Camping Village Continental Lido

KinderhotelWeer vandaag2°-6°
Camping Village Continental Lido
8,1

Omschrijving
Kamperen in Verbania nabij het Lago Maggiore op Camping Village Continental Lido. Geniet van de zon op het eigen zandstrand of op een ligbedje bij het zwembad. Er is altijd wel eentje vrij. De animatie hier is vooral gericht op jonge kinderen net als de speeltuinen. Gelegen aan het Lago Mergozzo waarvandaan je zo naar het Lago Maggiore vaart.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Continental Lido voor je op een rij gezet:

Neckermann

1 review over Camping Village Continental Lido in het Nederlands

Fantastische vakantie!

Niels
28-8-2014

Wij hebben genoten van onze vakantie op deze camping. Wij zaten perfect in onze stacaravan vlakbij het zwembad (geboekt via de camping zelf). Mooi straatje met verharde weg en de auto's stonden netjes tussen de caravans. Camping is zeer schoon en wordt goed onderhouden. Omgeving is super mooi. Er is van alles te doen. Ook voor onze kinderen van 8, 8 en 4 jaar oud. Het zwembadwater is wat fris. De pizza's en het ijs zijn erg lekker! Alleen voor uitgebreide broodjes moet je vroeg zijn. Kortom: wij hebben een geweldige vakantie gehad (ondanks dat het weer "minder" wam was dan andere jaren).

Gereisd zakelijk in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Continental Lido in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Continental Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.