Een prachtige kampeerplek en zo heerlijk rustig!!

Bed and Breakfast Casa Ciosse & Camping

Bekijk alle reviews

Review geschreven door van Leeuwen

Een prachtige kampeerplek en zo heerlijk rustig!!

van Leeuwen,
21-3-2017

Een mooie plek met een eigen koelkast !Een keukenblok en badkamer voor twee kampeerplekken, heerlijk .Bij aankomst hapjes en een drankje, vanaf toen kwam alles in de relax modus.Elio en Cici zijn zeer vriendelijk en hebben ons gewoon verwend. Er kwam een grote parasol voor de zon , kruiden uit de tuin , regelmatig mee eten van de groenten uit de tuin die lagen dan bij terugkomst voor je klaar bij de tent. Er werd zelfs een taartje voor ons gebakken. Elio en Cici zijn oprecht geïnteresseerd en zeer bescheiden.

Ze gaven ons veel informatie voor onze fiets rondjes. Het is er prachtig fietsen voor de racefiets en Elio gaf ons tips voor lange,rustige maar mooie fiets routes . Voor wat meer vakantie drukte, terras en stad is de auto nodig.Wij konden alles op de racefiets doen.

Wij willen zeker nog eens terugkomen!