Reviews over Grognardo

Geweldige gastvrijheid

JR Hettinga,
    6-9-2018

Wat een fantastische plek. Wij hebben hier optimaal genoten van de rust en de prachtige omgeving. De gastvrijheid van Elio en Cicci is niet te beschrijven. Zo lief, aardig en behulpzaam. En ook grappig, typisch Italiaans. Precies waarvoor je op vakantie gaat. Wij hadden af en toe het gevoel dat we in een Bertolli-reclame terecht waren gekomen. Onze kampeerplek was ruim, het sanitair schoon en een eigen plek in de koelkast is in zomers Italie natuurlijk buitengewoon handig. 's Ochtends verse eitjes van eigen kippen en het diner dat ons werd aangeboden op de eerste avond was werkelijk fabelachtig. Zo lekker en uitgebreid. Met heerlijke wijn en ontelbaar veel gangen. Ook met de wensen van de kinderen werd rekening gehouden. Tot onze grote schrik kostte het bijna niets... We zijn enorm verwend bij Casa Ciosse!!!

Zeer mooie plek met gastvrije eigenaren.

Eilert,
    17-8-2018

Een prachtige locatie. We stonden op de campingplek op het bergje onder de bomen. Wat een uitzicht, zowel overdag als in de avond genoten van de rust hier. Cicci en Elio zijn schatten van mensen. Heel erg gastvrij en staan altijd klaar met goede tips en adviezen wat betreft de omgeving. Ons zoontje van 4 jaar heeft zich heel goed vermaakt met vooral alle dieren die er liepen. Er was genoeg ruimte voor hem om rond te struinen. Het eten is écht voortreffelijk en vers uit eigen tuin.

De douche/toiletruimte was basic maar oké. Tevens was er een koelkast/vriezer ter beschikking. In de omgeving is er meer dan genoeg te doen en te zien. De natuur is prachtig en ook verschillende dorpjes in de buurt zijn leuk om te bezoeken. We hebben gezwommen bij een lokaal zwembad en er bezoek aan Genua was ook meer dan de moeite waard.

We hebben volop genoten. We komen graag nog eens terug, wellicht in de B&B want die zag er ook prachtot uit!

Heerlijke minicamping met zeer gastvrije eigenaars

Mike Heinsbroek,
    18-8-2017

We zijn als eerste zeer gastvrij ontvangen door Elio en Cici, 2 ontzettend aardige mensen waar we meteen een klik mee hadden. Cici kan erg lekker koken, en we kregen dan ook bij aankomst naast een glas wijn lekkere hapjes.

De plek waar we stonden was erg mooi, op een heuveltje met een prachtig uitzicht.

Het sanitair was prima in orde, een badkamer met douche en toilet en verder konden we een koelkast gebruiken.

Piemonte is erg mooi, en we hebben dan ook verschillende tripjes gemaakt! Als je wijnliefhebber bent kom je helemaal aan je trekken.

But last not least,...Elio en Cici zal ik vooral nooit meer vergeten.

Een prachtige kampeerplek en zo heerlijk rustig!!

van Leeuwen,
    21-3-2017

Een mooie plek met een eigen koelkast !Een keukenblok en badkamer voor twee kampeerplekken, heerlijk .Bij aankomst hapjes en een drankje, vanaf toen kwam alles in de relax modus.Elio en Cici zijn zeer vriendelijk en hebben ons gewoon verwend. Er kwam een grote parasol voor de zon , kruiden uit de tuin , regelmatig mee eten van de groenten uit de tuin die lagen dan bij terugkomst voor je klaar bij de tent. Er werd zelfs een taartje voor ons gebakken. Elio en Cici zijn oprecht geïnteresseerd en zeer bescheiden.

Ze gaven ons veel informatie voor onze fiets rondjes. Het is er prachtig fietsen voor de racefiets en Elio gaf ons tips voor lange,rustige maar mooie fiets routes . Voor wat meer vakantie drukte, terras en stad is de auto nodig.Wij konden alles op de racefiets doen.

Wij willen zeker nog eens terugkomen!

Een fantastische plek

Anna Brouwer,
    30-7-2015

Wij zijn net terug van onze vakantie in Italie. We hebben 11 dagen gekampeerd bij

casa Ciosse. Een echte aanrader! Wat een vriendelijkheid en warmte.

Cicci, de vrouw deze huizes, kookt fantastisch, zeer smakelijk en biologisch.

We hebben het zo fijn gehad met de familie en de honden.

Het was wel wat warm, maar dan kwam er weer een kan met water met ijsblokjes.

Uitstekende verzorging en een leuke pizzeria in het kleine dorpje.

Ook de naast casa Ciosse gelegen B&B Cascina Ciosse is heel aangenaam.

Grognardo scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews