Camping Village Continental Lido

Kinderhotel
Camping Village Continental Lido
8,1

Omschrijving
Kamperen in Verbania nabij het Lago Maggiore op Camping Village Continental Lido. Geniet van de zon op het eigen zandstrand of op een ligbedje bij het zwembad. Er is altijd wel eentje vrij. De animatie hier is vooral gericht op jonge kinderen net als de speeltuinen. Gelegen aan het Lago Mergozzo waarvandaan je zo naar het Lago Maggiore vaart.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Continental Lido voor je op een rij gezet:

36 reviews over Camping Village Continental Lido in het Nederlands

Prachtige camping, wel rumoerig

Katja,
17-8-2018

Mooi camping, niet te groot of massaal. Toiletgebouw altijd schoon en netjes en heerlijke douches.

Camping overdag en in de ochtend rustig en toch levendig. In de avond wel erg rumoerig tot uur of 12. Hangt wel echt van je plek af hoeveel 'last' het geeft. Staat je caravan vlak bij het middenpad dan is het echt storend vonden wij. Iets verderop in het laantje is het veel beter te doen.

Zeer kind vriendelijk, alles verder prima.

Gereisd met partner in augustus 2018

Schofterig

Jacco,
25-6-2018

Wat een waardeloze toko. Op alle fronten personeel wat in alles tekortschiet. Verwacht absoluut geen service bij de receptie of waar dan ook, het beste wat je kunt verwachten is een snauw. Geen spatje vriendelijkheid. Betalen werkt op heel de camping met een pasjessysteem waar niemand mee overweg lijkt te kunnen. Daarnaast proberen ze je op te lichten waar je bij staat ( bedragen die op zichzelf al veel te hoog zijn ook nog naar boven afronden ) De staanplaatsen zijn absoluut veel te duur, wij hebben voor de helft op veel betere campings gestaan. Mocht je eten af willen halen, doe dit vooral niet. De pizza's komen niet in de buurt bij wat je in dit land verwacht. Voor een patat cordonblue betaal je 9,50, wat op zich nog kan, maar als je dan ziet wat je krijgt... daar zou als eigenaar werkelijk het schaamrood voor op je kaken moeten staan... Men maakt ongelooflijk misbruik van het prachtige meer. En bij het zwembad verbrand je je poten.

Gereisd met partner in juni 2018

Erg fijne camping!

Bos,
10-9-2017

Fijne en goed verzorgde camping. Wij waren er eind augustus en begin september. Camping bestond toen uit 80% Duitsers.

Erg ruime plaatsen in vergelijking tot andere Italiaanse campings.

Enig minpunt was de steeds lauwe tot koude douche bij de heren. Daardoor genoodzaakt naar een ander gebouw te lopen. Gezien de prijs in het hoogseizoen mag je wel warme douches verwachten.

Betaalsysteem erg handig, nooit met geld over de camping. Het meer was heerlijk, maar ook het zwembad mag er wezen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2017

D-reizen

Wij kwamen hier per ongeluk terecht. We kunnen ons voorstellen dat het met kinderen ideaal is. Voor ons was het echter een overvol dorp, misschien eerder een kamp. Overal krijsende baby's en kinderen en schreeuwende ouders. Tenten en caravans staan bijna op elkaar en waar je ook kijkt, kijk je bij mensen naar binnen. Kortom: rommel en chaos. Mooi zwembad. Jammer van de verplichte badmutsen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Gelegen aan het meer van Mergozzo, schoon water, heerlijk strandje. Schoon sanitair, moderne gebouwen. Goedkope cappuccino (heerlijk) en een glas wijn voor €1,50, gezellige bar, vriendelijk personeel. Fijne kampwinkel met ruim assortiment. Handig dat betaald moet worden met een kaart waar je geld op zet. Deze kan je op de hele camping gebruiken.

Mogelijkheid om prachtige wandelingen in de omgeving te maken (monte Rosa, val d'Antrona).

Mooi zwembad, maar wij gaan liever naar het meer. Veel animatie, maar dar betekent ook veel gezinnen met jonge kinderen.

Wij komen hier al jaren en ieder jaar is er weer opnieuw geïnvesteerd in nieuwe voorzieningen.

Gereisd met partner in juni 2016

Super camping

Fam Maas
23-8-2015

Wij hebben op continental lido een erg fijne vakantie gehad. Wij stonden op een kampeerplaats, ruim genoeg voor onze vouwwagen. Fijne plaatsen met schaduw. Op het strand bij de camping is het heerlijk vertoeven en het meer is ideaal om lekker te zwemmen. Ook het zwembad is fijn, groot en goed onderhouden. Savonds zijn er shows en musicals te zien in de arena, dit was erg leuk om te zien. Het animatieteam is erg enthousiast!

Verder fijn, schoon sanitairgebouw, werd goed bij gehouden. Heerlijke pizza's af te halen en in het restaurant!

In de omgeving van de camping is veel te doen, mooie plaatsjes en prachtige ligging bij het lago maggiore. Kortom, geweldige fijne plek om vakantie te vieren!

Gereisd met partner in augustus 2015

Dit nooit meer

leoo57
14-9-2014

Mega camping met een hoop pasjes en een armbandje, en heel veel muggen daar word je gek van.

Alles is strak georganiseerd, wel een camping voor jonge kinderen.

Gereisd met partner in september 2014

Een waar vakantieparadijs

mirjam
30-7-2013

Wij waren hier in de 2e week van juli en iedere dag waren er voldoende bedjes en parasols bij het zwembad. De plaatsen zijn ruim voldoende en het sanitair is netjes en schoon. De camping ligt aan het meer, dat zeer langzaam afloopt. Maar heeft ook een fantastisch zwembad met golfslagbad en een stroomversnelling. Een goed animatieteam met veel activiteiten voor iedereen zoals spinning en een musicalopvoering.

Lekkere broodjes en ijsjes zijn verkrijgbaar op de camping. Betalen met een pasje is even wennen, maar wel handig. In de omgeving zijn voldoende uitstapjes te maken.

Gereisd met partner in juli 2013

Super camping!!

Damhuis
28-6-2013

Mooie camping, voor ieder wat wils! Direct gelegen aan het Lago di Mergozzo, met een top uitzicht! Verder is er ook een mooi zwembad. Deze camping is heel erg geschikt voor gezinnen met (kleine) kinderen. Er wordt de hele dag door van alles georganiseerd door de animatie, er is een groot speelterrein, het meer loopt geleidelijk af, kindergedeelte in het zwembad, voetbalveld en tennisbaan aanwezig etc..Personeel aardig en altijd (in ons geval) bereid om je te helpen. Door Zoover (pbremmers) een dagtrip gemaakt naar Cascata del toce (watervallen), Domodossola en Macugnaga bij de Monta Rosa. Inderdaad een super tocht, en in Macugnaga heerlijk genoten op een terrasje. Bedankt voor de tip. Zeker de moeite waard!! Klein nadeel vonden wij dat we tussen de campers werden geplaatst. We waren met eigen tent en dan is het leuker als je bij de andere tenten wordt geplaatst. Komen in de toekomst (als we zelf kinderen hebben) zeker terug!!

Gereisd met partner in juni 2013

Kort maar krachtig: Deze camping is SUPER.

Aart en Nel Vogel-Schaddelee.
6-9-2012

Wij hebben het zeer goed naar onze zin gehad, nergens niets op aan te merken, vooral het betaal systeem is top. Misschien toch een opmerking en dat is dat de leeslampjes bij het bed( Mobilehome Comfort) best wel hoog hangen, we moesten uit bed om ze uit te doen. Tja, dan ben je weer klaarwakker. Maar wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2012

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Continental Lido in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Continental Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.