Hotel Due Palme & dependance Bettina

Hotel Due Palme & dependance Bettina
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Due Palme & dependance Bettina voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Due Palme & dependance Bettina in het Nederlands

Marion B.
23-7-2018

Een heerlijke week vakantie gehad in Mergozzo. Personeel Hotel Due Palme heeft me warm ontvangen. N mooie kamer met balkon, schoon en verzorgd. Het eten was fantastisch. Ontbijtbuffet voor elk wat wils en diner op het terras boven het meer Lago Mergozzo.

Ik was hier op vakantie om als verrassing de verjaardag van m'n kleinzoon te vieren. Vanuit de camping kon geen taart besteld worden, maar het personeel van hotel Due Palme heeft ervoor gezorgd dat deze oma MET taart naar haar kleinzoon kon. Fantastisch wat een meedenkers. Bedankt voor deze fijne week.

Een goed gastvrij hotel.

Els T
24-6-2017

Je kunt hier heerlijk buiten op het terras eten. Het eten is prima en vriendelijke bediening.

De kamers en badkamers zijn goed verzorgd en schoon. Mooi uitzicht op het meer. Het hotel heeft zelf ligbedden staan aan de rand van het meer. Met handdoeken! Mergozzo is een klein dorpje met enkele restaurants, een bakker, een kleine supermarkt en een postkantoor .

Er is helaas geen airco aanwezig. De weg voor het hotel is redelijk druk.

Heerlijk ontspannen in typisch Italiaanse omgeving

Willem&Alie
23-9-2016

Een heerlijk hotel met een vriendelijke, gemoedelijke typisch Italiaanse sfeer. Genoten van het uitzicht over het zeer schone meer van Mergozzo, de hartverwarmende gastvrijheid van de hoteleigenaar en zijn personeel, de entourage van het hotel en de idyllische Italiaanse omgeving. Voor herhaling vatbaar!

Mooie ligging

Henk Arends
18-9-2016

Jammer van de drukke straat voor het hotel.

Kamer-eenvoudig- met geweldig uitzicht op het -superschone-meer.

Alle dagen buiten eten-''s avonds aan het meer- met vriendelijke bediening.

Een aanrader.

Cathy en Stef
17-8-2015

Hotel met prachtige ligging met privé zit- en ligplaatsen aan het Mergozzomeer. Erg vriendelijk personeel en propere kamers. Het ontbijt wordt buiten geserveerd in eenvoudige buffetvorm. Er is een mooi terras boven het meer, waar lunch en diner worden gereserveerd.

een Fantastische plek, super ligging.

marloes wagelaar
12-9-2011

Wat een heerlijk, gezellig dorp, echt Italiaans. Het hotel ligt geweldig direct aan het mooie Mergozzo meer, dat een van de schoonste meren in geheel Italie is. Hier zie je geen waterscooters, boten die herrie maken etc. Benzine motoren zijn hier verboden De ligging is super voor het maken van uitstapjes en alle dorpjes hebben hun eigen Italiaanse gezelligheid. De service in het hotel is prima, het eten over het algemeen ook, verwacht geen hoogstandjes, maar de smaak is prima. Het enige minpunt vindt ik dat als je buiten zit op het terras dat je niet geholpen wordt om wat te bestellen, dit zouden ze zeker anders moeten doen, daarbij vindt ik de drank wel aan de dure kant. Dit hotel is haar drie sterren dubbel en dwars waard! Helaas waren wij er maar 4 dagen, we gaan volgend jaar zeker terug.

een fijn hotel

charles peeters
31-8-2011

een mooi 3 sterren hotel in een klein rustig plaatsje met een fraai marktplein. Het hotel heeft een eigen strandje aan het lago Mergozzo. Het is een ideale uitvalsbasis om het drukke lago maggiore of de rustige bergen te bezoeken. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Authentiek aan de meren

Gauthier
31-8-2011

Net een paar dagen verbleven - ideaal als uitvalsbasis

Zeer mooi uitzicht

Lekker eten op Panorama terras

Goed uitgeruste kamers

goede verhouding prys kwaliteit

schroyens vanessa
14-8-2011

de kamers van betina zyn goed onderhouden en proper en voorzien van al het nodige comfort voor te overnachten de maaltyden zyn verzorgd en het hotel is ideaal gelegen het privestrandje is mooi en zwemmen in het propere meer is aangenaam het dorpje mergozzo is klein maar een aangename plaats om te vertoeven en een wandelingetje te maken op de promenade

vaste klant al 12 jaar

van praag eddy
14-8-2011

de kamers zyn dit jaar heel mooi gerenoveerd, het ontbyt is verzorgd en vind plaats op het gezellige terras de servise is goed het privestrandje is verzorgd en aangenaam om te vertoeven aan het meer met het zuiverste water van noord italie.

het avondeten kan op het terras dat gelegen is in het meer met zicht op het mooie dorpje . kortom een zeer goed hotel prys kwaliteit met een zeer goede ligging eddy van praag

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Due Palme & dependance Bettina in Mergozzo (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Due Palme & dependance Bettina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.