ItaliëPiemontGrognardoBed & Breakfasts GrognardoBed & Breakfast Casa Ciosse & Camping

Bed & Breakfast Casa Ciosse & Camping

ItaliëPiemontGrognardo
9.6FenomenaalScore uit 11 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 11 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

11 Reviews over Casa Ciosse & Camping

• 10Henk Schouten20-08-2019

Geweldig

We kampeerden bij Casa Ciosse met onze tent. We konden onze tent in een boomgaardje zetten. Heel veel plaats voor ons alleen. Heerlijk rustig en ruim. Cissi en Elio maakten 3 x een bijzonder heerlijke maaltijd voor ons klaar. Hun gastvrijheid was indrukwekkend goed.

• 10JR Hettinga06-09-2018

Geweldige gastvrijheid

Wat een fantastische plek. Wij hebben hier optimaal genoten van de rust en de prachtige omgeving. De gastvrijheid van Elio en Cicci is niet te beschrijven. Zo lief, aardig en behulpzaam. En ook grappig, typisch Italiaans. Precies waarvoor je op vakantie gaat. Wij hadden af en toe het gevoel dat we in een Bertolli-reclame terecht waren gekomen. Onze kampeerplek was ruim, het sanitair schoon en een eigen plek in de koelkast is in zomers Italie natuurlijk buitengewoon handig. 's Ochtends verse eitjes van eigen kippen en het diner dat ons werd aangeboden op de eerste avond was werkelijk fabelachtig. Zo lekker en uitgebreid. Met heerlijke wijn en ontelbaar veel gangen. Ook met de wensen van de kinderen werd rekening gehouden. Tot onze grote schrik kostte het bijna niets... We zijn enorm verwend bij Casa Ciosse!!!

• 10Eilert17-08-2018

Zeer mooie plek met gastvrije eigenaren.

Een prachtige locatie. We stonden op de campingplek op het bergje onder de bomen. Wat een uitzicht, zowel overdag als in de avond genoten van de rust hier. Cicci en Elio zijn schatten van mensen. Heel erg gastvrij en staan altijd klaar met goede tips en adviezen wat betreft de omgeving. Ons zoontje van 4 jaar heeft zich heel goed vermaakt met vooral alle dieren die er liepen. Er was genoeg ruimte voor hem om rond te struinen. Het eten is écht voortreffelijk en vers uit eigen tuin. De douche/toiletruimte was basic maar oké. Tevens was er een koelkast/vriezer ter beschikking. In de omgeving is er meer dan genoeg te doen en te zien. De natuur is prachtig en ook verschillende dorpjes in de buurt zijn leuk om te bezoeken. We hebben gezwommen bij een lokaal zwembad en er bezoek aan Genua was ook meer dan de moeite waard. We hebben volop genoten. We komen graag nog eens terug, wellicht in de B&B want die zag er ook prachtot uit!

• 10Mike Heinsbroek18-08-2017

Heerlijke minicamping met zeer gastvrije eigenaars

We zijn als eerste zeer gastvrij ontvangen door Elio en Cici, 2 ontzettend aardige mensen waar we meteen een klik mee hadden. Cici kan erg lekker koken, en we kregen dan ook bij aankomst naast een glas wijn lekkere hapjes. De plek waar we stonden was erg mooi, op een heuveltje met een prachtig uitzicht. Het sanitair was prima in orde, een badkamer met douche en toilet en verder konden we een koelkast gebruiken. Piemonte is erg mooi, en we hebben dan ook verschillende tripjes gemaakt! Als je wijnliefhebber bent kom je helemaal aan je trekken. But last not least,...Elio en Cici zal ik vooral nooit meer vergeten.

• 9van Leeuwen21-03-2017

Een prachtige kampeerplek en zo heerlijk rustig!!

Een mooie plek met een eigen koelkast !Een keukenblok en badkamer voor twee kampeerplekken, heerlijk .Bij aankomst hapjes en een drankje, vanaf toen kwam alles in de relax modus.Elio en Cici zijn zeer vriendelijk en hebben ons gewoon verwend. Er kwam een grote parasol voor de zon , kruiden uit de tuin , regelmatig mee eten van de groenten uit de tuin die lagen dan bij terugkomst voor je klaar bij de tent. Er werd zelfs een taartje voor ons gebakken. Elio en Cici zijn oprecht geïnteresseerd en zeer bescheiden. Ze gaven ons veel informatie voor onze fiets rondjes. Het is er prachtig fietsen voor de racefiets en Elio gaf ons tips voor lange,rustige maar mooie fiets routes . Voor wat meer vakantie drukte, terras en stad is de auto nodig.Wij konden alles op de racefiets doen. Wij willen zeker nog eens terugkomen!

• 6Michel13-08-2016

Dit nooit meer

Hebben deze zomer een plek geboekt naar aanleiding van alle positieve reacties op zoover en hun website. Maar dit viel heel zwaar tegen en zijn dan ook na 1 week vertrokken terwijl wij geboekt hadden voor 2,5 week. Had een plek met veel schaduw geboekt en deze was reeds vergeven beetje jammer hierdoor stonden wij op een plek in de volle zon (38gr) voor de gehele dag!! Tevens hadden wij de mogelijkheid aangevinkt om te eten bij dag van aankomst. Helaas was dit ook al niet mogelijk omdat cici niet aanwezig was. Ook erg jammer omdat wij zeker 1450km hadden afgelegd die dag. Voor ons was dit dan ook niet de vakantie waarop we Gerekend hadden. Helaas...

• 10Anna Brouwer30-07-2015

Een fantastische plek

Wij zijn net terug van onze vakantie in Italie. We hebben 11 dagen gekampeerd bij casa Ciosse. Een echte aanrader! Wat een vriendelijkheid en warmte. Cicci, de vrouw deze huizes, kookt fantastisch, zeer smakelijk en biologisch. We hebben het zo fijn gehad met de familie en de honden. Het was wel wat warm, maar dan kwam er weer een kan met water met ijsblokjes. Uitstekende verzorging en een leuke pizzeria in het kleine dorpje. Ook de naast casa Ciosse gelegen B&B Cascina Ciosse is heel aangenaam.

• 10Paul en Erna 06-07-2015

Fantastische plek

2 nachten B &B gehad wat een belevenis was in een leuke ouderwetse kamer, met een klein keukentje en een prima badkamer. Daarna nog 5 nachten op een prachtige kampeerplek bij ze gestaan, waar ze zelfs een keer een kopje koffie voor ons kwamen brengen. De gastvrijheid en verzorging van Elio en Cicci is hartverwarmend. Cicci haar grote passie is koken en dat is te proeven ook. Heerlijk gegeten! Een onvergetelijke plek om geweest te zijn.

• 10Jan en Mariska14-08-2014

Een aanrader...

..voor de liefhebber van een sfeervolle locatie met prachtig uitzicht. Een mooie, rustige uitvalsbasis om Piemonte te bezoeken. Elio en Cicci zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Kamperen met de luxe van een badkamer en een koelkast.

• 10Erik ten Velden27-06-2014

mooie kampeerplek in prachtige omgeving

Wij vertoefden 3 weken bij de prachtige casa Ciosse, Elio en Cicci (ze spreken Engels) deden alles om het ons naar de zin te maken. Lekker vers eitje, kopje koffie, gezellig praatje, nooit opdringerig. We hadden een eigen badkamer en een koelkast. Er zijn 2 grote kampeerplekken, 1 onder de bomen op het topje en 1 met veel zon. Heel fijn is ook casa Vecchia van Martje en Harrie Boersma, ze wonen een paar km hoger op de berg. Zij hebben ook 2 kampeerplekken maar ook 3 geweldig mooie appartementen, zie hun website. Voor de hardlopers: Acqui Terme, 15 minuten rijden heeft een fijne trimbaan van 1.9 km. Wandelen, hardlopen, ideaal, daarna lekker picknicken in het gras met op de achtergrond het aquaduct. We "pakten" elke week een grote stad: Genua, heel idyllisch met z'n nauwe straatjes en mooie haven, Turijn met zijn fantastische filmmuseum en Milaan met Galleria Vittorio Emanuele. We hebben deze vakantie alleen maar genoten. Nogmaals de genoemde kampeeradresjes zijn uniek!!

Bed & Breakfast Casa Ciosse & Camping info

Facilities