Appartement Antico Verbano

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

Lien, 14-5-2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie. We kregen zelfs een groter appartement aangeboden voor dezelfde prijs omdat deze leeg stond. Het appartement was schoon en alles is aanwezig: vaatwasser, oven, magnetron enz. De WiFi werkt goed. Het uitzicht is prachtig! Uitzicht over het meer vanuit alle kamers.

De weg waar het gebouw aan ligt, is wel druk. Het zal zeker in het hoog seizoen heel druk en gehorig zijn. De stoffering van de meubels mag wel vernieuwd worden.

Er is in de omgeving veel te zien. Onze favoriet is Stresa. Vanuit Arona zijn we met de trein (€6,10 enkele reis) naar Milaan geweest. Metro naar de Dom kost €1,50. Hier kan je niet voor heen en weer rijden en parkeren met eigen vervoer.

Wij hebben genoten!

Dit nooit meer!!!

Ingrid, 28-7-2014

Dit was een zeer teleurstellende vakantie die we niet nog een keer willen meemaken. Talloze beloftes in de catalogus van de reisorganisatie bleken niet te kloppen. Voorbeelden: geen parkeerplaatsen, alleen betaald op een parkeermeter ( bon €40), geen airco!!!! ( wel een ventilator en een mobiel apparaat met een buis die door het open (!) raam gehangen moest worden. Afvalscheiding in 6(!) bakken. De grijze, groene(!) bak en papier stonden op de badkamer!! De wifi deed het niet terwijl er wel voor betaald moest worden. Geen toiletpapier aanwezig, deze kon gekocht worden bij de receptie. Geen handdoekenwissel, schone handdoeken kosten €8 per stuk x 4 personen= €32. Schriftelijke boetedreigementen aan de wanden van het appartement betreft roken, het verkeerd scheiden van het afval en het verschuiven van meubelstukken. Kortom gastvrij was het absoluut niet, ook het bijna nooit aanwezige personeel bij de receptie. Klagen bij de touroperator heeft niets uitgehaald.. Vreselijk!

Nooit meer!

syl, 14-9-2012

Als je pech hebt krijg je een appartement ( bijv 11A of 25A ) direct aan de doorgaande weg (vlak voor een bocht, dus dat is remmen en gasgeven) van Lagio Maggiore. Je kunt je nachtrust dan wel vergeten, zeker als de medewerkers het je niet naar de zin willen maken. De geluidsoverlast is dusdanig dat oordopjes weinig helpen. De eigenaar van het nagelegen eettentje blaast iedere morgen om 05.30 het vuil van zijn terasje met een bladblazer.

nooit meer !!!!!

frans, 3-9-2011

Het apartement is ok, maar....

prijskwaliteit is zeer slecht:

We hadden gedacht dat we voor die prijs (€ 130,--p.n.) wel op enige service konden rekenen.

Voor het toiletpapier € 0.50 per rol

wisselen handdoeken € 10,--

per vuilniszakje (ca 3 soorten) moest betaald worden.

Zelf alles schoonmaken, de stofzuiger stond klaar !!!

Receptie NIET bezet op diverse dagen.

Airco deed het helemaal niet ( bij 37 C)

Zeer luidruchtig terras.

De prijs is exkl. ontbijt !!

Voor hetzelfde bedrag hebben we enkele meters verder een fijn hotel geboekt, inkl.uitgebreid ontbijtbuffet.

Het gebouw stond bijna OP een zeer drukke rijweg.

Voor de rust hoef je hier niet te komen.

Heel mooie plek, niet voor herhaling vatbaar

Alfred, 6-8-2011

Mooi appartement, ruim, uitzicht op het meer. Maar in de buurt van een open lucht feestgelegenheid. Muziek hard tot laat in de avond. Gelegen langs een drukke doorgaande weg dus veel verkeersgeruis. Naast een parkje met een leuke Italiaans terrasje, waar de locale bejaarden zich verzamelen. Meina kent een goede bakker, alimentarie waar ze heerlijke gegrilde pollo verkopen. Het is geen uitgaanscentrum, maar het is echt Italiaans.

Mooie appartementen

maria, 12-7-2011

Wij waren hier van 7 mei tot 14 mei 2011 Leuk appartement met uitzicht op het meer kamers zijn schoon en ruim en in de keuken is alles aanwezig afwasmachine magnetron en pannen en bestek en borden koffie en theeapparaat. Er was niet veel parkeergelegenheid. Wij mochten de motor op een prive plaatsje parkeren stukje verderop van het appartement. Receptie erg vriendelijk. Ze waren bezig met het bouwen van een zwembad. Leuke plaatsjes stresa Verbania Cannobio (leuke markt op een zondag) Gaan zeker nog een keer terug.

Mooi appartement aan het meer

Stefanie van der Horst, 29-8-2010

De appartementen in Antico Verbano zijn romantisch en mooi ingericht. Het had wat mijn betreft wel wat schoner gekund. De wc-bril was erg smal, waardoor je eigenlijk meer op de pot zelf zit. Niet echt handig...

Verder kijk je vanaf het balkon zo op het meer. Erg mooi!

Dichtsbijzijnde supermarkt is tien minuten met de auto rijden. Restaurant dat bij de appartementen zit is erg luxe en lekker. Als je verblijft in het appartement krijg je korting op de rekening. Personeel appartementencomplex is zeer vriendelijk. Neem antimuggenspul mee, want de muggen bezorgen je grote bulten!!

Fantastische locatie aan het Lago magiore

Jotti Hamerlinck, 28-5-2010

Antico Verbano in Meina is een nieuw appartementen complex. Alles ziet er goed uit en de appartementen zijn van alle gemakken voorzien. Daarnaast is het serviceniveau voortreffelijk.

In het dorpje Meina heb je alle basisvoorzieningen (bakker, slager, kapper, supermarkt e.d.)

We hebben een aantal aanbieders voor Antico Verbano voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Antico Verbano in Meina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Antico Verbano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Antico Verbano scoort een 5.71 uit 10 op basis van 8 reviews.