ItaliëPiemontGrognardoAppartementen GrognardoAppartement Casa Vecchia (+camping)

Appartement Casa Vecchia (+camping)

ItaliëPiemontGrognardo

• 9.5Ruimte
  • 9Waardering

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

33 Reviews over Casa Vecchia (+camping)

• 9Albert en Nellie24-08-2021

Zeker voor herhaling vatbaar

We hebben hier heerlijk gekampeerd. Zeer rustig. Kleinschalig. 2 kampeerplekjes en 3 appartementen. Vriendelijke eigenaren. Gastvrij. Heerlijk zwembad met ligstoelen voor alle gasten. Schoon sanitair. Prachtige ligging met mooi uitzicht. 2x per week kan je mee eten als je wilt. Mooie omgeving. Genoeg te zien/doen in omgeving. Geen massa toerisme. Kortom een heerlijke relaxte vakantie.

• 9Koos30-08-2020

Sfeervol genieten

Wat hebben we genoten van Casa Vecchia!! Een super comfortabele, sfeervolle en rustige plek om heerlijk te ontspannen en te genieten van de Piëmonte.

• 9Jaap en Marja16-08-2020

Alleen pluspunten. Enorm gastvrij ontvangen door een geweldige gastheer en gastvrouw. In de omgeving is er veel om van te genieten.

• 10Jettie en Rembrandt05-08-2013

fantastische plek

Wij hebben een week in appartement rosa gelogeerd. Alles was tot in de kleinste details perfect ingericht. Veel privacy, prachtig uitzicht en een heel vriendelijke en prettige ontvangst door Harry en Martje. We hebben twee keer heerlijk meegegeten. Er was met liefde en veel zorg gekookt. Een plek waar wij ons zeer welkom voelden. Kortom......een aanrader voor een heerlijke ontspannen vakantie!

• 9Ron18-04-2013

Helemaal geweldig

Wat een gastvrijheid, wat een vriendelijkheid, wat een stilte, wat een prachtig uitzicht! Eigenlijk zou ik de geneugten van Casa Vecchia het liefst voor mezelf houden, maar Harrie en Martje verdienen natuurlijk tot in lengte van jaren veel gasten. Ze doen alle moeite om het je naar de zin te maken en staan altijd voor je klaar. Daarom: voor iedereen die echt wil genieten van de rust en ruimte van het Italiaanse platteland is dit een absolute aanrader!

• 8Inge en Karl Wolf22-03-2013

Het is er goed toeven.

Casa Vecchio ligt in een heuvelachtige omgeving, rustig met een fraai uitzicht. Je kunt er vrij goed wandelen, maar een goede conditie is wenselijk. De ontvangst is hartelijk en op de dag van aankomst kan er voortreffelijk gedineerd worden, want Martje kookt voortreffelijk. De appartementen zijn niet erg groot, maar wel met smaak ingericht. We komen er aanstaande juni voor de vierde keer en dat zegt genoeg. Een uitstapje naar Asti en met de trein naar Genua is erg leuk. Kortom: je kunt er een zorgeloze en boeiende vakantie doorbrengen.

• 10Rianne20-03-2013

Gewoon doen

Heerlijke en ontspannen sfeertje op Casa Vecchia. Nederlandse eigenaren zijn echt behulpzaam en willen alles doen/uitzoeken. Acqui terme, een heerlijk stadje om gezellig te shoppen, lunchen of te dieneren, hoewel Martje's diner niet onder doet voor menig sterren restaurant. Zwembad, de Middellandse zee, Genua, Milaan en alles nabij. Meer wensen...Fiets meenemen kan, eindeloze mogelijkheden.

• 10Aad en Francine van Toor19-03-2013

Daar droom je van.

OK, even onder ons. Ik voel me als een grote dwaas, omdat ik nu op het punt sta mijn geheim in de uitverkoop te doen. Casa Vecchia, daar droom je alleen maar van, zo'n heerlijk plekje; rustig, midden in de natuur, met een prachtig zwembad en met Martje en en Harrie als supergastvrouw en -heer. Wat hebben we genoten, van de avonden met table d'hote, de nachten met alleen het geluid van een ver weg zittende uil, of blaffende herten, de tochten door de omgeving, de wijnproeverijen en ga zo maar een poosje door. Daar droom je van. Vooral als je weer thuis bent en terugkijkt. Maar ook als je weer vooruit kijkt en aftelt. Casa Vecchia is een ontdekking, die je eigenlijk voor jezelf wilt houden. Kun je zwijgen? Ik niet. Tot ziens in Grognardo.

• 9Frank en Liesbeth Roose-van der Sanden15-03-2013

Ook op de fiets: Fantastische plek!

We hebben nu twee jaar op de fiets bij Casa Vecchi gekampeerd en komen ook dit jaar hopelijk weer terug: Wat een prachtlocatie, wat een aardige gastvrouw, -heer, wat een schitterende omgeving. Twee hele ruime kampeerplekken, prima voorzieningen, fantastisch zwembad en, als je wilt (en dat willen we!!) een geweldige Italiaanse maaltijd. Op de fiets goed te bereiken (je moet wel een beetje kunnen klimmen, maar dat geldt voor de gehele Piemonte), de stad Acqui Terme, op redelijke afstand, is een pareltje, verder een prachtdeel van Italie. Zoveel te zien en goed te fietsen. Casa Vecchia: méér dan een aanrader, doen!

• 9Ineke & Jan11-03-2013

Een heerlijke plek.

Wij gaan deze zomer voor de derde keer naar Casa Vecchia. De gastvrijheid van beiden, kennis van wijn van Harry en de kookkunst van Martje geven ons het ultime vakantie gevoel. Maar vooral ook de rust, donkere avonden, blaffende herten en de vuurvliegjes zijn een waar genot. Het is een prachtige omgeving met nog weining touristen. Er kan veel: wandelen, prachtige steden bezoeken, lekker luieren aan het zwembad met een mooi boek en glas Prosecco.

Appartement Casa Vecchia (+camping) info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• All inclusiveBeschikbaar