440 vragen over Camping Village Continental Lido

• Nadine, 17-08-2019 Rapporteren

Regen en temperatuur

We weten dat er af en toe een bui kan vallen maar ik zag op internet gemiddeld 13 dagen regen in juli/aug. Daar schrok ik van. Heb je inderdaad regelmatig regen? Hele dagen of eventjes? En kun je snel weer wat doen als het droog is? Als het een dag bewolkt is, hoe warm is het dan? Meteen een stuk koeler? Ons zoontje zwemt graag en daar moet het wel warm genoeg voor zijn.

• Nadine, 14-08-2019 Rapporteren

Stacaravans met veel NL kindjes

We willen via de camping zelf of via vacansoleil een stacaravan huren. Maakt het nog uit bij wie je boekt met nationaliteit van de boekingen? Bijv meer Nederlanders via vacansoleil? We zouden het leuk vinden voor ons zoontje als er in de caravans om ons heen ook kleine kindjes uit NL verblijven.

• Evelien van den Heuvel, 11-06-2019 Rapporteren

Koelkast delen?

Hoi, wij gaan naar de camping van maandag 15 juli tot donderdag 1 augustus. De camping verhuurd helaas geen koelkasten dus we hebben er eentje gekocht (een nieuwe) bij een electronica bedrijf in de buurt die we de 15e ophalen. Uiteraard kunnen we deze niet meenemen naar Nederland. Iemand interesse in een 2.5 week oude koelkast die na ons komt? Huren is duurder :). Daarna kan je de koelkast natuurlijk weer verkopen of anders... heel zonde naar het grofvuil. 06-31002080

Anne , 25-07-2019

Ik zou hem graag overnemen maar wij komen pas 14 augustus. Ze kunnen hem vast niet ergens apart houden voor ons?

Githa Klunder, 20-06-2019

Hallo Evelien, wij hebben dezelfde vraag gesteld aan de camping maar inderdaad geen verhuur van koelkasten. Best bijzonder voor zo’n camping als Continental Lido. Wij komen ongeveer in dezelfde periode (19 juli tot 8 augustus). Anders hadden we de koelkast graag overgenomen. Mag ik vragen waar jullie de koelkast gekocht hebben? Fam. Klunder.

Evelien van den Heuvel, 01-07-2019

Hoi, wij hebben de koelkast gekocht bij Euronics Verbania. Ze hebben ook een internetsite. Ik heb ze gemaild destijds en ze gaven vlot antwoord in ieder geval.

Moet eerlijk zeggen op campings waar ze wel verhuren je voor dat geld en goedkoper eentje kan kopen hoor :)

Evelien, 02-08-2019

Beste Anne, koelkast is inmiddels verkocht.

• Wilma , 05-01-2019 Rapporteren

leeftijd

Wij hebben 1 zoon mee op vakantie, hij is dan 17 jaar. Is er veel jeugd van deze leeftijd en is er wat te doen voor deze leeftijd. Hij houd van een potje voetbal en sport etc. Disco is niet zo belangrijk

Els, 15-07-2019

Veel pubers op de camping. Zoon van 18 en dochter willen er voor vijfde keer naartoe. Elke ochtend strandvolley, er zijn minivoetbalacticiteiten voor jongeren, je kunt mee mountainbiken. Geen disco in de buurt, bar op de camping is redelijk met poolbiljart.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Continental Lido voor je op een rij gezet:

Go4Holiday.nl
    Go4Holiday.nl
    De Jong Intra
    De Jong Intra
    LUX-camp
    LUX-camp

• wendy , 23-10-2018 Rapporteren

badmuts

ik zie dat een badmuts verplicht is. Klopt dat, of letten ze hier niet op?

Marloes, 28-10-2018

Iedereen droeg er één afgelopen zomer in het zwembad. In de supermarkt kon je ze kopen.

bertie , 26-06-2019

Ook nu nog altijd badmuts verplicht

• Carmen, 14-10-2018 Rapporteren

Boodschappen

Wat zit er in de buurt om boodschappen te doen? Zit er ergens een Lidl? Zijn er ook gezinnen met pubers die hier naar toe gaan?

anouk verkoijen, 15-10-2018

Er zit een lidl 15 min rijden en een ipercoop op 10 min rijden wel beide andere kant op maar uitstekende supermarkten

Els jansen, 15-07-2019

Ja hoor, onze pubers gaan voor de vijfde keer mee hier naartoe, er zijn genoeg leeftijdsgenootjes

• Rianne, 06-10-2018 Rapporteren

Caravan Evo

Wij zijn van plan om in mei 2019 met 4 volwassenen en 1 kind (dan 2 jaar oud) naar deze camping te gaan. We zitten te denken om in de nieuwste caravan type Evo te gaan maar ik vraag me af, is er in de caravan een campingbedje te plaatsen in de slaapkamer waar de 3 losse bedden staan? Weet iemand dit toevallig?

• Linda , 13-08-2018 Rapporteren

Plek 240

Volgend jaar op plek 240 kan iemand vertellen of er bomen, dus schaduw , op deze plek is?

• jos, 11-08-2018 Rapporteren

plaats 164

Heeft er iemand informatie over de grote en ligging van plaats 164 ?

• M, 10-08-2018 Rapporteren

Restaurant

Hoe is het restaurant op de camping? En kun je lopen naar restaurantjes buiten de camping?