Bed and Breakfast Casa Joop

Bed and Breakfast Casa Joop
9,8

140 reviews over Bed and Breakfast Casa Joop in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastische B&B voor heerlijke time out!

Jolanda Regtop
12-7-2018

We hebben een geweldige dagen gehad! Geweldige omgeving, en een geweldige gastvrouw.

Altijd in de weer om het de gasten naar de zin te maken en om zich thuis te laten voelen! Het ontbijt is zeer uitgebreid en de plaatsen om lekker en goedkoop te eten zijn er genoeg.

Ook daarin is Astrid een zeer goede gids!

De ligging is heel idyllisch en goed te bereiken vanaf het vliegveld! Als je een auto huurt zit je meteen in de vakantie sfeer!

Kortom een aanrader met een dikke duim!!

Laat je verrassen en bezoek casa Joop!

Heerlijk relax verblijf!

Trea Kuil
11-7-2018

Casa Joop is een heerlijk verblijf in het mooie Italiaanse Piemonte.

Waar je hartelijk wordt ontvangen door de lieve, spontane, gastvrije Astrid, met een heerlijk glaasje prosecco.

Wij verbleven een week in de ruime lavendelkamer. Naast de gezellig ingerichte ontbijtkamer, waar je iedere ochtend lekker verwend wordt van heerlijke verse broodjes, streekprodukten en niet te vergeten iedere dag een schaal met verse fruit.

De ligging van de casa is schitterend, heel rustig in een prachtig stukje natuur.

Verder in de omgeving is er genoeg te zien en te beleven, het mooie meer van Viverone, het fort van Bard zijn enkele plekken en natuurlijk niet vergeten de Italiaanse keuken.

Wij hebben een heerlijk week gehad en raden jullie het allemaal aan!

Wij komen zeker terug!

Harro en Trea Kuil

Astrid Mulder
10-7-2018

Het is hier echt fantastisch!! Mooie omgeving, super lieve/attente/behulpzame gastvrouw Astrid, heerlijke restaurantjes en heerlijke rustige locatie.

Alles is tot in de puntjes geregeld. Het ontbijt is dan ook werkelijk fantastisch. En zou je iets missen, de gastvrouw zorgt dat het er de volgende dag zou zijn. Wij vonden echter alles heerlijk. :)

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Joop voor je op een rij gezet:

Een topper op alle vlakken

Jenny
    10-7-2018

Casa Joop in 1 woord FANTASTISCH. Super lieve gastvrouw Astrid die het haar gasten op alle manieren naar het zin wil maken. Weet veel van de omgeving en wijst je de weg naar de meest fantastische Italiaanse restaurants. Zeker iets waar we nog eens naar terug gaan.

Als een warm bad.

Arod
    10-7-2018

Geweldige verblijf, met een super gastvrouw Astrid, we zijn geweldig geholpen tijdens mijn ziekenhuisopname in Italie, ook voor mijn vrouw werd uitstekend verzorgt tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis, zonder probleem konden we 3 dagen lager verblijven bij Casa Joop. Wij gaan volgend jaar zeker nog eens terug naar Casa Joop, dan kunnen we gaan genieten van de prachtige omgeving , en de goede verzorging.

superfijne plek

Arie en Truus Nell
    9-7-2018

Casa Joop is een heerlijke plek waarvandaan je van alles kan doen. Mooie wandelingen maken, steden bezoeken of lekker luieren.

We hebben genoten van een geweldig verblijf in Casa Joop wat ligt in een fantastische omgeving. Astrid is niet alleen een geweldige gastvrouw maar weet ook alles van de omgeving en bespreekt de heerlijke plaatselijke restaurants voor je waar je kunt genieten van de authentiek Italiaanse gerechten. De kamers zijn zeer smaakvol ingericht en ook erg schoon. De dag begint met een uitgebreid door Astrid geserveerd ontbijt. Kortom enkel pluspunten!!

Annelieze
    9-7-2018

Het is een prachtige locatie, een goed verzorgde b en b, een fijne gastvrouw, je bent meteen relaxed en voelt jezelf er meteen thuis. Wat wil je ng meer als je op vakantie bent.

Fantastisch.

Roy
    8-7-2018

Prachtige B&B op een fantastische lokatie. Warm welkom door gastvrouw Astrid en hond Sara. Wij waren hier voor de tweede keer. De kamers zijn heerlijk en ontbijt prima. Astrid heeft prima tips wat te zien en doen in de regio. Kortom, een aanrader.

Een echt thuis komen.

Marleen
    27-6-2018

Wij werden enthousiast ontvangen door gastvrouw Astrid. De casa is fantastisch en ligt in een fantastische omgeving. De kamers zijn geweldig en zeer goed verzorgd. Wij zaten in de lavendelkamer. Ont bijt was heerlijk en zeer uit gebreid. Astrid wist zeer veel te vertellen over dit van oorsprong middeleeuws dorp en van de omgeving. Ook wist ze leuke adresjes om wat te gaan eten. Vooral Era Ora van eigenaresse Franka is een aanrader. Kortom een fantastische b&b in een geweldige omgeving. Zeker een aanrader voor mensen die van geschiedenis en natuur en van het authentieke Italië houden. Zeker een plek om naar terug te keren.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Joop voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Joop in Magnano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Joop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Joop scoort een 9.78 uit 10 op basis van 145 reviews.