Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Cascina Moncrave in het Nederlands

Echte Italiaanse B&B

Joycevelg
24-7-2015

Wat een mooie locatie en wat een ruime kamers. Anotella heet je heel hartelijk welkom. We kregen een koninklijk ontbijt waar niets aan ontbrak. Zeker een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Cascina Moncrave in Ivrea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Cascina Moncrave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.