Appartement

1 review over Appartement Cascina Sui Prati in het Nederlands

Mooi appartement in rustige omgeving.

Lucy Zoomer
25-10-2012

Cascina Sui Prati is een boerenhuis verdeeld in twee appartementen. De eigenaren zijn Duitsers, zeer vriendelijk en behulpzaam. De inrichting is comfortabel en netjes. Een fijn groot bed, ruime badkamer. Er is weinig schaduw. Er is een fijn zwembad voor beide appartementen samen, zeer welkom bij 35 graden. Bij het zwembad heb je een mooi uitzicht over glooiende omgeving. De ligging is een paar kilometer buiten de stad Nizza Monferrato. Helaas is dit geen mooie stad, nogal verpauperd en ongezellig. Enorme supermarkt op 2 km. afstand.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• AdresStrada Piazzaro,9 14049(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Cascina Sui Prati

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cascina Sui Prati in Nizza Monferrato, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cascina Sui Prati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.