Camping Village Continental Lido

Kinderhotel
Camping Village Continental Lido
8,1

Omschrijving
Kamperen in Verbania nabij het Lago Maggiore op Camping Village Continental Lido. Geniet van de zon op het eigen zandstrand of op een ligbedje bij het zwembad. Er is altijd wel eentje vrij. De animatie hier is vooral gericht op jonge kinderen net als de speeltuinen. Gelegen aan het Lago Mergozzo waarvandaan je zo naar het Lago Maggiore vaart.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Continental Lido voor je op een rij gezet:

712 reviews over Camping Village Continental Lido in het Nederlands

Fantastische camping in een prachtige omgeving

S. Wessels,
26-10-2017

Prachtige camping aan het Lago Mergozzo, een prachtig meer vlak bij het grotere Lago Maggiore. De camping heeft een zandstrand en ruime gras ligweide aan het betoverende meer. De camping plaatsen zijn ruim en de camping is heel goed georganiseerd en absoluut schoon. Voor alle leeftijden zijn er de hele dag en avond leuke activiteiten georganiseerd door het actieve animatie team. Een van de beste campings waar wij ooit geweest zijn. Wat ons betreft vijf sterren waard. Wel vroeg boeken de camping is heel populair.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gezellige camping

Caravan83,
24-10-2017

Ben intussen bij een hoop campings geweest in Italie, maar dit was afgelopen jaar de beste camping voor onze kinderen van 4 en 6 jaar. Werkelijk over alles nagedacht voor kinderen tot 10jaar en niet zo'n hele grote camping. De toiletgebouwen zijn erg schoon en het annimatieteam en het centrum van de camping maakt de sfeer van de camping.

Misschien dat ze nog iets vaker pesticiden op de camping zouden kunnen spuiten tegen de muggen, maar had net zo veel muggenbulten als bij de adriatische kust of het gardameer.

We gaan volgend jaar weer aangezien de afstand en het weer en de stadjes aan het meer ons zeer goed bevallen ziin.

Gr....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Niet voor ons

Danielle,
22-9-2017

Prachtige camping direct aan het mooie meer. Sanitair schoon en modern. Veel te zien in de omgeving. Echter voor ons veel en veel te druk. Een camping waar gasten jaar na jaar terug komen en kliekjes vormen. Van s'morgens tot middernacht drukte en geroezemoes. Wij werden midden in de nacht wakker van jongeren die terug kwamen van de disco en dan om 3 uur s'nachts liepen te schreeuwen over de camping. Hou je van drukte, dan is dit de perfecte camping. Wij zijn een week eerder vertrokken omdat we de rust er niet konden vinden.

D-reizen

Ontzettend leuke, schone camping!!

Fam. Hendriks,
12-9-2017

Afgelopen weekend teruggekomen van een heerlijke vakantie aan het Lago Mergozza/Lago Maggiore. Camping Continental is een ontzettend leuke camping waar je een fijne vakantie zult hebben. Een fantastische, veilige! speeltuin ligt centraal op de camping. Het animatieteam is leuk, elke avond een andere show en iedere dag minidisco. Zwembad is echt top! Goed ingedeeld voor jong en oud met leuke glijbanen. Water was iets aan de koude kant maar mocht de pret niet drukken. Op zijn tijd kwamen er golven in het zwembad. Het restaurant heeft een prima prijs-/kwaliteitsverhouding. Ook het afhaalmenu is prima! Accommodatie zijn ruim en gezellig opgezet, wij verbleven in maxi caravan 7.40. Alles netjes, compleet en vooral schoon! Elke accommodatie heeft een vaste parkeerplek in de buurt. Geen last van geluidsoverlast, na 23 uur is het erg rustig op de camping. Supermarkt heeft een beperkt aanbod wat qua prijs aan de hoge kant is, maar op 10 minuten rijden ligt een Lidl waar je alle eventuele boodschappen kunt halen. Leuke stadjes in de buurt. Kortom: geweldig!!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Erg fijne camping!

Bos,
10-9-2017

Fijne en goed verzorgde camping. Wij waren er eind augustus en begin september. Camping bestond toen uit 80% Duitsers.

Erg ruime plaatsen in vergelijking tot andere Italiaanse campings.

Enig minpunt was de steeds lauwe tot koude douche bij de heren. Daardoor genoodzaakt naar een ander gebouw te lopen. Gezien de prijs in het hoogseizoen mag je wel warme douches verwachten.

Betaalsysteem erg handig, nooit met geld over de camping. Het meer was heerlijk, maar ook het zwembad mag er wezen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische Camping

ISP,
4-9-2017

Geweldige camping aan het Mergozzo meer, met zandstrandje.

Mooie stacaravan type Maxi prestige 7.80 , met houten veranda.

Leuke animatieteam, met leuke musicals.

Enige nadeel vonden wij de verplichte badmuts in het zwembad.

En s'morgens erg druk bij de campingwinkel om broodjes te kopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk/fantastisch, met aandachtspunt

Paulien,
3-9-2017

Heerlijke vakantie gehad met onze twee kinderen in een Maxi Comfort caravan. Biedt voldoende ruimte, mooie veranda en een leuk straatje. Alleen maar Nederlanders. Meer was echt fantastisch. Liep zo geleidelijk af dat onze jongste er alleen in kon. Was ook lekker qua temperatuur. Zwembad ook heerlijk. Leuke glijbanen, golven en een stroomversnelling. Voldoende ligbedjes, geen run (wat echt een verademing was). Eten was ook prima. Animatie hebben wij niet echt gebruikt/gezien, maar zag er altijd top uit als we langs liepen. Omgeving is echt geweldig. Zo veel leuks te doen! Stresa, Baveno, Verbania, marktjes, bergmeertjes, etc. Minpunt; wachttijd bij het brood en daarna bij de kassa. Nog een minpunt; muggen. Grootste minpunt; het valse € 100,00 biljet die wij terug kregen als borg. Camping heeft daar niets mee gedaan en ons eerder tot dader aangewezen dan als slachtoffer behandeld. Geld krijgen we niet terug, vakantie heeft gewoon €100,00 meer gekost. Reactie van camping viel erg tegen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Als je van een levendige camping houdt dan is dit de camping hoe een camping hoort te zijn ! Mooie combi van een erg mooi zwembad en een heerlijk meer! De animatie is erg goed. Verder zijn er goede voorzieningen qua restaurant en winkel. Ook een eigen vvv is praktisch. Wij gaan zeker weer terug!

Fijne camping, super meer

anke JK,
30-8-2017

heerlijk meer om in te zwemmen/spelen

camping mooi, schoon.

badmuts nodig in het zwembad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige camping, wij gaan nog zeker terug!!

Verhoeven,
30-8-2017

Deze camping ligt prachtig aan het Mergozzo meer, naast Lago Maggiore. Het meer is zeer kind vriendelijk omdat het langzaam afloopt en zonder stenen alleen zand. De standaard camping plaatsen zijn ruim genoeg om een caravan voortent en luifel te plaatsen, je auto moet dan wel buiten de camping geplaatst worden. De campingwinkel heeft bijna alles wat je nodig hebt, maar net zoals bijna overal wel duur. In onze periode (10-16 aug) was het tussen de 27 en 32 graden maar omdat er weinig/geen wind staat voelt het warmer, terwijl het meestal s nacht afkoelt naar een graad of 15. De animatie is TOP, niet alleen een mini en maxi club maar ook een tienerclub, die 2x per dag van alles organiseren. Ook een disco dichtbij!! En dan die shows in de avond, geweldig!! hier wordt zeer veel tijd in gestoken. Het sanitair is goed schoon, als ouders goed op hun kinderen letten! In de buurt is genoeg te doen als je van wandelen, marktjes, rodelen etc. Ik kan deze camping iedereen aanbevelen, vier ieder wat

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Continental Lido in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Continental Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.