Camping Village Continental Lido **

Review geschreven door Arjan

Fijn en schoon!

Arjan,
25-8-2018

Een fijne camping met veel faciliteiten. Het terrein wordt dagelijks schoon gehouden. Huisje was modern ingericht en zeer schoon. Ditzelfde geldt voor het zwembad. Erg leuk zwembad ook geschikt voor kleine kinderen. Er is 's avons veel te doen op de camping waardoor er geluidsoverlast is rondom de arena. Wil je dit niet, zorg dan voor een huisje verderop dan heb je er nauwelijks last van. Het meer is erg mooi en schoon. Heerlijk om hier met een rubberbootje in te varen. Uitzicht en omgeving prachtig!! Wij hadden zelf een huisje, onderweg naar het meer kom je langs het kampeergedeelte. Vreselijke aanblik, hutje mutje, alles dicht op elkaar. Brood op de camping is aan de droge kant. Wifi was bij ons niet optimaal, men probeerde dit wel op te lossen. Aardig personeel op de camping. Prima vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018