Appartement Casa Domenica(+ B&B)

AppartementWeer vandaag32°24°
Appartement Casa Domenica(+ B&B)
9,1

47 reviews over Appartement Casa Domenica(+ B&B) in het Nederlands

Echt vakantie!!

Rose-Marie
5-8-2018

Voor de 2e keer Casa Domenica bezocht voor een week. De serene rust die er heerst, de mooie natuur, het prachtige uitzicht. Aan het zwembad is het heerlijk vertoeven, als je geluk hebt zie je de herten voorbij lopen!

Nelly en Mario zijn uiterst vriendelijk. Ze zorgen dat je niks tekort komt. Weten veel over de omgeving en geven nuttigen tips.

De steenoven voor pizza"s is een aanwinst. Ze waren heerlijk!!

We komen graag nog een keer terug!!

Genieten!

Fam. Breet
2-7-2018

Een heerlijk appartement op een schitterende locatie. De Nederlandse eigenaren, Nelly en Mario, zijn super vriendelijk en de sfeer is gemoedelijk. Een aanrader is het op verzoek te regelen ontbijt! Het zwembad biedt eveneens een mooi uitzicht op de omgeving. Een ideale plek als uitvals basis voor het ontdekken van de vele mooie dorpjes. De eigenaren kunnen veel informatie verschaffen over bezienswaardigheden en leuke restaurantjes. Desgewenst regelen zij excursies voor je. Een topper!

Monique
30-6-2018

Wat een geweldige bestemming is dit. Prachtig uitzicht, ontzettend gastvrije eigenaars, leuke appartementen, iedere dag verse broodjes aan de deur of een compleet ontbijt (Wat ook nog voor de lunch voldoende is). De omgeving is adembenemend, authentieke Italiaanse dorpjes. Geen massatoerisme

Heerlijke plek bij fijne gastvrije mensen

Henjo en Trudy
29-10-2017

Niet geschikt voor mensen die niet van een zelfgemaakte pizza a la Mario houden!

Casa Domenica is mooi gelegen, heel rustige omgeving maar stadje is dichtbij. Nelly en Mario zijn de perfecte gastvrouw en gastheer, doen erg hun best om het de gasten naar de zin te maken maar dringen zich beslist niet op.

Het appartement is ruim genoeg, de keukenfaciliteiten zijn basic maar voldoende om een eenvoudige maaltijd te bereiden. De benedenslaapkamer van app. Valla heeft het voordeel dat je zo de tuin in loopt maar door de ligging is het wel een beetje klamme ruimte. Maar in de zomerwarmte zal dat een stuk minder zijn en is het een prettige koele kamer. Verder was alles prima in orde, ook hele goede wifi ontvangst.

Heerlijk vertoeven

Bianca
5-5-2017

Het is een prachtige plek bovenop een berg (helling is 28%), ontzettend mooie authentieke schone appartementen. Je wordt er ontzettend gastvrij ontvangen door Mario en Nellie. Zeer spontaan en staan altijd open voor een praatje en zorgen goed voor hun gasten. Mooie omgeving met veel natuur en leuke Italiaanse dorpjes in de buurt. Ook Turijn en Genua zijn makkelijk bereikbaar via de trein of met de auto.

Zeker een aanrader! (niet echt geschikt voor gezinnen met kinderen)

Heerlijk ontspannen

Hans
26-8-2016

Op zoek naar rust en ontspanning afgewisseld met mooie dagtochten, bezoekjes aan schattige italiaanse dorpjes en genieten van heerlijk eten? Het is goed toeven in de B&B van Nelly en Mario Goris. Geen verzoek is te veel en elke ochtend wordt er desgewenst een vers ontbijt geserveerd.

Fantastisch!! Volgend jaar weer!!

Fam. Hendriksen
16-8-2016

Voor de 3e keer hier geweest en gaan volgend jaar zeker weer. Prachtige locatie, met mooie appartementen. De gastheer en gastvrouw zorgen ervoor dat je tijdens je verblijf echt niets te kort komt. Geweldige mensen!

Verder een hele mooie omgeving, waar van alles te zien en te doen is.

Aanrader!!!

Geweldige locatie

Karin en Joop
11-8-2016

Na een 'spannende' rit naar boven, kwamen we op een bijzonder mooie locatie terecht. Ons appartement Olmi voldeed uitermate goed en was voorzien van een ruim terras met een fantastisch uitzicht. Nelly en Mario entertainen niet zoals zij zelf zeggen maar kunnen je heel goed adviseren en bijstaan in mogelijke activiteiten (bv wijnproeverij) . Daarbij vonden wij de service van het brengen en halen naar een restaurant in de directe omgeving heel geschikt. Ook de gezamenlijke maaltijd vonden wij van toegevoegde waarde. De directe omgeving (bv Aqui Therme of Canelli) biedt veel moois en onze trip naar Turijn kunnen wij iedereen aanbevelen. Het zwembad complementeerde het verblijf, wij hebben ons dan ook uitstekend vermaakt.

Vacanza fantastico!

Luuk & Roal
22-7-2016

Begin juli hebben wij een week doorgebracht in één van de knusse & comfy appartementen van Nelly & Mario, de week is voorbij gevlogen!

Na een lange reis konden we aanschuiven aan een heerlijk, door Nelly bereid, Piëmontees diner. We aten buiten, met uitzicht op de prachtige heuvelachtige omgeving van Monastero Bormida. Heel fijn om op deze manier onthaald te worden!

Nelly en Mario zijn zo ontzettend lief, enthousiast en gastvrij. Ze kunnen je alles vertellen over de omgeving en weten precies waar je moet zijn voor goed eten en welke stadjes leuk zijn om te bezoeken.

Casa Domenica is een hele fijne plek om (bijvoorbeeld na een hectische schoolperiode) even flink tot rust te komen. De mensen zijn fantastisch, de omgeving prachtig, het eten heerlijk, what do you want more? Wij willen in ieder geval heel graag terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Domenica(+ B&B) in Monastero Bormida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Domenica(+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Domenica(+ B&B) scoort een 9.13 uit 10 op basis van 47 reviews.