relaxen in de hangmat, kortom ook voor de kinderen een paradijs!

Een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tenuta Il Castelletto in Nizza Monferrato, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tenuta Il Castelletto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.