9,7

73 reviews over Camping Tenuta Il Castelletto in het Nederlands

Heerlijk weekend

Geert,
21-12-2018

Ik was met een groep wijnliefhebbers op bezoek bij Tenuta il Castelletto. Het was een kort bezoek van 2 nachten en ik heb het heerlijk gehad. Michael organiseert met een vriend dit jaarlijkse tripje en alles is gewoon erg goed verzorgd. De omgeving, waar ik nu 2 keer ben geweest is prachtig en Michael weet echt alle lekkere restaurants en wijnhuizen in de buurt te vinden. Ook al waren we hier eind september: de temperatuur was heerlijk en het zwembad nog steeds geopend. Wel fris hoor dat zwembad.

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastisch!

Edwin en Merel,
14-12-2018

Heerlijke plek om tot rust te komen. Voor degene die toch wat actievers zoeken is er ook genoeg te doen. De omgeving biedt geweldige mogelijkheden, vooral als je een Vespa huurt kan je veel ontdekken. Fij en Michael hebben het ons heerlijk naar ons zin gemaakt, super gastvrij. Wij komen volgende zomer heel graag terug

Gereisd met partner in augustus 2018

Beyond dreams ...

Juip en Cindy,
14-12-2018

Houd je van lekker eten en drinken, ben je een liefhebber van adembenemende natuur en zijn de woorden ”carpe diem” onderdeel van jouw levenswijze? dan is Tenuta il Castelletto THE place to be!!! Met de aanduiding ’gastvrijheer’ en ’gastvrijvrouw’ doe je Fijtje en Michael nóg tekort. Je kunt bij hen terecht voor de meest uiteenlopende zaken. Op het landgoed zelf is genoeg te doen, maar Piemonte verkennen op een Vespa, die Michael verhuurt, is echt een geweldig avontuur. Ook heb ik mogen ervaren hoe het is om in een prachtige Alfa Spider cabrio door de heuvels van Nizza Monferrato te toeren, die is namelijk ook te huur. Daar is maar één woord voor: WOW! Kortom, liefhebbers van Italië in het algemeen en van Piemonte in het bijzonder, raad ik aan om een verblijf te boeken in één van de locaties van dit uitgestrekte landgoed (tenuta). Wij kozen voor de luxe villa ’Magnolia’ wat onderdeel is van het kasteel. Wij zullen er zeker terugkeren ...

Gereisd met partner in september 2018

fantastisch

Dagmar,
13-12-2018

Wij hebben een fantastische vakantie achter de rug bij Michael en Fijtje. Wat een prachtige plek en wat een gastvrijheid! Er is heel veel te doen in de omgeving en Michael en Fijtje kwamen ook nog met leuke tips.

Wij verbleven in appartement Magnolia, een knus en gezellig appartement.

De kindjes hebben zich ook goed vermaakt op het terrein, vooral de schommels waren in trek. Wij zijn deze week helemaal tot rust gekomen.

Kortom een echte aanrader!! Wij komen zeker nog eens terug :-)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Frank,
21-9-2018

Wij zijn hier inmiddels drie keer geweest en dat zegt eigenlijk alles. Een geweldige plek in het meest gevarieerde deel van Italië. Geweldige steden, prachtige dorpen, stranden en bergen dichtbij. Zowel in de zomer, herfst, winter als lente 100% la dolce vita. Genieten van (h)eerlijk Italiaans eten en goede wijn. De tenten en appartementen zijn stijlvol ingericht en voelen als "home away from home". De sfeer is ongedwongen en warm voor groot en klein. Je bent hier geen toerist maar echt op bezoek. Snel weer terug !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Inmiddels hebben wij hier drie jaargetijden meegemaakt. Elk seizoen is een absolute aanrader. De mei vakantie als heerlijke voorzomer. Ideaal zonnig weer om het echte Italiaanse leven te ontdekken. In de zomer vakantie genieten van zon, zwembad en de Italiaanse warmte. De tenten zijn 's nachts koel. Door de enorme privacy kan je lekker 'open' slapen. Wat een feest. De herfst is adembenemend qua kleuren. Wijnvelden om je heen in fantastische tinten. Michael en Fijtje kennen de omgeving op hun duimpje. En zelfs als je er vaker bent geweest weten ze je altijd weer te verrassen met nieuwe tips voor heerlijke restaurants, een fantastische wijnboeren, een prachtig dorpje of een prachtig uitzicht. De tenten zijn geweldig. De appartementen zijn prachtig. Bovenop de heuvel met aan alle kanten uitzicht. Op de wijnvelden, een kerkje, de stad Nizza Monferrato of gewoon heel ver weg over de heuvels. Meer dan fantastisch !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch!!

Erwin,
10-9-2018

Absoluut een prachtige plek om een rustige vakantie te hebben. Schitterend uitzich en de tenten zijn van alle gemakken voorzien. Bedankt voor wederom een heerlijke vakantie, Michael/Fijtje!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldige verblijf gehad

Ben & Monique,
9-9-2018

Wederom geweldig naar onze zin gehad. Michael en Fijtje zijn heel gastvrij, de locatie is zeer sfeervol en de voorzieningen zijn meer dan goed. Er is volop activiteit in de omgeving. De mooie stadjes zijn binnen bereik, evenals de Middellandse Zee. Turijn is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een heerlijk verblijf in de Piemonte

Marja en Ernst Jan,
21-7-2018

We hebben genoten van een heerlijke week in één van de zeer comfortabele lodge-tenten die Michael en Fijtje neergezet hebben op hun landgoed. Geweldig uitzicht, prima bed, zeer privé. De gastvrijheid van Michael en Fijtje is groot, ze geven goede tips voor activiteiten in de omgeving én regelen alle reserveringen in restaurantjes als je dat wilt. Als je jezelf wilt verwennen dan is dit een uitstekende plek om naar toe te gaan.

Gereisd met partner in juni 2018

Top sfeer

h.a de paus,
29-6-2018

Top sfeer!

Echt Italiaans genieten, gastvrij, rust , sfeervol en ruimte.

prachtig uitzicht!

Gereisd met partner in juni 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tenuta Il Castelletto in Nizza Monferrato, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tenuta Il Castelletto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.