Appartement
8,6

49 reviews over Appartement Casa Domenica(+ B&B) in het Nederlands

Ik heb genoten van het echte Italië, bedankt!!

Herman Heijerman,
16-3-2019

Ik zocht de echte rust en vond een combinatie van welkom zijn, verwennen worden en heerlijke rust. de gastvrijheid van Nelly en Mario is super en geeft je het gevoel van ´thuis´ zijn.

Kan het iedereen aanbevelen.

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Nooit meer.

Yzabella,
5-2-2019

Lastig te vinden en lastig bereikbaar.

De weg is heel steil.

Gereisd alleenreizend in juni 2018
Nelly (jaaa mijn echte naam), eigenaar, 15-3-2019
Nou zeg, dat is lang geleden!! Wat ontzettend laf om via Zoover je ongenoegen te uiten. Maar ik had niet anders van je verwacht. Je naam klopt niet en er is geen persoon geweest met deze naam, nooit. Ook niet alleenreizend, dat komt nooit voor. Wees een kerel en zoek een hobby of maak een hele lange wandeling met Gizmo.

Wij hebben genoten van de gastvrijheid.

Anja,
11-9-2018

Wij zijn net terug van 12 nachten in appartement Galli met geweldig uitzicht over de vallei. Je zit hoog op een berg en het is er heerlijk rustig. Nelly en Mario doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ze weten veel van de omgeving en bieden allerlei extra services zoals b.v. pasta bij aankomst of boodschappen in de koelkast en als je wilt iedere ochtend verse broodjes. Nelly kan heerlijk koken. In de omgeving is er een mogelijkheid voor een wijnproeverij bij Sessanea. Even navraag doen bij Nelly. Verder is er ook een prima zwembad.

Gereisd met partner in augustus 2018

Echt vakantie!!

Rose-Marie,
5-8-2018

Voor de 2e keer Casa Domenica bezocht voor een week. De serene rust die er heerst, de mooie natuur, het prachtige uitzicht. Aan het zwembad is het heerlijk vertoeven, als je geluk hebt zie je de herten voorbij lopen!

Nelly en Mario zijn uiterst vriendelijk. Ze zorgen dat je niks tekort komt. Weten veel over de omgeving en geven nuttigen tips.

De steenoven voor pizza"s is een aanwinst. Ze waren heerlijk!!

We komen graag nog een keer terug!!

Gereisd met partner in juli 2018

Genieten!

Fam. Breet,
2-7-2018

Een heerlijk appartement op een schitterende locatie. De Nederlandse eigenaren, Nelly en Mario, zijn super vriendelijk en de sfeer is gemoedelijk. Een aanrader is het op verzoek te regelen ontbijt! Het zwembad biedt eveneens een mooi uitzicht op de omgeving. Een ideale plek als uitvals basis voor het ontdekken van de vele mooie dorpjes. De eigenaren kunnen veel informatie verschaffen over bezienswaardigheden en leuke restaurantjes. Desgewenst regelen zij excursies voor je. Een topper!

Gereisd met partner in juni 2018

Monique,
30-6-2018

Wat een geweldige bestemming is dit. Prachtig uitzicht, ontzettend gastvrije eigenaars, leuke appartementen, iedere dag verse broodjes aan de deur of een compleet ontbijt (Wat ook nog voor de lunch voldoende is). De omgeving is adembenemend, authentieke Italiaanse dorpjes. Geen massatoerisme

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijke plek bij fijne gastvrije mensen

Henjo en Trudy,
29-10-2017

Niet geschikt voor mensen die niet van een zelfgemaakte pizza a la Mario houden!

Gereisd met partner in mei 2017

Casa Domenica is mooi gelegen, heel rustige omgeving maar stadje is dichtbij. Nelly en Mario zijn de perfecte gastvrouw en gastheer, doen erg hun best om het de gasten naar de zin te maken maar dringen zich beslist niet op.

Het appartement is ruim genoeg, de keukenfaciliteiten zijn basic maar voldoende om een eenvoudige maaltijd te bereiden. De benedenslaapkamer van app. Valla heeft het voordeel dat je zo de tuin in loopt maar door de ligging is het wel een beetje klamme ruimte. Maar in de zomerwarmte zal dat een stuk minder zijn en is het een prettige koele kamer. Verder was alles prima in orde, ook hele goede wifi ontvangst.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk vertoeven

Bianca,
5-5-2017

Het is een prachtige plek bovenop een berg (helling is 28%), ontzettend mooie authentieke schone appartementen. Je wordt er ontzettend gastvrij ontvangen door Mario en Nellie. Zeer spontaan en staan altijd open voor een praatje en zorgen goed voor hun gasten. Mooie omgeving met veel natuur en leuke Italiaanse dorpjes in de buurt. Ook Turijn en Genua zijn makkelijk bereikbaar via de trein of met de auto.

Zeker een aanrader! (niet echt geschikt voor gezinnen met kinderen)

Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijk ontspannen

Hans
26-8-2016

Op zoek naar rust en ontspanning afgewisseld met mooie dagtochten, bezoekjes aan schattige italiaanse dorpjes en genieten van heerlijk eten? Het is goed toeven in de B&B van Nelly en Mario Goris. Geen verzoek is te veel en elke ochtend wordt er desgewenst een vers ontbijt geserveerd.

Gereisd met partner in juli 2016

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Domenica(+ B&B) in Monastero Bormida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Domenica(+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.