Hotel Ghiffa (+app)

ItaliëPiemontGhiffa

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ghiffa (+app) voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 24 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 24 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

24 Reviews over Ghiffa (+app)

• 9T.01-06-2019

Zeker een aanrader !!

Heel mooi, goed verzorgd en schoon hotel. Wij hadden een erg mooie kamer, fijne badkamer alles heel netjes. Geboekt met balkon en met een prachtig meer zicht. (dat zou ik iedereen aanraden) Het zwembad is heel netjes en schoon en ook hier is het uitzicht adembenemend mooi. Ontbijtbuffet is prima en ook het avond eten is heerlijk. Voor ieder wat wils. Het personeel is heel behulpzaam en aardig. Het enige minpuntje wat wij kunnen bedenken is; in het plaatje Ghiffa zelf is eigenlijk bijna niets op een paar restaurantjes na en een heerlijke ijssalon La Galetaria. Het is wel zo dat je binnen 10 minuten in het leuke Cannero bent en om te winkelen ben je binnen 10 minuten in Verbania. Dit kan met een dagkaartje voor de bus van 3 euro. Lopen is hier geen optie helaas, je moet dan echt pal langs de drukke weg lopen en dat is behoorlijk gevaarlijk. Verder echt een topvakantie gehad en zeker een aanrader.

• 8De heer K27-09-2016

Goed hotel, maar waardeloze touroperator

Ik heb geen bijkomende kosten kunnen zien bij het boeken Hotel Ghiffa maar kan dat niet bewijzen. Na mijn klacht verschuilen ze zich achter een linkje waarin het gestaan moest hebben. Ook in een linkje naar de voorwaarden in de bevestigingsmail. Maar toen ik de vouchers kreeg stond het wel in de mail dat van die extra kosten. Dat hadden ze beter kunnen doen voordat ik betaalde want is ICT technisch niet heel ingewikkeld. Men erkend geen enkele verantwoording en dit kost me dus 100 e extra!!! Ik ga voortaan weer naar andere aanbieders en raad touroperator ten zeerste af (laat het woordje de ervoor er dan ook bewust vanaf!! Want op mijn tip om anderen dit niet ook te laten meemaken heb ik geen reactie meer mogen ontvangen !! Dus dit hotel boeken we zo weer maar nooit meer via deze touroperator

• 4Fam. R. Hesemans11-09-2016

Eenmalig

Samen met vrouw en dochter in appartement Camelia gezeten. Is aan een zeer drukke weg maar dat wisten wij, was dan ook geen probleem. Maar wel problemen gehad met de vuilnis, het vervangen van een simpele lamp, een aan elkaar geplakte sleutel (en reservesleutel), veel stof, gore wc-bril, het niet vervangen van handdoeken en bedlinnen. Voor een aantal zaken heb ik mij zeker 3x gemeld, maar oplossen ho maar. De eigenaar had het alleen maar druk met zijn hotelgasten en zij die met hun boot kwamen aanleggen om te eten en te drinken. Bovendien is hij ook erg arrogant, want ik heb hem 2x aangesproken, en er gebeurde niets. Bij het uitchecken werd gezegd dat er sprake was van miscommunicatie. Zwembad met ligterras is erg mooi. Zeer mooie omgeving met lekker eten en drinken. In de buurt liggen leuke plaatsjes. Daar zijn wel niet zoveel winkeltjes en vaak zijn deze ook nog tijdelijk gesloten. Dit appartement is absoluut geen waard. Dus niet voor herhaling vatbaar.

• 10Andrea22-05-2014

Top hotel in alle opzichten.

Prima aan het Lago Maggiore gelegen hotel. Personeel en eigenaar erg vriendelijk en zeer goed gevarieerd en gezond eten.

• 9van gestel kristin30-07-2013

zalig,rustig

ideale plek om een rustige vakantie door te brengen! Lekker eten , vriendelijke bediening , bij mooi weer eten op het terras vlak aan het water , zeer propere kamers... Niet zo geschikt voor kleine kinderen maar voor volwassenen en jongeren zeker een aanrader.

• 8biancac28-08-2012

Fantastische locatie

Prachtig uitzicht, wij hadden een kleine kamer met groot terras(via vrij uit geboekt), eten was regelmatig haut cuisine, en soms ook weinig. Bediening sprak niet of nauwelijks engels, duits kwam niet in vragen.Ze staan strak in een rijtje te wachten tot ze iets kunnen doen voor je, erg stijf. personeel van receptie kan je daarin tegen prima in deze talen vriendelijk te woord staan. Ontbijt is voor italiaanse begrippen uitgebreid en in onze ogen prima !Kamers werden prima schoon gehouden en voorzien van regelbare airco.Hotel is niet op kinderen ingesteld, geen speeltuin, of kindermenu.kon wel wat geregeld worden. Heerlijk zwembad en prive strand met ligstoelen en parasol's.En eigen aanlegsteiger voor boten.Hele mooie en leuke vakantie gehad, gaan zeker terug naar lago magiore , maar dan toch ander hotel.

• 7jws19-07-2012

hotel rustig, appartement gedeelte erg druk

zeer chique hotel met fraaie uitstraling mits je in het hotel zit met meer-zicht.Het appartement ligt aan de overkant van de absurd drukke weg maar heeft wel een geweldig uitzicht over het meer.Kamers zijn proper en stijlvol ingericht.Het (Italiaans) ontbijt is zoals altijd zeer eenvoudig.

• 7anne sophie25-09-2011

Voor ons nooit meer

Hoewel appartement Ghiffa verzorgd is en van alle gemakken voorzien, de ligging aan het Lago Maggiore fantastisch is, zullen wij toch niet terugkeren naar deze accommodatie. Ten eerste stoorde ons de onvriendelijke wat arrogante eigenaar, die vooral zijn tijd besteed aan het drinken van champagne met vriiendjes aan het zwembad en ten tweede de ligging van het aapartement, namelijk aan een zeer drukke weg. Dit veroorzaakte veel geluidsoverlast en 's avonds een wandelingetje maken was niet erg aantrekkelijk hierdoor. Daarbij komt dat de accommodatie absoluut ongeschikt is voor kinderen.

• 10verelst serge20-09-2011

Wij komen volgend jaar zeker terug zowiezo

Bangelijk hotel ,ligging,eten perfect ,kamers proper mooi uitzicht een aanraader

• 9B.Bego23-08-2011

Schitterend appartement

Volgens vrij-uit zijn er 39 appartementen , maar er zijn er maar 4. Het appartement is schitterend maar.... jammer dat ze aan de drukste weg liggen langs het Lago-Maggiore aan de voorkant van het app.en langs de achterkant loop de weg naar boven naar de verschillende dorpjes, en dit gaat dag en nacht door. de Italianen hebben maar 1 pedaal in de auto, en dat is het gaspedaal. Op het balkon , dat boven de weg hangt, is het uitlaatgassen inademen, of je wilt of niet.

Hotel Ghiffa (+app) info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar