Camping Village Continental Lido

Kinderhotel
Camping Village Continental Lido
8,1

Omschrijving
Kamperen in Verbania nabij het Lago Maggiore op Camping Village Continental Lido. Geniet van de zon op het eigen zandstrand of op een ligbedje bij het zwembad. Er is altijd wel eentje vrij. De animatie hier is vooral gericht op jonge kinderen net als de speeltuinen. Gelegen aan het Lago Mergozzo waarvandaan je zo naar het Lago Maggiore vaart.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Continental Lido voor je op een rij gezet:

Neckermann
Go4Holiday.nl
Go4Holiday.nl

2 reviews over Camping Village Continental Lido in het Nederlands

2008

We hebben een mooie vakantie gehad in de maand juli. Op een paar dagen na ( met enorme regen) prachtig weer gehad. Camping heeft eigelijk alles naar wens, Mooi zwembad, fijn meer ( waarvan het strand toch wel druk is) Omgeving is super en je kunt je op alle mogelijke manieren amuseren. Kinderen hebben het met en zonder A team bijzonder goed naar hun zin gehad! Maar we hebben ons eonorm gestoord aan de arrogante leefwijze van de nederlanders!!!!!! Kennen weinig fatsoen en hebben lak aan de medekampeerders!!! Lopen onbeschaamd tussen tenten en caravans door of je aan het eten bent of niet, ja hoor de ouders zelf, dus het laat zich raden hoe de kinderen zijn. auto's staan onmogelijk geparkeerd zodat er praktisch niet meer in en uit kan worden gereden ( zullen wel lease auto's zijn!!!!) Worden ze erop aangesproken krijg je meteen een grote bek! Volgens mij zijn we het vak "kamperen"verleerd dat ondanks het sociale ook elkaars privacy moeten waarderen en respect voor de medemens moeten zien

Gereisd alleenreizend in juli 2008

Continental Lido is een geweldige camping

Maurice van Dijk
19-6-2008

Continental Lido is een geweldige camping.

Ik heb zelf 4,5 maand op deze camping gewerkt

Wat ik strerk vind aan de camping zijn de sanitaire voorzieningen en de verschillende activiteiten die aangeboden worden. Voor alle doelgroepen.

Mijn eerste indruk was zeer goed, omdat je het woord "camping" in je achterhoofd houdt. Ik vind deze camping zeer luxieus, waarbij je meer krijgt dan je verwacht. Daarom vind ik de prijs kwaliteit verhouding ook kloppend. Het meer dat aan de camping vast ligt is ideaal, snel warm en zeer kindvriendelijk. Vanuit de camping heb je mogelijkheden om met het animatie team aan wandeltochten of adventure deel te nemen.

Door fanatieke animatoren is er altijd wel iets te doen voor je gedurende de dag.

Zeker een aanrader als je jonge kinderen hebt (9)

Voor jeugd, adventure en uitgaangelegenheden (8)

Voor 65+ rust en gezelligheid (8)

Met vriendelijke groeten,

Maurice van Dijk

Animator Camping Continental Lido 2007

Gereisd alleenreizend in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Continental Lido in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Continental Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.