Sorteren

Reviews over Merana

Fantastische ervaring!

Resie van Raak
    19-10-2017

We hebben met een aantal vriendinnen een vachtvilt clinic gevolgd bij Tiny op Casa Rolandi.

Wat een fantastische dag was dit! Prachtige lokatie, professionele uitleg met tussendoor ook nog tijd voor koffie en leuke verhalen en als resultaat een hele mooi vacht.

Ondertussen werden we ook nog verwend met een heerlijke lunch van Kees en een wijntje, uiteraard van een wijnboer uit de nabije omgeving.

Een dag om nooit te vergeten!

Dank je wel, Tiny en Kees.

Bru
    2-5-2017

Heerlijke plek om te verblijven, lekker rustig en je kan er heel goed wandelen. De jacuzzi is ook een groot pluspunt. Ook de ontbijtjes zijn heerlijk en het is iedere ochtend weer genieten als het klaar staat en je kan ontbijten met een prachtig uitzicht. Ook de hond kan mee en dat was helemaal feest, ze wilde alleen nog maar naar buiten en spelen met het hondje van de eigenaren, welke overigens ook zeer gastvrij zijn.

Daarnaast is het boek met tips heel handig en wij hebben twee keer gegeten bij Antica Mansio, wat niet duur, maar wel heel lekker was.

Wij willen zeker nog een keer terugkomen!

La dolce vita

De Lange
    16-8-2016

Heerlijke 2 weken doorgebracht in Casa Rolandi. Het huis is perfect gelegen voor rustzoekers. Voor echte bedrijvigheid moet je wel wat verder rijden. De website doet geen recht aan de schoonheid van de plek. Het is veel mooier. Ruim. Prachtige tuin met zeer veel zit en legplanken. Het huis alleen gebruikt om te overnachten.

Heerlijk bad. Pizza oven is fantastisch. Eigenaren zeer vriendelijk en niet opdringerig maar volgens van nuttige tips en verhalen over de omgeving. Wij hebben genoten!!

Fantastische vakantie bestemming

Vera & Michiel
    22-6-2016

Wij verbleven afgelopen week al weer voor de 3e keer in Verdita. Deze keer waren wij met de hele familie in de gehele agriturismo. Wat hebben we weer genoten! Rust, leuke activiteiten, ruimte, de honden zijn altijd meer dan welkom en Natascha en Nicolas zijn altijd zeer gastvrij en niks is te veel gevraagd. Het enige jammere is dat we elk keer weer naar huis moeten.. Natascha en Nicolas super bedankt weer voor een hele leuke week en we zien jullie in het najaar!

Ideale locatie voor een heerlijke vakantie

Anke
    8-6-2015

We zijn net terug van een heerlijke week in Merana. Prachtige, wonderschone locatie, heerlijk weer, lekker eten, vriendelijke mensen, genoeg te doen in de buurt en toch heerlijk rustig. We hebben genoten van ieder moment.

Merana scoort een 8 uit 10, op basis van 8 reviews