Camping Village Continental Lido **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Judith Huijsman-Kruissen

Prima, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar

Judith Huijsman-Kruissen,
20-10-2018

Pluspunten: het meer is fantastisch, zeer helder water, goede temperatuur. Prima restaurant, afhaalpizza's en prima ijs. Genoeg douches en toiletten. Nette camping. Omgeving van Lago Maggiore is prachtig, we hebben veel leuke plekken gezien. Rodelen is ook erg leuk.

Nadeel: grote plaatsen zijn net als in de rest van Italië nog steeds behoorlijk klein, en daar moet je auto ook nog bijstaan. Ging maar net. Veel herrie 's avonds. In Italië begint de animatie voor kinderen heel laat, rond 2100 / 2130 uur. Met als gevolg veel herrie als de kinderen terug komen van de animatie, soms rond 12 uur 's nachts pas. Ook erg veel Duitsers op de camping in augustus (een deel van Duitsland heeft nog laat in het seizoen vakantie). Verder erg druk in het hoogseizoen, dus hou er rekening mee dat je vaak de hele weg in de file staat als je ergens naar toe rijdt, bv naar Verbania.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018