Camping Village Continental Lido

Kinderhotel
Camping Village Continental Lido
8,1

Omschrijving
Kamperen in Verbania nabij het Lago Maggiore op Camping Village Continental Lido. Geniet van de zon op het eigen zandstrand of op een ligbedje bij het zwembad. Er is altijd wel eentje vrij. De animatie hier is vooral gericht op jonge kinderen net als de speeltuinen. Gelegen aan het Lago Mergozzo waarvandaan je zo naar het Lago Maggiore vaart.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Continental Lido voor je op een rij gezet:

146 reviews over Camping Village Continental Lido in het Nederlands

2008

prima camping (zeker met kinderen)

Remco
2-11-2008

we zijn in juli voor de eerste keer naar deze camping gegaan. We zijn erg tevreden over het meer en het zwembad dat voor ons 1,5 jarig zoontje prima toegankelijk was. De bediening in het restaurant was op enkele dagen traag (dat is met een klein kind vervelend). Het animatieteam organiseert voor iedereen wel een keer iets leuks. De kinderdisco is een dagelijks hoogtepunt. We hebben besloten volgend jaar weer te gaan en we hebben begrepen dat er zeer veel mensen zijn die dit gaan doen, dus vroeg boeken!! De omgeving is trouwens ook erg mooi.

Gereisd familie in november 2008

Heerlijke camping

Wij
21-10-2008

We zijn eind augustus, begin september naar deze camping geweest. Een hele mooie camping, met een heel leuk zwembad en het meer is super voor kleine kinderen (die nog niet kunnen zwemmen). Wel zijn er in deze tijd van het jaar bijna alleen maar duitsers op de camping te vinden.

Wat we jammer vonden aan deze camping is dat de auto's op de toch al vrij kleine plaatsen bij de caravan moeten staan. Verder is de camping zeer de moeite waard om een keer naar toe te gaan.

Gereisd familie in oktober 2008

Super camping

Anja Halmans
28-9-2008

Wij zijn 16 augustus al terug gekomen van vakantie, we zaten toen bijna 3 weken op de camping. We hebben het echt heerlijk gehad, en hebben nog steeds heimwee, naar Italie...

De camping is heerlijk, vriendelijk personeel, lekker aan het meer en een mooi zwembad. Het animatieteam was ideaal, vooral onze 5 jarige dochter en onze 3 jarige zoon hebben het ontzettend leuk gevonden bij de "minicisco", ze hebben het er nog steeds over!!! En na afloop van de disco zorgde onze anderhalf jarige zoon voor de animatie van het animatieteam... hihihi. Al met al gaan we zeker in december een plekje boeken voor volgend jaar. Tip: Zorg dat je een plekje reserveert, want de camping zit in het hoogseizoen helemaal volgeboekt!

Meestal mooi weer

Sandra Schildt
26-9-2008

HALLO FAMILIE VAN DE BIJ

Wij zijn afgelopen augustus 3 weken op de camping geweest en wij vonden het klimaat heel erg lekker. Het kan ook wel eens een dag slecht zijn, maar nooit heel lang zoals in Nederland en als de zon doorkomt is het eigenlijk altijd zwemweer. Dit laatste had ik zelf ook niet verwacht op slechts 1000 km rijden.

Het kan ook wel eens flink onweren, maar dat heb je nou eenmaal in Noord Italie.

Nogmaals je hoeft je echt geen zorgen te maken over de wolken op de foto, als je 2 of 3 weken gaat heb je gewoon 80 procent zwemweer volgens mij en zoniet dan is er genoeg te doen en te zien in de omgeving.

Binnen 10 minuten rijden zit ook een mega overdekt winkelcentrum met heeeele leuke winkels, maar ook leuke plaatsjes of wandelingen te maken met minder weer.

Als je nog meer vragen hebt, ons email adres is h.schildt@chello.nl.

zeer mooie camping

fam. van neerbos
21-9-2008

een camping voor alle leeftijden. je hoeft maar kleine stukjes te lopen zowel naar het zwembad als naar het meer.( fijn bij 35 graden!) pooltafels, tafeltennis en computerspellen voor de grotere kinderen, grote speeltuin voor de kleinere. a team is de hele dag druk in de weer.

stacaravan was super mooi. restaurant was goed. wel laat open met kleintjes. (half zeven)

natuur is erg mooi.

wat wij wel hebben gemist is een plaatsje waar je zo naartoe kan lopen. vonden de plaatsjes zowiezo niets in de buurt. alleen intra vonden wij leuk.

nee sorry geef ons het gardameer maar! veel leuker!

Gereisd familie in juni 2008

Wij gaan volgend jaar weer

Janssen
16-9-2008

Een geweldige zwembad. En ook een goed toezicht voor de kinderen.De animatie voor de kinderen erg geslaagd en speeltuin overzichtelijk met voldoende schaduw. De stacarvan is wat aan de kleine kant met een gezin van 5 personen.Er waren wasmachines en drogers aanwezig maar de helft was helaas steeds kapot.Het personeel was vriendelijk maar spraken gebrekkig Engels en Duits.De omgeving is echt prachtig.Met de trein naar Milaan geweest.Hebben vanuit Stresa de 3 eilandjes van het Lago Maggiore bezocht.Met de kabelbaan vanaf Stresa naar boven gegaan. Naar de goudmijn en Monte Rosa berg geweest (die was echt adembenemend mooi).Bij de goudmijn hebben we een geweldige lunch bij de nonnen gehad (echt voor een prikkie, zeker een aanrader).Wij hebben zeker nog niet alles van deze prachtige omgeving gezien.Voor jonge gezinnen is deze camping een aanrader.

Aanrader!!

Peter van den Broeke
16-9-2008

Wat hebben we een leuke vakantie gehad op deze camping. 14 jaar geleden voor het eerst hier naartoe geweest. Was toen nog een eenvoudige camping met water en strand, wat een verschil met nu. Toen was het al een gezellige camping. Kinderen kunnen de hele dag vermaakt worden, als ze willen, door een fantastisch animatie team. Hulde voor deze mensen!! Oké, de camping stond propvol en de plekken zijn niet groot maar het is uiteindelijk leven en laten leven. Het is ons weer geweldig goed bevallen. AANRADER DUS!!!

Gereisd familie in augustus 2007

Camping voor kleine kinderen

Sandra
14-9-2008

Een mooie camping voor kinderen tot 10 jaar. Het campingterrein wordt goed schoongehouden. Leuke animatie en een grote speeltuin centraal. Mijn enige minpunt was de ligging van de stacaravans. Je hebt geen privacy en staat bij elkaar naar binnen te kijken. Dit maakt dat je af en toe liever binnen zit dan buiten. Verder top en genoeg te zien in de omgeving.

Gereisd familie in september 2008

supercamping voor kinderen en ouders!

blabla
11-9-2008

een hele fijne camping voor kinderen maar ook voor hun ouders. Bij de weg naar de camping toe vraag je je af wat ervan terecht moet komen maar eenmaal daar is het super. het meer is ideaal, heel schoon maar langzaam aflopend waardoor je kinderen redelijk veilig bij het water kunt laten spelen. Goede en leuke animatie. met name de kinderdisco savonds was favoriet. De omgeving is erg mooi dus voor de ouders ook genoeg te ontdekken. Wij zijn twee weken geweest. De eerste week fantastisch weer, de tweede week stortregende het. Wij zijn wel gebleven mede doordat het op de camping erg gezellig was en er genoeg voor de kinderen te beleven viel. De eerste camping waar we graag nog een keer naartoe zullen gaan.

Een fantastische camping

Ans
10-9-2008

Wij zijn dit jaar voor de tweede keer op deze camping geweest en hebben net als vele andere weer geboekt voor volgend jaar.

Veel mensen hebben een hekel aan de polsbandjes en de betaalsleutel, wat betreft de polsbandjes moeten ze op de camping toch iets doen om in eerste instantie direct te kunnen overzien of de mensen op de camping van onze camping komen of van een camping in de buurt. En dan de sleutel, het is een uitkomst......Als er al een lange rij staat in de winkel, is die super snel weggewerkt want men hoeft geen wisselgeld terug te geven (werkt net als chipknip)Bij de pizzahut en bij de douches moet je soms idd wel even wachten. Als je daar al problemen mee hebt, we zijn immers op vakantie, ga dan gewoon wat eerder of later, dan zijn er totaal geen problemen. Je bent dan meteen aan de beurt en word netjes geholpen.

vervolg komt in volgende stukje

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Continental Lido in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Continental Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.