Reviews over Murazzano

Voor hethaling vatbaar

Helene Pouw & Ed Weggemans,
    18-9-2018

Verblijf uitstekend, gastvrijheid en info uitstekend, bedden OK, huisje klein maar fijn, omgeving prachtig, gemoedelijk en toegankelijk.

fantastisch

ria ten berge,
    15-6-2018

wij zijn een week in murazzano geweest bij monique en hermando waar we met een super gevoel op terugkijken.gewoon alles was en verliep in een zeer gemoedelijke sfeer.alsof we famiie waren die een tijdje op bezoek waren.niets was hen teveel en het welkom was ook warm en vertrouwd.

ik kan alleen maar in superlatieven spreken want zo was het ook....

we gaan wel een keer terug dat is zeker...

erik en ria ten berge

Super B&B

Gerard en wilma,
    25-6-2017

Heerlijke vakantie gehad bij Monique en Hernando iedere dag heerlijk ontbijt en veel goede tips over de omgeving komen zeker nog een keer terug

Fantasisch

Ida & LIneke,
    5-6-2017

Na jaren weer eens met vakantie en gelijk met mijn neus in de boter, wat een heerlijke plek en wat zijn Monique en Hermando geweldige gastvrouw en -heer. Ze weten veel te vertellen van de omgeving (marktjes en bezienswaardigheden), weten de lekkerste cafeetjes en restaurantjes en erg belangrijk waar kan je het lekkerste ijsje kopen. De locatie van Casavabene is helemaal TOP, de appartementen zijn super schoon en volledig ingericht. De tuin bij het huis is heerlijk, verschillende zitjes in de tuin ook is er een loungbank waar het heerlijk vertoeven is, een heel schoon zwembad voor de verkoeling. Het is zeker een plek om nog eens terug te komen. Monique en Hermando grazie e arrivederci.

Italië zoals Italië moet zijn!

Lieke,
    3-11-2016

Dit is een plek die geen enkele Italië-liefhebber moet overslaan. Sowieso is Piemonte een verassing en heeft het alles te bieden waar je als Italië-liefhebber van houdt; heerlijke wijnen, heerlijk eten bij de trattorias, mooie omgevingen, de verrassend leuke stad Turijn en de authentieke Italianen. Het verschil met andere delen van Italië is, is dat het niet zo vol is met massa's toeristen.

Deze heerlijke ervaring wordt alleen maar versterkt als je bij Casavabene logeert, met de geweldige gastheer en -vrouw Monique en Hermando. Geweldig fijne appartementen, mooi terrein en echt een plek om lekker vakantie te hebben. Wij gaan terug!

Murazzano scoort een 8,5 uit 10, op basis van 10 reviews