Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer vakantiehuis info

9 Reviews over Casa Rea

• 10Marco24-08-2021

Fantastisch!

Casa Rea is een heerlijk huis en van alle gemakken voorzien. Aan de rand van het dorp met fantastische vergezichten. Veel leuke plekjes rondom het huis, met aandacht voor detail en veel privacy. Voor vragen en tips zijn de eigenaren altijd bereikbaar en zeer gastvrij. We komen dan ook heel graag weer terug! Stiekem wil je zo'n plekje eigenlijk geheim houden :-), maar vind het ook leuk om het te promoten en ons enthousiasme te delen! Casa Rea, hopelijk tot gauw weer!!

• 9Hanneke Schenkels14-03-2021

Vakantie om niet te vergeten en zeker te herhalen.

September 2020: 10 dagen Casa Rea in Murazzano. Het werd een fijne vakantie in coronatijd, dankzij de heerlijke plek en gastvrijheid van Casa Rea.Er was een hartelijk welkom door de eigenaren en een warm onthaal door het fijne huis, dat ruim is en waarin kosten noch moeite zijn gespaard op kwaliteit en sfeer.De ruime zitkamer en de goed ingerichte, woonkeuken op de 1e verdieping bieden op ieder moment van de dag een schitterend panorama. Naast zicht op het dorp Murazzano en het dal met zijn omringende begroeiing is er een steeds wisselend decor van bergen en hun schaduwen.De terrasjes en de winkeltjes van Murazzano liggen op loopafstand en zijn zeer uitnodigend en gezellig. De weg waaraan Casa Rea ligt is onderdeel van de vele (korte en lange) wandelroutes in het gebied.In de ruime omgeving zijn stadjes en dorpen, die uitgevonden zijn voor vakantiegangers: typisch Italiaans dus lekker eten en drinken en plezier.

• 9Karen van Tilburg19-02-2021

Een geweldig huis op een fantastische plek!!

Erik en ik waren de eerste gasten en waren onder de indruk van dit mooie, ingerichte huis. Ruim, licht, sfeervol.....Een mooi terras met een fantastisch uitzicht! Alles top, zelfs een buitenkeuken. We kwamen hier heerlijk tot rust. Mooie omgeving en leuke dorpjes. We hebben mountainbikes gehuurd en in de bergen gewandeld. Een échte aanrader!

• 10Thijs van Roon29-01-2021

Bijkomen in het groen

Aanrader! Perfect voor buitenmensen die houden van luxe. Het was super om het dorp Murazzano uit te lopen door de middeleeuwse stadspoort en in minder dan 10 minuten aan te komen bij Casa Rea. Het huisje gaat geheel op in het berglandschap. Verborgen aan de rand van het dorp heb je er een pracht uitzicht over het dal. Heerlijk boeken gelezen in de vele zitjes op het erf.

• 10Arjen Waldus27-09-2020

Prachtig huis in mooie rustige omgeving.

Prachtig huis in een schitterende rustige omgeving. Op minder dan 10 minuten lopen is het rustieke dorpje Murazzano waar je 's morgens heerlijke vers brood of broodjes kunt kopen. Ook een bezoek aan de restaurants is genieten. 's Avonds heerlijk op het balkon genieten van de ondergaande zon met lekker lokaal glaasje wijn en kaas met het geluid van vogeltjes en bosuil op de achtergrond. De eigenaren (Nederlands) zijn makkelijk te bereiken en reageren snel op eventuele vragen en/of tips. Dit is echt een aanrader in (zuid) Piemonte, een geweldige wijnstreek met vele wijnboeren die u kunt bezoeken.

• 8Janny21-09-2020

Een ideale plek!

Een heel comfortabel en mooi ingericht huis vlakbij het dorp Murazzano met een paar restaurants, een leuk terras en een paar winkels. Het huis is van alle gemakken voorzien, met oog voor detail ingericht en uitgerust, en heeft een heerlijk groot terras met mooi uitzicht. Het is een ideale uitvalsbasis om de streek Langhe te ontdekken. De eigenaren zijn makkelijk bereikbaar voor aanvullende informatie over de omgeving of activiteiten. Wij kunnen deze locatie zeker aanraden!

• 8Froukje & Hanno28-09-2019

Een fantastisch en mooi gelegen huis bij Murazzano

Een leuk gelegen en mooi ingericht (strak) huis op loopafstand van Murazzano. De Nederlandse eigenaren zijn gastvrij en zeer behulpzaam bij het verkennen van de streek en om je te attenderen op evenementen. Een huis waar we zeker naar terug zullen gaan.

• 9Hans en Margret14-09-2019

Rust, ruimte en een geweldig uitzicht

Heerlijke week gehad in Casa Rea. Helemaal tot rust gekomen op deze fantastische plek. We hebben genoten van de trattoria's in Murazzano waar we gewoon heen konden lopen en na het eten weer rollend terug naar huis.

• 9A. Gallo10-09-2019

Prachtige plek

Het huis is smaakvol gerestaureerd en prachtig ingericht. We hebben echt genoten van de plek, het huis en het gezellige dorp Murazzano.

Vakantiehuis Casa Rea info

• CafeNiet beschikbaar