Monastero Bormida

We hebben een aantal aanbieders voor Monastero Bormida voor je op een rij gezet:

Reviews over Monastero Bormida

Wij hebben genoten van de gastvrijheid.

Anja,
    11-9-2018

Wij zijn net terug van 12 nachten in appartement Galli met geweldig uitzicht over de vallei. Je zit hoog op een berg en het is er heerlijk rustig. Nelly en Mario doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ze weten veel van de omgeving en bieden allerlei extra services zoals b.v. pasta bij aankomst of boodschappen in de koelkast en als je wilt iedere ochtend verse broodjes. Nelly kan heerlijk koken. In de omgeving is er een mogelijkheid voor een wijnproeverij bij Sessanea. Even navraag doen bij Nelly. Verder is er ook een prima zwembad.

Gereisd met partner in augustus 2018

Echt vakantie!!

Rose-Marie,
    5-8-2018

Voor de 2e keer Casa Domenica bezocht voor een week. De serene rust die er heerst, de mooie natuur, het prachtige uitzicht. Aan het zwembad is het heerlijk vertoeven, als je geluk hebt zie je de herten voorbij lopen!

Nelly en Mario zijn uiterst vriendelijk. Ze zorgen dat je niks tekort komt. Weten veel over de omgeving en geven nuttigen tips.

De steenoven voor pizza"s is een aanwinst. Ze waren heerlijk!!

We komen graag nog een keer terug!!

Gereisd met partner in juli 2018

Genieten!

Fam. Breet,
    2-7-2018

Een heerlijk appartement op een schitterende locatie. De Nederlandse eigenaren, Nelly en Mario, zijn super vriendelijk en de sfeer is gemoedelijk. Een aanrader is het op verzoek te regelen ontbijt! Het zwembad biedt eveneens een mooi uitzicht op de omgeving. Een ideale plek als uitvals basis voor het ontdekken van de vele mooie dorpjes. De eigenaren kunnen veel informatie verschaffen over bezienswaardigheden en leuke restaurantjes. Desgewenst regelen zij excursies voor je. Een topper!

Gereisd met partner in juni 2018

Monique,
    30-6-2018

Wat een geweldige bestemming is dit. Prachtig uitzicht, ontzettend gastvrije eigenaars, leuke appartementen, iedere dag verse broodjes aan de deur of een compleet ontbijt (Wat ook nog voor de lunch voldoende is). De omgeving is adembenemend, authentieke Italiaanse dorpjes. Geen massatoerisme

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijke plek bij fijne gastvrije mensen

Henjo en Trudy,
    29-10-2017

Niet geschikt voor mensen die niet van een zelfgemaakte pizza a la Mario houden!

Gereisd met partner in mei 2017
Monastero Bormida scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 reviews