Camping Village Continental Lido

Kinderhotel
Camping Village Continental Lido
8,1

Omschrijving
Kamperen in Verbania nabij het Lago Maggiore op Camping Village Continental Lido. Geniet van de zon op het eigen zandstrand of op een ligbedje bij het zwembad. Er is altijd wel eentje vrij. De animatie hier is vooral gericht op jonge kinderen net als de speeltuinen. Gelegen aan het Lago Mergozzo waarvandaan je zo naar het Lago Maggiore vaart.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Continental Lido voor je op een rij gezet:

22 reviews over Camping Village Continental Lido in het Nederlands

Geweldige Camping

Ludger
29-6-2016

Leuke camping, mooi zandstrandje aan het meer. Je kan tot ver in het meer lopen dus ideaal voor kinderen.Vanaf de camping zijn er veel mogelijkheden voor uitstapjes.

Accomodatie was schoon en netjes. Door het mooie weer leef je buiten. Animatie is wel aanwezig, maar alleen voor de jonge kinderen. Voor tieners wordt er wel iets georganiseerd, maar niet elke dag.Wel bijna dagelijks een voetbaltoernooitje. We hebben een super vakantie gehad. En komen waarschijnlijk wel een keertje terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Mooi!

Melissa
26-7-2012

Hier ben ik lang geleden geweest en vond het toen een topcamping, erg gezellig, lekker eten en een goede ligging. Ook kindvriendelijk. Wil graag nog eens terug!!

Gereisd met vrienden in juli 2005

fantastisch zeker als je mooi weer hebt

marcel
17-8-2011

ik had 3 maxicaravans gehuurd naast het golfterrein voor ons, de kinderen en kleinkinderen we waren met 15 - dagelijks de weersvoorspellingen gevolgd en de beoordelingen op zoover- in september 2010 geboekt en toen al haast volzet !!!! een echt - punt zijn de muggen !!!!! we stonden onder de bomen mogelijk was dat de reden ?- maar daardoor was airco echt niet nodig -

het was er supernetjes - prachtig vertoeven aan het meer zeer mooi uitzicht !! eten ed op de camping zeer prijslijk - zeer vriendelijk juist onthaal bij receptie was omslachtig vergeet Uw aanbetaling niet !!! als het weer meezit kan een vakantie niet stuk hier - veel faciliteiten wassalon enz... gewoon af de nederlanders moet je erbijnemen haha :-)

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Leuke camping maar met 1 slechte ervaring

Christelle
1-8-2011

Camping gezellig, netjes. Slechte zaak was echter het volgende: Animatieteam organiseerde 1 avond een 'Beach Party' voor de jongeren onder ons. Verzamelen bij het meer, eenmaal daar bleek dat we vanwege de harde muziek voor de campinggasten zo 's avonds laat 'iets' verder moesten doorlopen naar een andere plek. Uiteindelijk moesten we een super donker bos door, steeds verder verwijderd van de camping..je kon niet zien waar je liep; boomstammen, watertjes..weet niet met wie je loopt, keer dan nog maar eens terug als je de weg niet kent. Zeer ongemakkelijk voor mij en 2 vrienden, je behoort zo'n team te vertrouwen..informatie dus niet goed en geen aandacht voor onze opmerkingen dat wij het eng vonden. Als ze zelf maar konden feesten, leek het. Uiteindelijk met vreemden mee teruggelopen, was een enge wandeling zo 's nachts. Onprofessioneel voor een verder hardwerkend team, echt zonde!

Gereisd met vrienden in juli 2011

hele leuk camping!

Yvette
31-12-2010

Wij zaten in de appartement boven het zwembad. Heerlijk zonnig terras de hele dag door. Het viel qua lawaai hartstikke mee, ondanks dat we boven het zwembad en dicht bij de arena zaten. Een leuk en uitgebreid programma voor alle dagen.Het A-team van 2010 was super en waren overal. het betalen met de chip was ook heel handig en de toegang tot internet was ook gemakkelijk te vinden. Leuk dat er elke dag wel wat van muziek op de camping was en het vuurwerk was ook erg mooi om te zien aan de andere kant van het meer. Het ligt hartstikke centraal en kunt zo overal heen. geen minpunten voor ons.

nederlands

kj westra
1-8-2010

aardige camping, beetje kleine plekken voor wat je betaalt (zal te maken hebben met het hypertoerisme in het gebied).

de camping is een soort nederlands dorp. mensen proberen vrienden te maken en voelen zich er thuis. lekker veilig, maar het gevoel van 'op reis zijn' mist een beetje. er was soms (van mijn kant, maar ook andersom) wat ergernis over de 'gasten'. deze waren soms zo onaangepast dat ze in accent 3 croissants wilden bestellen ("dreej krossanten asjeblief", echt meegemaakt), en raar opkeken wanneer de winkeldame het niet begreep.

ook was het niet gewoon om erop uit te trekken. het overgrote deel zit voor de caravan (geen tentje) of aan het meer, terwijl ik er met een klein tentje wat mager tegen afstak. wanneer je dan wel wegging werd je wat raar aangekeken. TIP huur mountainbikes van de camping (die van 15 eu per dag) en fiets langs het lago d'orta, en via armeno naar stresa en weer terug.

over muggen: wat een gezeur. als je naar een meer gaat heb je muggen (en klein ook)

volgend jaar zeker weer

johnny de bierton
28-7-2010

mooie camping perfect voor jongere kinderen.

handig dat je alles met en bandje kan betalen.

ik zou zelf niet aan het meer gaan staan wat je heb daar last van muggen.

heb al wel weer geboekt voor volgend jaar.

nooit meer

marieke
20-8-2009

niet kunnen pinnen of met creadit-card kunnen betalen. geen sigaretten kunnen kopen. voor een 2bij2 meter tente 40.15 euro betalen, wat vooraf niet was afgesproken. onvriendelijk personeel wat niet goed engels kan. drankjes die de ene minuut de helft goedkoper zijn en een minuut daarna 2x zo duur. veel muggen! en ga zo maar door.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

nooit meer

lien
10-8-2009

veel gedoe gehad.2 maanden van tevoren een mail gestuurd om bij onze vrienden op de plek te staan. toen we aankwamen kon dat niet. moesten 1 nacht op 1 plek staan en de andere dagen aan de hele andere kant van de camping!! dus niet bij onze vrienden. toen we wilden afrekenen was de prijs een stuk hoger dan we hadden overlegt. het pesoneen en the boss waren echt niet vriendelijk!

en zo waren er nog veel meer dingen, dus we komen nooit meer terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

al 23 jaar..

Nancy
27-1-2009

Kom nu al 23 jaar in deze omgeving.. en nee het verveeld me nog steeds niet.

Ben 2 keer naar deze camping geweest. 1 keer in Juni (met een vriendin)en 1 keer in juli (met partner).

Het animatie team is me deze 2 keren zeer goed bevallen. Er word genoeg georganiseerd voor kinderen en volwassen. Omdat ik met een vriendin was, was het contact snel aangelegd en zijn we dan ook een week heerlijk met deze dames en heren opgetrokken. Want helaas na 20 jaar wist ik niet dat ze er een discotheek hadden.. schaam schaam.

Het restaurant is goed, bar en supermarktje ook. Elke ochtend verse broodjes zoals het hoort in Italie!

De douchejes worden elke dag 2 a 3 keer schoongemaakt.

2 dag met me partner was ook leuk. Nadat hij hilarisch door de wc/vloer was gezakt, stonden we na een half uur in een nieuw huisje. Echt heel netjes en snel opgelost.

Er is genoeg te doen in deze omgeving, voor eventuele tips mag je me mailen nancyj28@zeelandnet.nl

Gereisd met vrienden in juli 2007

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Continental Lido in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Continental Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.