Camping Village Continental Lido

KinderhotelWeer vandaag2°-6°
Camping Village Continental Lido
8,1

Omschrijving
Kamperen in Verbania nabij het Lago Maggiore op Camping Village Continental Lido. Geniet van de zon op het eigen zandstrand of op een ligbedje bij het zwembad. Er is altijd wel eentje vrij. De animatie hier is vooral gericht op jonge kinderen net als de speeltuinen. Gelegen aan het Lago Mergozzo waarvandaan je zo naar het Lago Maggiore vaart.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Continental Lido voor je op een rij gezet:

53 reviews over Camping Village Continental Lido in het Nederlands

2007

ik ben der een tijdje terug geweest toen er nog geen zwembad & campingwinkeltje was.. het was toen al een leuke camping met een prachtig meertje, en als het helder was (bijna altijd) had je bij het mooie meertje uitzicht op de eeuwige sneeuw! het was er fantastisch het was de leukste en mooiste vakantie tot nu toe.. het was er fantastish mooi, een aanrader is om naar de eeuwige sneeuw te gaan (monta rosa) echt geweldig, het is even rijden, maar een heel grote aanrader! en isola bella (een eilandje) is ook een aanrader, eigenlijk is alles in de omgeving een aanrader het is er gewoon helemaal GEWELDIG !!!!

Gereisd anders in juli 2007

Wij hebben een weekje in een appartement gelogeerd: vrij nieuw appartement met genoeg plaats en alle voorzieningen. Omgeving is schitterend met mooie dorpjes en leuke, goede restaurantjes: Pallanza, Baveno, Stresa, Ghiffa, Canobbio. Enig minpuntje: lange wachttijd bij inchecken door drukte. Leuke tijd gehad en komen zeker nog eens terug!

Zeer mooie camping

fam. Vliem
3-7-2007

Zeer mooie camping. Onze twee kereltjes van 1,5 en 4,5 hebben zich prima vermaakt. Zelf ben ik mountainbikefan en heb mij zeer uit geleefd in de omgeving. Met de fiets in de kabelbaan de Materrone op naar 1600 meter en afdalen maar, superrr.

Het betaalsysteem met een oplaadbare sleutel werkt perfect. Sanitair zeer schoon, volgend jaar weer.

D-reizen

Met een woord GEWELDIG!!!

Dit is echt een leuke camping om met kleine kinderen heen te gaan. Het zwembad is een jaar oud, dit jaar 3 glijbaantjes bij geplaatst en alles is anti-slip dus je hoeft niet bang te zijn dat je kinderen uitglijden. genoeg ligbedden.

Een leuke speeltuin, en een leuk strandje.

Mooie stacaravans (er staan nog wel een paar oudere tussen)maar ze zijn alles aan het vervangen.

Wij hebben geen last gehad van luidruchtige Nederlanders en van de Duitsers heb je ook geen last!!

Volgend jaar weer!!

Gereisd anders in juli 2007

Wij zijn van 16-06-07 tot en met 30-06-07 op deze camping geweest. Het betreft een zeer nette en vooral schone camping. Het zwembad is voor een camping aan een meer heel erg mooi en groot. Het animatieteam doet er echt alles aan om het een ieder naar de zin te maken. De omgeving is ook erg mooi en biedt voor een ieder wat wils. Jammer dat het strand van het meer wat aan de kleine kant was maar dit heeft alles te maken met de hevige regenval van de afgelopen tijd. De weg vanaf Locarno is erg bochtig en neemt veel tijd in beslag. Overigens wel een hele mooie route. Wij komen zeker nog terug.

Gereisd anders in juli 2007

Zeer grote camping met veel Duitsers en (luidruchtige) Nederlanders. We hebben in een stacaravan gezeten, maar het lijkt in sommige delen van de 'camping' gewoon een barakkenkamp. Wel mooi zwembad, maar in verhouding met de camping een veelste klein strand, om 1 uur 's middags is het daar stampvol. Voor rustzoekers absoluut geen aanrader, voor herriezoekers wel. Alleen al toen wij aankwamen, hele dag gereist, moesten we 2 uur voor de infobalie staan met 38 graden, brandende zon, om onze sleutel op te halen voor de stacaravan.

In ieder geval wel een mooie omgeving, Milaan en de Monte Rosa zijn echte aanraders, maar zoek dan beter een andere camping uit dan Continental Lido (of Isolino - valt onder dezelfde eigenaar en is ook een massale camping).

Gereisd anders in juli 2007

Prima camping en vriendelijke personeel

van Dijk
25-6-2007

Prima camping en vriendelijke personeel.

Sanitair was zeer schoon alleen wat weinig douches we stonden op veld 700.

Afgezien dat het weer niet altijd even goed was hebben we zeker van de camping en ogeving genoten.

We zullen zeker nog eens terugkomen

Gereisd anders in juni 2007

In 2006 zijn wij met ons gezin geweest,we hebben 2 geweldige weken gehad. Gaaf hardwerkend animatieteam,we waren echt onder de indruk van jullie organisatietalent en uithoudingsvermogen. Onze dochter ging s'avonds ook nog naar 'n gezellige pub (soort disco)wij hebben ons prima vermaakt. Enne...wij komen dit jaar graag weer terug.

Gereisd anders in juni 2007

ik ben vorig jaar ook naar deze camping geweest!

het was er echt in een woord:GEWELDIG!`

Voorral het A-Team!!! ik mis ze ontzettend...het was zo gezellig en er was door hun zoveel te doen! ik heb me zo vermaakt, dat het daar net een tweede huis voor mij leek. bij de disco, 's avonds vonden wij dat het A-team er leuke dansjes bij hadden verzonnen. als iemand van het A-team dit leest, denk dan nog eens aan mij en mijn broertje en twee zusjes!

groetjes Emma

Gereisd anders in maart 2007

Ik ben 14 jaar en wij zijn afgelopen jaar voor de eerste keer naar deze camping geweest. Het was echt heel erg leuk en dit jaar gaan we nog een keer. Dat is wel leuk. Verder wil ik Giovanna heel veel succes wensen in het A-team =)

En verder als je twijfelt om naar deze camping te komen gewoon komen wat het is er kei leuk, verder nog tips tegen de muggen :

1. Koop van die rondjes in de camping winkel en zet die onder je stoel (1 euro voor 10 rondjes, geloof ik.)

2. Autan Family, die kun je gewoon kopen bij de super markt in het grote winkelcentrum.

Groetjes Manon

Gereisd anders in maart 2007

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Continental Lido in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Continental Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.