Kleine hotelsWeer vandaag31°19°
Hotel Nuova Italia

We hebben een aantal aanbieders voor Nuova Italia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Nuova Italia in het Nederlands

Prettig geprijsd hotel

John
10-9-2017

Eén overnachting, op doorreis naar onze bestemming in Italië. Eenvoudig hotel, maar netjes en tegen een keurige prijs (€ 70 voor 2-persoonskamer). Er is een zwembad bij het hotel waar gasten gratis gebruik van mogen maken. Parkeerplaatsen naast het hotel op eigen terrein. Ontbijtbuffet waarbij van alles verkrijgbaar is (incl. cereals, fruit, etc.), maar helaas was het brood niet erg vers. In ieder geval erg droog.

• RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• WifiGratis
  • Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesKluis

• AdresVia Beltrami 19 28024(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nuova Italia in Gozzano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nuova Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.