Appartement Casa Domenica(+ B&B)

AppartementWeer vandaag27°11°
Appartement Casa Domenica(+ B&B)

43 reviews over Appartement Casa Domenica(+ B&B) in het Nederlands

Heerlijke plek bij fijne gastvrije mensen

Henjo en Trudy, 29-10-2017

Niet geschikt voor mensen die niet van een zelfgemaakte pizza a la Mario houden!

Kleinschalig, goed appartement, mooi zwembad

Ingrid, 6-6-2017

Casa Domenica is mooi gelegen, heel rustige omgeving maar stadje is dichtbij. Nelly en Mario zijn de perfecte gastvrouw en gastheer, doen erg hun best om het de gasten naar de zin te maken maar dringen zich beslist niet op.

Het appartement is ruim genoeg, de keukenfaciliteiten zijn basic maar voldoende om een eenvoudige maaltijd te bereiden. De benedenslaapkamer van app. Valla heeft het voordeel dat je zo de tuin in loopt maar door de ligging is het wel een beetje klamme ruimte. Maar in de zomerwarmte zal dat een stuk minder zijn en is het een prettige koele kamer. Verder was alles prima in orde, ook hele goede wifi ontvangst.

Heerlijk vertoeven

Bianca, 5-5-2017

Het is een prachtige plek bovenop een berg (helling is 28%), ontzettend mooie authentieke schone appartementen. Je wordt er ontzettend gastvrij ontvangen door Mario en Nellie. Zeer spontaan en staan altijd open voor een praatje en zorgen goed voor hun gasten. Mooie omgeving met veel natuur en leuke Italiaanse dorpjes in de buurt. Ook Turijn en Genua zijn makkelijk bereikbaar via de trein of met de auto.

Zeker een aanrader! (niet echt geschikt voor gezinnen met kinderen)

Heerlijk ontspannen

Hans, 26-8-2016

Op zoek naar rust en ontspanning afgewisseld met mooie dagtochten, bezoekjes aan schattige italiaanse dorpjes en genieten van heerlijk eten? Het is goed toeven in de B&B van Nelly en Mario Goris. Geen verzoek is te veel en elke ochtend wordt er desgewenst een vers ontbijt geserveerd.

Fantastisch!! Volgend jaar weer!!

Fam. Hendriksen, 16-8-2016

Voor de 3e keer hier geweest en gaan volgend jaar zeker weer. Prachtige locatie, met mooie appartementen. De gastheer en gastvrouw zorgen ervoor dat je tijdens je verblijf echt niets te kort komt. Geweldige mensen!

Verder een hele mooie omgeving, waar van alles te zien en te doen is.

Aanrader!!!

Geweldige locatie

Karin en Joop, 11-8-2016

Na een 'spannende' rit naar boven, kwamen we op een bijzonder mooie locatie terecht. Ons appartement Olmi voldeed uitermate goed en was voorzien van een ruim terras met een fantastisch uitzicht. Nelly en Mario entertainen niet zoals zij zelf zeggen maar kunnen je heel goed adviseren en bijstaan in mogelijke activiteiten (bv wijnproeverij) . Daarbij vonden wij de service van het brengen en halen naar een restaurant in de directe omgeving heel geschikt. Ook de gezamenlijke maaltijd vonden wij van toegevoegde waarde. De directe omgeving (bv Aqui Therme of Canelli) biedt veel moois en onze trip naar Turijn kunnen wij iedereen aanbevelen. Het zwembad complementeerde het verblijf, wij hebben ons dan ook uitstekend vermaakt.

Vacanza fantastico!

Luuk & Roal, 22-7-2016

Begin juli hebben wij een week doorgebracht in één van de knusse & comfy appartementen van Nelly & Mario, de week is voorbij gevlogen!

Na een lange reis konden we aanschuiven aan een heerlijk, door Nelly bereid, Piëmontees diner. We aten buiten, met uitzicht op de prachtige heuvelachtige omgeving van Monastero Bormida. Heel fijn om op deze manier onthaald te worden!

Nelly en Mario zijn zo ontzettend lief, enthousiast en gastvrij. Ze kunnen je alles vertellen over de omgeving en weten precies waar je moet zijn voor goed eten en welke stadjes leuk zijn om te bezoeken.

Casa Domenica is een hele fijne plek om (bijvoorbeeld na een hectische schoolperiode) even flink tot rust te komen. De mensen zijn fantastisch, de omgeving prachtig, het eten heerlijk, what do you want more? Wij willen in ieder geval heel graag terug!

Een heerlijke week in de Piemonte

Henk en Marga, 25-6-2016

De casa staat op een heuvel in de Piemonte net buiten Monastero Bormida je hebt een prachtig uitzicht over de vallei, de eigenaren Nelly en Mario zijn erg behulpzaam en maken het verblijf tot een feest, we hebben niet echt minpunten kunnen ontdekken. Ik denk dat de plek minder geschikt voor gezinnen met (kleine) kinderen.

Er wordt af en toe lekker gekookt en gezamlijk gegeten, we hebben ook nog wijnproevrij gedaan super leuk.

Fantastisch is ook de boodschappen/broodjes service van Nelly.

Kortom het was een topweekje met heerlijk weer.

Een fijne vakantieweek in n prachtige omgeving

Jan en Ellen, 7-5-2016

Leuke, functionele accommodatie, inclusief eigen terrasje, met mooi uitzicht.

Nelly en Mario zijn attente, behulpzame gastvrouw en -heer. Zo regelden zij verse broodjes in de ochtend, een wijnproefmiddag, pizza eten op een berg en een zeer uitgebreide en lekkere Piedmontse maaltijd bij 'de buren beneden'.

Omgeving leent zich voor mooie wandelingen. Genua en Turijn zijn vanaf hier goed bereikbaar (1,5 uur).

We hebben in de slaapkamer wel veel mieren gehad. Het weggetje naar het huis is even wennen: smal en stijl. Je kan t best helemaal naar boven rijden en daar draaien. Dat wisten we niet bij aankomst waardoor t allemaal net iets te spannend was.

Verder vooral erg genoten

Ik wilde rust en inspiratie voor mijn werk

Fred van de Ridder, 17-1-2016

Echt alles tijdens mijn verblijf was zeer goed. De oorverdovende rust en stilte en tegelijkertijd de warme en hartelijke gastvrouw en gastheer maakten dat ik exact vond waarvoor ik gekomen was.

Mijn appartement was zeer goed en volledig ingericht en van alle gemakken voorzien.

Het eten, drinken en de verzorging was fantastisch en conform de Piemontese keuken en gastvrijheid.

Los van (bijna) alle hedendaagse technologie waarin informatiestormen niet meer te stuiten zijn was het tijdens mijn verblijf een oase van stilte en rust. Ik benijd daarom de mensen die hier wonen.

De ligging op een berg maakte dat wandelingen in de omgeving bijzonder inspirerend waren en verfrissend.

Ik verheug mij zeer op het volgende bezoek!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Domenica(+ B&B) in Monastero Bormida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Domenica(+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Domenica(+ B&B) scoort een 9.04 uit 10 op basis van 44 reviews.