Camping Village Continental Lido

Kinderhotel
Camping Village Continental Lido
8,1

Omschrijving
Kamperen in Verbania nabij het Lago Maggiore op Camping Village Continental Lido. Geniet van de zon op het eigen zandstrand of op een ligbedje bij het zwembad. Er is altijd wel eentje vrij. De animatie hier is vooral gericht op jonge kinderen net als de speeltuinen. Gelegen aan het Lago Mergozzo waarvandaan je zo naar het Lago Maggiore vaart.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Continental Lido voor je op een rij gezet:

96 reviews over Camping Village Continental Lido in het Nederlands

Mooi gebied maar niet naar deze camping

Tine,
25-8-2018

Dit jaar dachten we om weer eens naar Italië te gaan en wel naar het Lago maggiore. Deze camping heeft goede reviews dus laten we maar boeken voor 2 weken voor 2195,00 !!! Best veel geld, dus je verwacht dat de accommodatie goed is.

Toen we aankwamen in de maxi prestige stacaravan lag deze nog helemaal vol zand. De dekens die ik uit de kast haalde waren beschimmeld. Na zo’n lage reis was dit dus echt wel een domper. De schoonmaakster die arriveerde zei dat het horrible was, en ze maakte de vloer schoon en we kregen nieuwe dekens. Verder was de hygiëne van het huisje om te huilen. Geloof niet dat de schoonmaakster na de vorige bewoners nog had schoongemaakt.

Wat wel goed: animatie, het meertje (mogen nog wel meer bedjes staan), het pasjessysteem (alhoewel je toch meer gaat uitgeven dan je wilt), WiFi en airco

Al met al wil ik nog wel terug naar deze regio maar niet naar deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Een camping op een prachtige plek aan een heerlijk schoon meer. Een overzichtelijke camping, netjes onderhouden en alles prima geregeld. Maar wat een drukte. Iedere avond shows en entertainment en een hoop geluid rondom de Arena, en ver daarbuiten. Als je voor je rust komt, zou ik deze camping overslaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

we zijn 2 weken op deze camping geweest in een stacaravan die we rechtstreeks bij de camping geboekt hadden. Dit alles was heel netjes geregeld. De camping is niet heel groot maar alles is er. voetbalvelden,een tennisbaan speeltuin. de supermarkt op de camping is klein maar de basisbehoeften zijn aanwezig. Het zwembad vonden wij heel klein en leek op de site groter dan het is, onze kinderen (13 en 10) vonden het er saai. Het meer daarentegen is echt schitterend! een mooi strand om aan te liggen en ook nog een grasstrook met voldoende schaduw. Het water is helder en verfrissend. ook is er een leuk barretje aanwezig. Voor de dorpjes in de omgeving moest nog best een stukje gereden worden wat wij persoonlijk jammer vonden. wat de animatie betreft werd er voldoende gedaan als je er tenminste van houdt. wij hebben hier een hele mooie vakantie gehad.

Geweldige vakantie

Mike,
8-8-2018

Wij hebben helaas maar één week op deze heerlijke camping verbleven. De ligging is prachtig en de maxi prestige caravan was mooi, schoon en van vele gemakken voorzien. Camping is erg schoon en het strand met meer is heerlijk. Zwembad is aan de kleine kant maar er zijn voldoende strand bedden. Restaurant is goed, prijs kwalieit prima voor elkaar. Enige nadeel zijn de muggen. Veel hinder van ondervonden ondanks goed insmeren met deet. Echte aanrader voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Markt in Verbania groot en leuk om naartoe te gaan. Omgeving prachtig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Leuke camping in prachtige omgeving.

Jeanette,
30-7-2018

Wij zaten in een mobile home maxi prestige 6 pers, een prima caravan voor 3 personen maar persoonlijk zou ik hier niet met zijn zessen in willen zitten.

De caravan was keurig schoon en alles wat je nodig hebt zit erin.

Animatie is vooral gericht op jonge kinderen tot 12 jaar. Animatie in de avonduren is gericht op jonge kinderen en daarna werden er vaak shows geven die prachtig zijn maar daar moet je van houden. En doe animatie is er naast de kinderdisco in de avonduren niet. Het animatieteam is erg enthousiast.

Er is zijn wel 2 voetbalvelden dus dat maakte een hoop goed voor onze 13 jarige.

Het eten in het restaurant en de afhaal is prima, persoonlijk vond ik het restaurant niet echt gezellig en het personeel deed ook geen moeite om het gezellig te maken.

Leuke speeltuin voor de kleintjes en alles is prima onderhouden.

Strandje is leuk al mistte ik wel de ligbedden.

Veel leuke dingen te te doen in de omgeving, voor ieder wat wils.

Mooi!

Timo,
18-7-2018

Een hele mooie camping, alles is erg schoon en netjes. Niet zo'n heel erg grote plekken, wil je dat wel moet je een grote plaats boeken. Betalen doe je met een pasjessysteem, aan de ene kant wel handig aan de andere kant niet. De camping ligt op een mooie plek tussen de bergen. Er is een supermarkt niet erg ver weg plus een winkelcentrum. Een prachtig zwembad met golfslagbad, echt een aanrader! De animatie is erg aardig!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

heerlijke vakantieplek en fijn land.

jojo,
14-4-2018

Super fijne camping gelegen aan fijn meer. Mooi uitzicht en veel te doen en te zien in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

helemaal geweldig

vanbakergem,
17-2-2018

ik heb van begin tot eind genoten en gaan daarom al heel wat jaren naar deze camping

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke camping in prachtige omgeving

Marieke,
17-1-2018

Voor Italiaanse begrippen een middelgrote camping aan een heerlijk meertje. Alles prima onderhouden en schoon. Gezellige drukte, voor een rustige vakantie zou ik een andere camping uitzoeken. Een enthousiast animatieteam met een programma voor jong en oud. Weinig gebruik van gemaakt en toch leuk dat het er is. Wandeling naar Mergozzo is een aanrader. Mooie omgeving om te wandelen en leuke plaatsjes te bezoeken. Een dag Milaan is met de trein goed te doen hoorden wij.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische camping in een prachtige omgeving

S. Wessels,
26-10-2017

Prachtige camping aan het Lago Mergozzo, een prachtig meer vlak bij het grotere Lago Maggiore. De camping heeft een zandstrand en ruime gras ligweide aan het betoverende meer. De camping plaatsen zijn ruim en de camping is heel goed georganiseerd en absoluut schoon. Voor alle leeftijden zijn er de hele dag en avond leuke activiteiten georganiseerd door het actieve animatie team. Een van de beste campings waar wij ooit geweest zijn. Wat ons betreft vijf sterren waard. Wel vroeg boeken de camping is heel populair.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Continental Lido in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Continental Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.