Camping Village Continental Lido

KinderhotelWeer vandaag2°-6°
Camping Village Continental Lido
8,1

Omschrijving
Kamperen in Verbania nabij het Lago Maggiore op Camping Village Continental Lido. Geniet van de zon op het eigen zandstrand of op een ligbedje bij het zwembad. Er is altijd wel eentje vrij. De animatie hier is vooral gericht op jonge kinderen net als de speeltuinen. Gelegen aan het Lago Mergozzo waarvandaan je zo naar het Lago Maggiore vaart.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Continental Lido voor je op een rij gezet:

712 reviews over Camping Village Continental Lido in het Nederlands

Super fijne, mooie camping, omgeving veel te doen!

Wilma van den Heuvel,
20-7-2018

Super fijne en schone camping. We hadden rechtstreeks via de camping zelf geboekt. Vroeg boeken, want de camping zit snel vol. Stacaravan super netjes. Zwembad geweldig: mijn kinderen hebben genoten en de badmuts, die je op moet, ben je binnen een paar tellen vergeten. De kinderen vonden ze wel cool, die ze zelf uit gezocht hebben in het winkeltje (2,00 per stuk). Het meer loopt heel langzaam af, wat echt ideaal is voor kleine kinderen. En het is er lekker schoon. Animatie was top! Bijna elke avond naar de minidisco en af en toe een show. In omgeving veel te doen: met de kabelbaan naar de Mottarone, helaas bij ons niet zo helder, dus doe dit echt als het helder weer is, dan heb je een heel mooi uitzicht. Dagje naar Milaan geweest, auto geparkeerd (2,- dag) op parkeerplaats van Lampugnano en daar de metro (4,50 pp, kinderen gratis) naar de Dom en San Siro gepakt, Borromeus eilanden, Safaripark, Orta meer, veel leuke dorpjes in omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooi!

Timo,
18-7-2018

Een hele mooie camping, alles is erg schoon en netjes. Niet zo'n heel erg grote plekken, wil je dat wel moet je een grote plaats boeken. Betalen doe je met een pasjessysteem, aan de ene kant wel handig aan de andere kant niet. De camping ligt op een mooie plek tussen de bergen. Er is een supermarkt niet erg ver weg plus een winkelcentrum. Een prachtig zwembad met golfslagbad, echt een aanrader! De animatie is erg aardig!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Nick Steggink,
17-7-2018

Prachtige camping. Meer dan drie sterren waard. Goede en schone faciliteiten. Stacaravan erg mooi en schoon. Kinderanimatie is erg goed en leuk voor de kinderen. Zwembad en meer zijn mooi en vooral het meer loopt heel geleidelijk af, waardoor het erg mooi voor kinderen is.

Boodschappen kun je heel goed doen bij de Lidl op 5 minuten rijden of de Coop. Onze zoon werd ziek en had een dochter nodig. Personeel helpt perfect!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie reis

Julie,
7-7-2018

Wij zijn een 3 tal weken terug van een weekje Camping Continental met onze tweeling van 2 jaar. Wat een mooie streek, de bergen, het meer, echt super!

De camping is verzorgd en leuk ingericht. De merendeel van de reizigers waren Duitsers en Zwitsers, toen we vertrokken naar huis kwamen er meer Nederlanders toe.

Doordat wij buiten seizoen aanwezig waren, er waren veel kleine kindjes <6 jaar, wat voor onze jongens wel heel leuk was vooral in de speeltuin.

Wij zaten in een suite Evo (nieuw sinds dit jaar) de schoonmaak kon iets beter vond ik persoonlijk. Zeker voor een verblijf die nog maar recent geopend is.

Het zwembad is zeer leuk, ook voor kleine kinderen, maar voor onze jongens iets te koud. Naar het strand en meer zijn wij niet echt veel geweest omdat dit wat druk was.

Zeer lekker gegeten in het restaurant en meeneempizza waren ook goed te smaken.

Er is een zeer leuke speeltuin waar de kids hun echt konden uitleven.

In de supermarkt is alles wat je nodig hebt voorzien maar beperkt. Wij gingen tijdens ons verblijf naar de nabije Lidl in Verbania, echt een aanrader!

De kinderanimatie was ook leuk maar misschien wat eentonig. De avondanimatie kunnen wij niet over spreken omdat deze pas na 21u startte en onze boys in hun bedje zaten.

Het betaalsysteem met de oplaadkaart is super makkelijk, geen gezeul met portefeuille en wisselgeld, gewoon de kaart afgeven en alles wordt betaald.

2 maal met de camping op excursie geweest, eenmaal naar de markt in Luino en naar de borromeïsche eilanden. Je kan deze perfect op eigen houtje doen maar wij vonden het wel makkelijk (dichte opstapplaats in Feriolo - 5 min van de camping) en voor de eilanden werken ze met een Hop on-Hop off systeem.

We hebben een zeer leuke vakantie gehad en zullen zeker nog eens terug gaan in de toekomst!

Enige minpuntje:

Ik ben een zak met kledij van de kids daar vergeten en heb dit pas bij thuiskomst gezien, hiervoor de camping meerdere malen gemaild maar tot op heden geen respons gekregen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Perfect

Tom,
2-7-2018

Alles goed, super schoon, vriendelijk personeel, eten in het restaurant en afhaal ruim voldoende, leuk meer, schone caravans, leuk zwembad, supermarktje met voldoende keuze, ligging aan het meertje super, loopt ook lekker zo even 40 meter het meer in......

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Schofterig

Jacco,
25-6-2018

Wat een waardeloze toko. Op alle fronten personeel wat in alles tekortschiet. Verwacht absoluut geen service bij de receptie of waar dan ook, het beste wat je kunt verwachten is een snauw. Geen spatje vriendelijkheid. Betalen werkt op heel de camping met een pasjessysteem waar niemand mee overweg lijkt te kunnen. Daarnaast proberen ze je op te lichten waar je bij staat ( bedragen die op zichzelf al veel te hoog zijn ook nog naar boven afronden ) De staanplaatsen zijn absoluut veel te duur, wij hebben voor de helft op veel betere campings gestaan. Mocht je eten af willen halen, doe dit vooral niet. De pizza's komen niet in de buurt bij wat je in dit land verwacht. Voor een patat cordonblue betaal je 9,50, wat op zich nog kan, maar als je dan ziet wat je krijgt... daar zou als eigenaar werkelijk het schaamrood voor op je kaken moeten staan... Men maakt ongelooflijk misbruik van het prachtige meer. En bij het zwembad verbrand je je poten.

Gereisd met partner in juni 2018

heerlijke vakantieplek en fijn land.

jojo,
14-4-2018

Super fijne camping gelegen aan fijn meer. Mooi uitzicht en veel te doen en te zien in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldig genoten! Prachtige omgeving.

A. Herfst,
3-3-2018

Deze camping heeft erg veel leuke kanten, vooral voor gezinnen met kinderen tussen 0 en 9 jaar. Tieners zullen het niet zo leuk vinden, vanwege het 'simpele' zwembad. Het lijkt massaal en toch zaten wij heerlijk rustig op ons terrasje bij onze cabane. Alles is goed geplaatst en heel erg schoon. De ligging aan het meer is geweldig. Wij hebben fietsen gehuurd op de camping en konden in de omgeving goed fietsen (wel het verkeer langs je, maar er zijn ook rustige weggetjes). De omgeving van Lago Maggiore vinden wij prachtig. De camping biedt veel vertier, onze zoon van 6 vond er meteen Nederlandse vriendjes. De animatie overdag was niet aan hem besteed, maar de shows 's avonds wel. wat maken ze daar een feest van! Ik ga nooit twee keer naar hetzelfde, maar deze camping op deze locatie blijft wel op mijn lijstje favorieten staan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

helemaal geweldig

vanbakergem,
17-2-2018

ik heb van begin tot eind genoten en gaan daarom al heel wat jaren naar deze camping

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke camping in prachtige omgeving

Marieke,
17-1-2018

Voor Italiaanse begrippen een middelgrote camping aan een heerlijk meertje. Alles prima onderhouden en schoon. Gezellige drukte, voor een rustige vakantie zou ik een andere camping uitzoeken. Een enthousiast animatieteam met een programma voor jong en oud. Weinig gebruik van gemaakt en toch leuk dat het er is. Wandeling naar Mergozzo is een aanrader. Mooie omgeving om te wandelen en leuke plaatsjes te bezoeken. Een dag Milaan is met de trein goed te doen hoorden wij.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Continental Lido in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Continental Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.