Hotel Palazzo Righini

Hotel Palazzo Righini

Kleine hotelsWeer vandaag28°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Palazzo Righini voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Palazzo Righini in het Nederlands

Prima hotel

J. Faber
29-6-2017

Het mooie en zeer nette hotel ligt centraal in Fossano, in het oude stadsdeel. Je wordt er netjes, erg beleefd en in het Engels te woord gestaan. De kamer en badkamer waren erg netjes, mooi en schoon. Minibar was inclusief. Tv met pay-tv mogelijkheid. De airco kon echter de op dat moment hoge buitentemperatuur niet aan met als gevolg een benauwde nacht. Het hotel heeft een restaurant dat in het stadje zelf zeer goed bekend staat. Naar onze mening terecht. De gerechten van de streek zijn bijzonder en lekker. Qua maaltijd waar voor je geld en zeer nette bediening. De wijn uit Piemonte is kwalitatief hoogstaand. Fossano is een leuk stadje met een zeer mooie katholieke kerk centraal in het dorp. In het leuke centrumpje van Fossano is het goed toeven. Veel terrasjes en eetgelegenheden maken het er gezellig. Niet Italiaanse toeristen vind je er nog bijna niet. De wekelijkse markt is groot en echt Italiaans met veel kleding, schoenen en groente en fruit.

Gereisd Met partner in juni 2017

• RokenToegestaan

• ZwembadJacuzzi

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palazzo Righini in Fossano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palazzo Righini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.