Camping Village Continental Lido **

Review geschreven door Paul Koning

Mooi gebied Camping prima Meid winkel en eten

Paul Koning,
3-9-2018

Locatie van de camping top. Zeer veel te doen in de omgeving. We komen hier nu voor het vierde jaar achtereen. Buitenom dat veel dingen mooi zijn. Het meer is fantastisch, camping is goed schoon. De camping is erg rumoerig ook na 2200 uur veel schreeuwende kinderen maar ook ouderen. Veel honden, leek wel of meer dan de helft een hond mee nam.

Ijs is ondanks fabrieksijs prima en goed te eten. Betere porties dan isolino.

Animatieteam is stukken beter (2018) dan isolino (we hebben op beide campings gestaan in 2018)

Boeken voor langere periode is lastig, zeker op mooie plekken.

Zwembad is mooi maar niet heel groot. Vond de drukte ervaring minder dan Isolino.

Personeel bij zwembad let voor geen moer op.

Speeltuin werkelijk fantastisch. Mooi afgezet in de avond bij de disco (voor auto's).

Wilde voor 2019 boeken maar helaas al vol. Plaats afscherming tussen de lanen anders lopen er kids tussen en over je spullen. Sanitair bij strand :(

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018