Camping Village Continental Lido **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Tine

Mooi gebied maar niet naar deze camping

Tine,
25-8-2018

Dit jaar dachten we om weer eens naar Italië te gaan en wel naar het Lago maggiore. Deze camping heeft goede reviews dus laten we maar boeken voor 2 weken voor 2195,00 !!! Best veel geld, dus je verwacht dat de accommodatie goed is.

Toen we aankwamen in de maxi prestige stacaravan lag deze nog helemaal vol zand. De dekens die ik uit de kast haalde waren beschimmeld. Na zo’n lage reis was dit dus echt wel een domper. De schoonmaakster die arriveerde zei dat het horrible was, en ze maakte de vloer schoon en we kregen nieuwe dekens. Verder was de hygiëne van het huisje om te huilen. Geloof niet dat de schoonmaakster na de vorige bewoners nog had schoongemaakt.

Wat wel goed: animatie, het meertje (mogen nog wel meer bedjes staan), het pasjessysteem (alhoewel je toch meer gaat uitgeven dan je wilt), WiFi en airco

Al met al wil ik nog wel terug naar deze regio maar niet naar deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018