Camping Village Continental Lido

7.3Goed

Italië, Piemont, Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore)

7.3Goed

• 6.7Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Village Continental Lido voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info

Ben je op zoek naar een kindvriendelijke kampeerbestemming in de natuur? Dan ben je op Village Continental Lido aan het juiste adres. Neem een duik in het zwembad met uitzicht op de groene bergen of rol je handdoek uit aan het Lago Mergozzo waar Camping Village Continental Lido aan ligt. Ben je benieuwd naar meer? Lees dan zeker even met ons mee.

Het meer is de favoriete plek van veel vakantiegangers die verblijven op Camping Village Continental Lido in Fondotoce di Verbania. Jullie schrijven dat het meer erg kindvriendelijk is en dat de bodem langzaam afloopt. Naast pret in het water kunnen de kids spelen op het grasveld of zandkastelen bouwen. Zelf relax je in de zon op het aangelegde zandstrand aan het Lago Mergozzo.

Vermaak voor het hele gezin is er sowieso genoeg te vinden op Village Continental Lido. Je vindt hier een mooie speeltuin en sportief bezig zijn kan op het voetbal- of tennisveld. Kampeer je hier in het hoogseizoen? Dan staat er een enthousiast animatieteam voor je klaar. Reviewers schrijven dat het team drie keer per dag leuke activiteiten organiseert. Zelfs voor volwassenen is er een leuk programma. Wat dacht je van een les spinnen of mountainbiken in de omgeving met een gids? Op Village Continental Lido kan het allemaal.

Tijdens een vakantie in Italië proef je natuurlijk een verse pizza of een Italiaanse gelato. Op Camping Village Continental Lido haal je deze lekkernijen gewoon in het restaurant. Je kunt er zelfs voor kiezen om pizza’s af te halen. Of bestel een ijsje en eet deze op aan het zwembad.

Accommodaties

De overnachtingsmogelijkheden op Village Continental Lido zijn eindeloos. Kies voor een schaduwrijke staanplaats of huur een van de accommodaties. Verschillende Nederlanders huurden een appartement, dat volgens hen van alle gemakken voorzien is. In de keuken vind je zelfs een vaatwasmachine en een inductiekookplaat. Overnacht je liever in een stacaravan? Deze staan in een leuk straatje op een rustige plek op de camping.

Ligging van Camping Village Continental Lido

Volgens reviewers is er in de omgeving van Village Continental Lido veel te zien en te doen. De camping is gelegen aan het Lago Mergozzo en op een steenworp afstand vind je het nog bekendere Lago Maggiore. Tip: huur een boot en vaar naar dit uitgestrekte gekleurde meer. Ook een bezoek aan de markt in Intra is een aanrader. Deze bruisende markt aan de oevers van het Lago Maggiore ligt op slechts tien kilometer afstand. Struin langs de kraampjes en koop Italiaanse delicatessen of een leuk souvenir om mee naar huis te nemen.

Staat een stedentrip naar Milaan nog op jouw bucketlist? Tijdens je vakantie bij Camping Village Continental Lido kun je met de trein deze stad bezoeken. De treinreis duurt ongeveer twee uur, maar de stad is deze reistijd meer dan waard. Bewonder de Duomo en kijk vanaf het dak uit over de hele stad. Bezoek daarnaast zeker het Castello Sforzesco. De tuinen van dit kasteel zijn prachtig en gratis te bezoeken.

Ben je enthousiast en wil je met je gezin naar deze camping? Wacht dan niet te lang met het boeken van Continental Camping Village in Italië!

763 reviews over Camping Village Continental Lido

• 2018
    10vanbakergem17-02-2018

helemaal geweldig

ik heb van begin tot eind genoten en gaan daarom al heel wat jaren naar deze camping

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Marieke17-01-2018

Heerlijke camping in prachtige omgeving

Voor Italiaanse begrippen een middelgrote camping aan een heerlijk meertje. Alles prima onderhouden en schoon. Gezellige drukte, voor een rustige vakantie zou ik een andere camping uitzoeken. Een enthousiast animatieteam met een programma voor jong en oud. Weinig gebruik van gemaakt en toch leuk dat het er is. Wandeling naar Mergozzo is een aanrader. Mooie omgeving om te wandelen en leuke plaatsjes te bezoeken. Een dag Milaan is met de trein goed te doen hoorden wij.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

10S. Wessels26-10-2017

Fantastische camping in een prachtige omgeving

Prachtige camping aan het Lago Mergozzo, een prachtig meer vlak bij het grotere Lago Maggiore. De camping heeft een zandstrand en ruime gras ligweide aan het betoverende meer. De camping plaatsen zijn ruim en de camping is heel goed georganiseerd en absoluut schoon. Voor alle leeftijden zijn er de hele dag en avond leuke activiteiten georganiseerd door het actieve animatie team. Een van de beste campings waar wij ooit geweest zijn. Wat ons betreft vijf sterren waard. Wel vroeg boeken de camping is heel populair.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Caravan8324-10-2017

Gezellige camping

Ben intussen bij een hoop campings geweest in Italie, maar dit was afgelopen jaar de beste camping voor onze kinderen van 4 en 6 jaar. Werkelijk over alles nagedacht voor kinderen tot 10jaar en niet zo'n hele grote camping. De toiletgebouwen zijn erg schoon en het annimatieteam en het centrum van de camping maakt de sfeer van de camping. Misschien dat ze nog iets vaker pesticiden op de camping zouden kunnen spuiten tegen de muggen, maar had net zo veel muggenbulten als bij de adriatische kust of het gardameer. We gaan volgend jaar weer aangezien de afstand en het weer en de stadjes aan het meer ons zeer goed bevallen ziin.

Gr....

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 6Danielle22-09-2017

Niet voor ons

Prachtige camping direct aan het mooie meer. Sanitair schoon en modern. Veel te zien in de omgeving. Echter voor ons veel en veel te druk. Een camping waar gasten jaar na jaar terug komen en kliekjes vormen. Van s'morgens tot middernacht drukte en geroezemoes. Wij werden midden in de nacht wakker van jongeren die terug kwamen van de disco en dan om 3 uur s'nachts liepen te schreeuwen over de camping. Hou je van drukte, dan is dit de perfecte camping. Wij zijn een week eerder vertrokken omdat we de rust er niet konden vinden.

• 5Eetgelegenheden

• 9Fam. Hendriks12-09-2017

Ontzettend leuke, schone camping!!

Afgelopen weekend teruggekomen van een heerlijke vakantie aan het Lago Mergozza/Lago Maggiore. Camping Continental is een ontzettend leuke camping waar je een fijne vakantie zult hebben. Een fantastische, veilige! speeltuin ligt centraal op de camping. Het animatieteam is leuk, elke avond een andere show en iedere dag minidisco. Zwembad is echt top! Goed ingedeeld voor jong en oud met leuke glijbanen. Water was iets aan de koude kant maar mocht de pret niet drukken. Op zijn tijd kwamen er golven in het zwembad. Het restaurant heeft een prima prijs-/kwaliteitsverhouding. Ook het afhaalmenu is prima! Accommodatie zijn ruim en gezellig opgezet, wij verbleven in maxi caravan 7.40. Alles netjes, compleet en vooral schoon! Elke accommodatie heeft een vaste parkeerplek in de buurt. Geen last van geluidsoverlast, na 23 uur is het erg rustig op de camping. Supermarkt heeft een beperkt aanbod wat qua prijs aan de hoge kant is, maar op 10 minuten rijden ligt een Lidl waar je alle eventuele boodschappen kunt halen. Leuke stadjes in de buurt. Kortom: geweldig!!!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 8Bos10-09-2017

Erg fijne camping!

Fijne en goed verzorgde camping. Wij waren er eind augustus en begin september. Camping bestond toen uit 80% Duitsers. Erg ruime plaatsen in vergelijking tot andere Italiaanse campings. Enig minpunt was de steeds lauwe tot koude douche bij de heren. Daardoor genoodzaakt naar een ander gebouw te lopen. Gezien de prijs in het hoogseizoen mag je wel warme douches verwachten. Betaalsysteem erg handig, nooit met geld over de camping. Het meer was heerlijk, maar ook het zwembad mag er wezen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8ISP04-09-2017

Fantastische Camping

Geweldige camping aan het Mergozzo meer, met zandstrandje. Mooie stacaravan type Maxi prestige 7.80 , met houten veranda. Leuke animatieteam, met leuke musicals. Enige nadeel vonden wij de verplichte badmuts in het zwembad. En s'morgens erg druk bij de campingwinkel om broodjes te kopen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6Paulien03-09-2017

Heerlijk/fantastisch, met aandachtspunt

Heerlijke vakantie gehad met onze twee kinderen in een Maxi Comfort caravan. Biedt voldoende ruimte, mooie veranda en een leuk straatje. Alleen maar Nederlanders. Meer was echt fantastisch. Liep zo geleidelijk af dat onze jongste er alleen in kon. Was ook lekker qua temperatuur. Zwembad ook heerlijk. Leuke glijbanen, golven en een stroomversnelling. Voldoende ligbedjes, geen run (wat echt een verademing was). Eten was ook prima. Animatie hebben wij niet echt gebruikt/gezien, maar zag er altijd top uit als we langs liepen. Omgeving is echt geweldig. Zo veel leuks te doen! Stresa, Baveno, Verbania, marktjes, bergmeertjes, etc. Minpunt; wachttijd bij het brood en daarna bij de kassa. Nog een minpunt; muggen. Grootste minpunt; het valse € 100,00 biljet die wij terug kregen als borg. Camping heeft daar niets mee gedaan en ons eerder tot dader aangewezen dan als slachtoffer behandeld. Geld krijgen we niet terug, vakantie heeft gewoon €100,00 meer gekost. Reactie van camping viel erg tegen.

• 10Eetgelegenheden

• 9Tom02-09-2017

Camping hoe een camping hoort te zijn !

Als je van een levendige camping houdt dan is dit de camping hoe een camping hoort te zijn ! Mooie combi van een erg mooi zwembad en een heerlijk meer! De animatie is erg goed. Verder zijn er goede voorzieningen qua restaurant en winkel. Ook een eigen vvv is praktisch. Wij gaan zeker weer terug!

Camping Village Continental Lido info

• MobilehomesAanwezig