Bed and Breakfast Casa Joop

151 reviews over Bed and Breakfast Casa Joop in het Nederlands

Fantastisch!!

Lizet Thielemans
10-11-2018

Geweldige plek! Heerlijk wandelen, zwemmen bij het meer en genieten van alle kleine dorpen. En de meest geweldige gastvrouw die ik ken!

Overtreft alle verwachtingen

J Genemans
26-10-2018

Wat een unieke ervaring, de plek, maar vooral de gastvrouw doet er werkelijk alles aan én meer om je een fantastisch verblijf te geven. Onze verwachtingen waren best hoog na alle positieve berichten maar die heeft ze zelfs overtroffen. Ze reserveert voor je bij restaurants waat de Italianen zelf ook eten, geeft tips over de omgeving, van winkelen tot wandelen. We begrepen dat 2019 het laatse jaar wordt voor de B&B dus als je nog een unieke Italiaanse vakantie zoekt....

Het prachtige huis ligt in een hele mooie rustige omgeving waar meer dan genoeg te doen is. De gastvrouw heeft altijd tips en weet de leukste plekjes en de lekkerste restaurants. Wij gaan er al voor het 3e jaar naar toe en verheugen ons daar steeds enorm op. Mooie kamers en een heerlijk ontbijt met vers fruit. Wij zijn echt fan van Casa Joop.

Excellent.. als altijd!

Mirel
19-10-2018

Voor de derde keer naar Casa Joop: vriendelijkheid en vrolijkheid gaan namelijk Nooit vervelen! Enkele (nieuwe) tochten gemaakt in de omgeving, enkele favoriete tripjes herhaald (super grote, niet commerciële rommelmarkt, wandelen en genieten van uniek Oropa) en nieuwe tevreden gezichten gezien op de Casa.

Volgend jaar komen wij zeker weer in het voorjaar terug!

Stilte, rust, tips, eten, drinken, top!

Pien Cornelissen
16-10-2018

Een gastvrouw die alles weet over de omgeving om te bekijken en te bezoeken en de heerlijkste restaurantjes weet waar je kunt eten. Casa Joop bied je de ultieme stilte en rust.

Heel prettig

W.J de Man
16-10-2018

Onze eerste kennismaking met Piemonte. En die is voor herhaling vatbaar.

Astrid heeft ons echt ingewijd en op weg geholpen. Ze wist heerlijke eetadresjes,die we anders nooit gevonden zouden hebben. En eten is héél belangrijk in dit gebied!

Ze gaf ons tips over mooie plekjes en de wijn van de streek. We werden iedere morgen verwend met een heerlijk ontbijt en we hadden een comfortabele kamer met een superdouche. Ook fijn dat er buiten overal zitjes waren.

onvergetelijk

Hennie de Leeuw
15-10-2018

Eigenlijk vond ik alles goed. De mooie kamers, de hygiëne, het sanitair, het landschap, de gastvrijheid en de mooie ligging. Ik heb me er zeer welkom gevoeld. Ik kan me niet voorstellen dat iemand er niét naar toe zou willen.

Top plek!

Jolien en Hanneke
27-8-2018

Wat een heerlijk plekje en wat een gastvrijheid! Wij hadden voor een week geboekt maar voelden ons zo thuis dat we een week na vertrek (en verblijf op een andere plek in Italië) gewoon nog 3 dagen terug zijn gekomen! We konden er geen genoeg van krijgen. Het huis en de tuin zijn perfect onderhouden. Iedere morgen een heerlijk ontbijt. Astrid is een geweldige gastvrouw, boordevol tips en adviezen en vooral heel veel gezelligheid. Ze voelt precies aan hoe ze het haar gasten naar de zin kan maken. Ook de omgeving is fantastisch, er is veel te beleven zowel op het gebied van cultuur als natuur. Bij helder weer heb je vanaf Casa Joop een prachtig zicht op de Alpen. Bijna te mooi om waar te zijn. Kortom, een plek om nog heel vaak terug te komen.

Casa Joop is echt een aanrader voor wie Piemonte wil ontdekken en wil genieten van alles wat Italië te bieden heeft. Astrid is een geweldige gastvrouw. Het ontbreekt je aan niets! Het huis ligt op een geweldige plek, de kamers zijn schitterend en ruim, bedden slapen fantastisch, zeer royaal ontbijt en je krijgt zeer persoonlijke aandacht van de liefste en gezelligste gastvrouw die er is.

Excellent!

Yvonne Schomaker
16-8-2018

Geweldige B&B, gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Ontbijt overdadig, wil je speltbrood zelfs dat wordt vers gebakken, waar kom je dat tegen. super!

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Joop voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Joop in Magnano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Joop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.