Hotel MSNRelais Vigneti Del Mandorlo

Kleine hotelsWeer vandaag14°12°
Hotel MSNRelais Vigneti Del Mandorlo

We hebben een aantal aanbieders voor MSNRelais Vigneti Del Mandorlo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel MSNRelais Vigneti Del Mandorlo in het Nederlands

Prachtig

André
16-6-2011

Aangenaam kader met zeer rustige ligging, midden in de wijngaarden. Vriendelijke eigenaars die alles doen om je het verblijf aangenaam te maken. En daarbij zeer goede keuken. Heel uitgebreid ontbijt. Hier gaan we zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MSNRelais Vigneti Del Mandorlo in Mombaruzzo , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MSNRelais Vigneti Del Mandorlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.