Camping Village Continental Lido **

Review geschreven door Robert

Een Top Camping!

Robert,
14-8-2018

Dit is voor het eerst dat ik een revieuw plaats. Wij hebben met ons gezin 14 dagen genoten van deze super camping. Onze kinderen van 7 en 11 vonden het helemaal geweldig. Van geluidsoverlast heb ik niets meegekregen. Daarintegen hadden wij het idee dat de animatie in de mooie arena savonds druk bezocht en goed was. Het zwembad is fijn voor zowel de grotere als de kleinste. Vooral het golfslagbad is super. Verwacht geen grote glijbanen, die zijn er niet. Het meer is prachtig. Je loopt er makkelijk 60-70 mtr in voordat je schouders het water raken. Ook heerlijk dat het geen kiezels zijn maar zand. De temperatuur van het meer is heerlijk. Wij hadden plaats 241 dicht bij het meer. Een grote plaats, kon met gemak onze caravan van 7.80 mtr + daarnaast auto. Restaurant goed, winkel goed, broodjes heerlijk. En alles goed betaalbaar! Sanitair prima. Ligging is ideaal, je bent zo in een leuk plaatsje aan het Lago Maggiore. Kortom een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018