Appartement Agriturismo Verdita

Meer appartement info
Tonen op kaart

22 reviews over Appartement Agriturismo Verdita

• 10Bru02-05-2017

Heerlijke plek om te verblijven, lekker rustig en je kan er heel goed wandelen. De jacuzzi is ook een groot pluspunt. Ook de ontbijtjes zijn heerlijk en het is iedere ochtend weer genieten als het klaar staat en je kan ontbijten met een prachtig uitzicht. Ook de hond kan mee en dat was helemaal feest, ze wilde alleen nog maar naar buiten en spelen met het hondje van de eigenaren, welke overigens ook zeer gastvrij zijn. Daarnaast is het boek met tips heel handig en wij hebben twee keer gegeten bij Antica Mansio, wat niet duur, maar wel heel lekker was. Wij willen zeker nog een keer terugkomen!

Gereisd met partner in april 2017

• 10Vera & Michiel22-06-2016

Fantastische vakantie bestemming

Wij verbleven afgelopen week al weer voor de 3e keer in Verdita. Deze keer waren wij met de hele familie in de gehele agriturismo. Wat hebben we weer genoten! Rust, leuke activiteiten, ruimte, de honden zijn altijd meer dan welkom en Natascha en Nicolas zijn altijd zeer gastvrij en niks is te veel gevraagd. Het enige jammere is dat we elk keer weer naar huis moeten.. Natascha en Nicolas super bedankt weer voor een hele leuke week en we zien jullie in het najaar!

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 10Anke08-06-2015

Ideale locatie voor een heerlijke vakantie

We zijn net terug van een heerlijke week in Merana. Prachtige, wonderschone locatie, heerlijk weer, lekker eten, vriendelijke mensen, genoeg te doen in de buurt en toch heerlijk rustig. We hebben genoten van ieder moment.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Ira24-11-2014

Aankomen en genieten

Na een vermoeiende autorit… eindelijk ter plaatse. Het hartelijke onthaal van Natascha en Nicolas, maakte dat ik die snel vergeten was. Na een korte rondleiding, stond er een bordje met plaatselijke specialiteiten en een fris wijntje klaar. Instant vakantiegevoel! Rust, stilte en een prachtige uitzicht… maw aankomen en onmiddellijk genieten. Het appartementje bleek een pareltje te zijn. Smaakvol en modern, zonder het rustieke karakter uit het oog te verliezen. We hebben al vaker in een agriturismo gelogeerd, maar deze was veruit het beste uitgerust… Het appartement heeft elektrische kookplaten, maar in de buitenkeuken kan je op gas koken, er is een gasoven en een gasbarbecue (die je niet zelf moet proper maken! Nicolas doet het voor je… pure luxe!). En na een dagje rondzwerven in de prachtige omgeving, kan je heerlijk relaxen in de jacuzzi… Heerlijk! Kortom… een vakantie waar ik nog vaak met een gelukzalig gevoel aan zal terug denken.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9bob.driessen21-10-2014

Wat een rust

Dit agriturismo ligt op een heerlijke rustige plek in de Piemonte en ook vlak bij de Ligurische kust. Het grote appartement wat wij hadden ligt boven de andere twee die aan de terras/tuinkant liggen. Hierdoor heb je meer privacy dan de andere 3 die allemaal de ingang en terras daar hebben. Il Biancospino is een groot appartement met een ruime woonkamer van alle gemakken voorzien met goed een keuken met goed uitgeruste inrichting. Ruime slaapkamer en een mooi badkamer met groot rond ligbad. Je hebt een eigen terras met ligstoelen en eettafel. Het gezamenlijke terras met mooi uitzicht is voorzien van ligbedden en jacuzzi en een prima buitenkeuken. Een heerlijke plek om tot rust te komen en een mooi uitvalsbasis voor de Piemonte. De gastheer en vrouw zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en ze hebben de kamers ook uitgerust met allerlei informatie over de streek waaronder ook restaurants in de omgeving, maar je wilt niet weg avonds want je kan er prima zelf koken.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Joke01-10-2014

heerlijke plek

waren hier voor de 3e keer, nu in een appartement

Gereisd met partner in september 2014

• 10Onno en Jose Stokhof07-08-2013

Een absolute aanrader.

Een fantastische plek als je van rust, ruimte, ,wandelen ,fietsen, heerlijk eten en drinken houdt. Gecombineerd met de uiterst gastvrije Nicolas en Natascha , de zon, de geur van lavendel, het fantastische uitzicht is dit een ideale vakantiebestemming.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Saskia08-07-2013

Paradijselijke rust in Piemonte

In opperste stilte, halverwege een berg bij het piepkleine dorp Merana, ligt appartement agriturismo Verdita. Een prachtige uitvalsbasis om mooie stadjes en dorpjes in Piemonte te gaan exploiteren, en het Ligurische strand dat op een uur rijden ligt. Prachtige omgeving: flora tiert welig, ook reeen, vosje en prachtige vlinders gezien, die op de lavendelvelden van gastheer- en vrouw Nicholas en Natascha afkomen. Dagenlange concerten van krekels. Lekker eten in nabijgelegen restaurants, en met uitzondering van die ene taxichauffeur enkel zeer vriendelijke mensen getroffen. Wel oppassen voor de mensen die niet zoveel willen eten: bij een enkele borrel worden al zoveel versnaperingen door 'het huis' verstrekt dat er geen ruimte overblijft voor zo'n heerlijk plaatselijk gerecht, met truffels, geitenkaas en spekjes en zo.

Gereisd in juni 2013

• 10Mark Declerck07-07-2013

HEMEL OP AARDE !!!!!

Natascha en Nicolas Hartelijk dank voor de mooie vakantie in jullie uitzonderlijke stukje paradijs op aarde wij hebben leren luisteren naar de stilte genoten van jullie gastvrijheid de fijne buitenkeuken de raviolifeesten (nog nooit zo'n lekkere ravioli gegeten)wij missen zo de jacuzzi met het mooie uitzicht.Ook de uitstap met Roberto de truffeljager was een leuke ervaring.Nicolas nog eens bedankt voor de lekkere broodjes. Het was een goede ligging voor ons niet te ver van de Lugurische kust en kort bij de wijndorpjes. Tot volgend jaar aftellen maar!!!!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Joke07-06-2013

Weer een heerlijke tijd gehad

de studio werd voor de 2e keer door ons gehuurd, alles was vertrouwd en erf fijn.. Als we nog eens gaan huren we het appartement, dat is ruimer en omdat het weer niet zo goed was waren we vaker binnen en dan mis je een lekkere stoel of bank. Verder is alles uitstekend.

Gereisd met partner in mei 2013

5 tips over Appartement Agriturismo Verdita

• Maureen, 14-01-2013

Zwemmen in de Erro nabij Acqui Terme.

• Gerbert en Jos Mulder, 19-06-2012

Als je rust en natuur zoekt; prima plekje, echt helemaal middenin de natuur. In juni bloeit de lavendel, een prachtig gezicht. Voor cultuur moet je een eindje rijden, de natuur is erg afwisselend, wij hebben er van genoten.

• Ira, 24-11-2014

Verder lag er ook nog een halve bibliotheek aan informatie over de streek (restauranttips, toeristische info, wandelroutes, autoroutes,…) en als je dan nog vragen zou hebben… geven de eigenaars je graag nog extra uitleg.

0 vragen over Appartement Agriturismo Verdita

Appartement Agriturismo Verdita info