ItaliëPiemontMurazzanoAppartementen MurazzanoAppartement Casavabene / Casa Va Bene

Appartement Casavabene / Casa Va Bene

ItaliëPiemontMurazzano

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Casavabene / Casa Va Bene voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 30 reviews

Tonen op kaart

30 Reviews over Casavabene / Casa Va Bene

• 10Onno Conde Nieto30-08-2021

Prachtig

De heerlijke accommodatie, de prachtige tuin, de fantastische omgeving, en vooral de gastvrijheid, alle tips en de oprechte vriendelijkheid van de gastheer- en vrouw maakten onze vakantie tot een onvergetelijke tijd. We komen zeker terug!

• 8Marijke24-08-2021

Heerlijk!

We wilden zo graag en hadden daarom al in maart geboekt, ondanks de onzekere tijden, maar we konden altijd annuleren als in- of uitreis niet mogelijk zou zijn. Een fijne gedachte.En wat was het een geweldige en weelderige plek, met vrijheid en ruimte, veel tuin en zitjes, zwembad, soms gezamenlijk barbecuen en de altijd hartelijke betrokkenheid en behulpzaamheid van Monique en Hermando ten aanzien van te bezoeken plaatsjes, markten, restaurants en wijnproeverijen, om nooit te vergeten. Wij komen heel graag terug!Heerlijk!

• 10Diana en Martin Gomes20-09-2020

Op en top Italiaanse gastvrijheid!

Zomer 2020, een week in Casa Rustico, genieten in een prachtig verbouwd Italiaans huisje, een prachtig uitzicht op de tuin, afkoelen in het zwembad, heerlijk ontbijten vanaf je eigen terras, zwijnen en herten spotten in het aangrenzende bos, de gezellige bbq, een sprookjesachtige wijnproeverij, te veel om op te noemen!!!

Maar niet te vergeten de gastvrijheid van Monique en Hermando, bedankt voor het heerlijke vakantie gevoel.

• 9Fam. de Vries15-07-2019

Niet twijfelen maar doen!

Heerlijk huisje, prachtige tuin en mooie omgeving. De eigenaren zijn erg vriendelijk, gastvrij en vol met tips over de omgeving. We hebben enorm genoten van de rust, de natuur (betoverend uitzicht op de bergen bij helder weer) en schitterende dorpjes in de omgeving!

• 9Marieke Dudink08-06-2019

Zeer mooi verblijf, zeker voor herhaling vatbaar

Zeer gastvrije ontvangst met bubbels en limonade voor de kleine door Monique en Hermando. Een prachtig verblijf met schoon, goed onderhouden appartement en mooie tuin. De al even prachtige omgeving maakte ons verblijf compleet! Enorm genoten, wij komen zeker nog eens terug!!

• 9Helene Pouw & Ed Weggemans18-09-2018

Voor hethaling vatbaar

Verblijf uitstekend, gastvrijheid en info uitstekend, bedden OK, huisje klein maar fijn, omgeving prachtig, gemoedelijk en toegankelijk.

• 9ria ten berge15-06-2018

fantastisch

wij zijn een week in murazzano geweest bij monique en hermando waar we met een super gevoel op terugkijken.gewoon alles was en verliep in een zeer gemoedelijke sfeer.alsof we famiie waren die een tijdje op bezoek waren.niets was hen teveel en het welkom was ook warm en vertrouwd. ik kan alleen maar in superlatieven spreken want zo was het ook.... we gaan wel een keer terug dat is zeker... erik en ria ten berge

• 10Gerard en wilma25-06-2017

Super B&B

Heerlijke vakantie gehad bij Monique en Hernando iedere dag heerlijk ontbijt en veel goede tips over de omgeving komen zeker nog een keer terug

• 10Ida & LIneke05-06-2017

Fantasisch

Na jaren weer eens met vakantie en gelijk met mijn neus in de boter, wat een heerlijke plek en wat zijn Monique en Hermando geweldige gastvrouw en -heer. Ze weten veel te vertellen van de omgeving (marktjes en bezienswaardigheden), weten de lekkerste cafeetjes en restaurantjes en erg belangrijk waar kan je het lekkerste ijsje kopen. De locatie van Casavabene is helemaal TOP, de appartementen zijn super schoon en volledig ingericht. De tuin bij het huis is heerlijk, verschillende zitjes in de tuin ook is er een loungbank waar het heerlijk vertoeven is, een heel schoon zwembad voor de verkoeling. Het is zeker een plek om nog eens terug te komen. Monique en Hermando grazie e arrivederci.

• 10Lieke03-11-2016

Italië zoals Italië moet zijn!

Dit is een plek die geen enkele Italië-liefhebber moet overslaan. Sowieso is Piemonte een verassing en heeft het alles te bieden waar je als Italië-liefhebber van houdt; heerlijke wijnen, heerlijk eten bij de trattorias, mooie omgevingen, de verrassend leuke stad Turijn en de authentieke Italianen. Het verschil met andere delen van Italië is, is dat het niet zo vol is met massa's toeristen. Deze heerlijke ervaring wordt alleen maar versterkt als je bij Casavabene logeert, met de geweldige gastheer en -vrouw Monique en Hermando. Geweldig fijne appartementen, mooi terrein en echt een plek om lekker vakantie te hebben. Wij gaan terug!

Appartement Casavabene / Casa Va Bene info

Camping informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (3)

Hotel type

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Contactloos betalenBeschikbaar