Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag3°-4°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Casavabene / Casa Va Bene voor je op een rij gezet:

25 reviews over Appartement Casavabene / Casa Va Bene in het Nederlands

Voor hethaling vatbaar

Helene Pouw & Ed Weggemans,
18-9-2018

Verblijf uitstekend, gastvrijheid en info uitstekend, bedden OK, huisje klein maar fijn, omgeving prachtig, gemoedelijk en toegankelijk.

Gereisd met partner in augustus 2018

fantastisch

ria ten berge,
      15-6-2018

wij zijn een week in murazzano geweest bij monique en hermando waar we met een super gevoel op terugkijken.gewoon alles was en verliep in een zeer gemoedelijke sfeer.alsof we famiie waren die een tijdje op bezoek waren.niets was hen teveel en het welkom was ook warm en vertrouwd.

ik kan alleen maar in superlatieven spreken want zo was het ook....

we gaan wel een keer terug dat is zeker...

erik en ria ten berge

Gereisd met partner in mei 2018

Super B&B

Gerard en wilma,
      25-6-2017

Heerlijke vakantie gehad bij Monique en Hernando iedere dag heerlijk ontbijt en veel goede tips over de omgeving komen zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in juni 2017

Fantasisch

Ida & LIneke,
      5-6-2017

Na jaren weer eens met vakantie en gelijk met mijn neus in de boter, wat een heerlijke plek en wat zijn Monique en Hermando geweldige gastvrouw en -heer. Ze weten veel te vertellen van de omgeving (marktjes en bezienswaardigheden), weten de lekkerste cafeetjes en restaurantjes en erg belangrijk waar kan je het lekkerste ijsje kopen. De locatie van Casavabene is helemaal TOP, de appartementen zijn super schoon en volledig ingericht. De tuin bij het huis is heerlijk, verschillende zitjes in de tuin ook is er een loungbank waar het heerlijk vertoeven is, een heel schoon zwembad voor de verkoeling. Het is zeker een plek om nog eens terug te komen. Monique en Hermando grazie e arrivederci.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Italië zoals Italië moet zijn!

Lieke
      3-11-2016

Dit is een plek die geen enkele Italië-liefhebber moet overslaan. Sowieso is Piemonte een verassing en heeft het alles te bieden waar je als Italië-liefhebber van houdt; heerlijke wijnen, heerlijk eten bij de trattorias, mooie omgevingen, de verrassend leuke stad Turijn en de authentieke Italianen. Het verschil met andere delen van Italië is, is dat het niet zo vol is met massa's toeristen.

Deze heerlijke ervaring wordt alleen maar versterkt als je bij Casavabene logeert, met de geweldige gastheer en -vrouw Monique en Hermando. Geweldig fijne appartementen, mooi terrein en echt een plek om lekker vakantie te hebben. Wij gaan terug!

Gereisd met partner in januari 2015

Vertoeven in een rustige, prachtige omgeving, met heerlijke dorpjes en stadjes, genieten van "Slow Food" en "Slow genieten". De appartementen van Casavebene liggen in mooi, eigen besloten gebied, met veel rust (Reeën in de tuin!), zitjes en een zwembadje om af te koelen. Begin September begint het rond 20.30 uur al aardig donker te worden, daar wel rekening mee houden.

Gereisd met partner in september 2016

Super!

Johan&Karin
      30-6-2016

We hadden een fijn appartement. Het was schoon en van alle gemakken voorzien. De tuin is echt heel mooi, heeft verschillende zitjes en op sommige plekken heb je zelfs uitzicht op de Alpen. De gastvrouw en gastheer zijn hartelijk en behulpzaam, maar respecteren de privacy van de gasten. Ze geven tips en organiseren uitjes die zeer de moeite waard zijn, zeker als je kennis wilt maken met de echte Italiaanse sfeer en het Piëmontese leven; het (h)eerlijke eten, de lekkere wijntjes en de beste cappuccino's. Verder is Casavabene zeer centraal gelegen om de Piëmonte in al zijn schoonheid te ontdekken. We hebben genoten!

Gereisd met partner in mei 2016

Theo en Els
      9-6-2016

Geweldige ontvangst door hartelijk stel.sfeervol ingerichte studio.mooie locatie.op wandelafstand van authentiek stadje met winkels , markt en eettentjes.

Gereisd met partner in mei 2016

Rust in authentiek Italiaanse sferen, Casavabene!

Ageeth & Martin
      24-4-2016

Wat een fantastische week hebben wij achter de rug. We verbleven van 16 tot 23 april 2016 in het appartement van Casavabene (ondanks dat we de kleinere studio geboekt hadden).

Een gezellige kamer van alle gemakken voorzien. Schoon, netjes en compleet.

Een fantastisch uitzicht vanuit de tuin, de heerlijke plekjes in de luwte waar je in het vroege voorjaar al snel de rust en het natuurschoon in je kan opnemen.

Het nabij gelegen dorp is superleuk, de diverse restaurantjes hebben allen een eigen karakter maar even lekker.

Zowel Monique als Hermando kennen de omgeving door en door. Ze vertellen veel en geven op een enthousiaste wijze nuttige tips.

Je kan je dagen vullen met rust maar voor de afwisseling zijn er ook diverse steden via prachtige routes makkelijk bereikbaar.

Wanneer je 's authentieke Italiaanse sferen wilt meekrijgen dat is dit de ideale plek.

Gereisd met partner in april 2016

Klein paradijsje

Wendy en Armando
      30-6-2015

Comfortabele accommodatie op een fantastische plek. We hebben genoten van de rust, die je werkelijk omgeeft en de prachtige natuur.

Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casavabene / Casa Va Bene in Murazzano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casavabene / Casa Va Bene zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.