Bed and Breakfast Villanuvola

Bed and Breakfast Villanuvola

Bed and Breakfast

3 reviews over Bed and Breakfast Villanuvola in het Nederlands

Echt heerlijk Italiaans, top verblijf gehad!!

Christiaan Adams
10-2-2011

Beleef de gastvrijheid en geniet van alles om je heen, het verblijf was fantastisch. Vanuit Meina zijn we overal heen gereden, de bergen in, oude dorpjes bezocht en rondom de meren. Iets om nooit te vergeten.

Chris & Stéphanie

Gereisd Met partner in december 2010

Geweldig, mooi, gastvrij Bed and Breakfast!

Annelize
2-10-2010

Wat een heerlijk Bed and Breakfast aan het Lago Maggiore! Wij hebben hier 2 nachten overnacht, op de terugweg van Toscane naar huis en hebben genoten van de gastvrijheid van Andrea, het ontbijt, de prachtige omgeving en het mooie meer. Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in september 2010

Perfecte tussenstop

Judith
20-5-2010

Sfeervol en netjes en een lekker ontbijt. Vanuit onze kamer konden we precies naar het meer kijken. Het plaatsje zelf is niets bijzonders, maar de omgeving is mooi. Meina ligt gunstig tussen de grotere plaatsen Stresa (boot naar de eilandjes) en Arona. Wij hadden hier 2 nachten geboekt als tussenstop naar Toscane en dat is ons perfect bevallen. Foto's op de website geven een duidelijke indruk van het huis en de kamers. Andrea zorgt voor een persoonlijk tinttje aan zijn B&B.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villanuvola in Meina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villanuvola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.