Appartement Residence Isolino

7.5Goed

Italië, Piemont, Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore)

7.5Goed

• 6.6Inrichting
  • 7.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Isolino voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer appartement info

20 reviews over Appartement Residence Isolino

• 2018
    8Birgitte15-07-2018

Heerlijk centraal en van alle gemakken voorzien

Residenze Isolino is van alle gemakken voorzien en biedt de mogelijkheid zowel het zwembad van camping Isolino als van camping Continental te gebruiken. De appartementen zijn erg netjes en ruim van opzet. De appartementen met uitzicht hebben wel meer geluidsoverlast van de straat dan de app aan de achterkant. Hou daar dus rekening mee bij je keuze.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Beaudine12-01-2018

Geweldig

Gezellige sfeer, voor jong en oud veel te doen, leuk animatieteam en altijd mooi weer!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Oude reviews

5Sandras07-08-2016

Ongelukkig....dus voor mij niet meer

De app zijn op zich ruim, maar de keuken en het balkon zijn echt zo klein dat het irritant wordt....ik had liever n plekje op de begane grond maar ja die waren er niet. Keukengerei was er niet echt behoorlijk! Irritatie nr 2 Bedden zijn hard. Ik vind de hygiëne ook niet echt super....had zwarte voeten met het lopen in het app....vind dat persoonlijk minder. Wc en badkamer waren ook niet je van het qua hygiëne! Ik ben echt blij dat we weer naar huis mogen! En oh ja....het is mega gehorig! Wij hebben nachten gewoon het gehuil van n kindje gehoord die naast ons zaten! En niet zachtjes maar net alsof ze bij ons in de kamer lag.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Maxmax11-08-2015

Wat een rust en luxe!

Wat een groot appartement! Wij hadden een bovenverdieping met 2 etages, veel ruimte!! Wij zaten (helaas) aan de achterzijde van het appartementencomplex, vanuit zolderdakraam mooi uitzicht over het meer en een gedeelte van het dorpje. Geen restaurant e.d. Voor alle faciliteiten moet je naar de camping, voor ons geen probleem. Zwembad, lees prive-zwembad, aanwezig, heerlijk genieten en nooit druk, gewoon je handdoek laten liggen op je strandbed, om later terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Fam.V.06-08-2015

Uitstekend!

Prima appartement. Ruim. Ruim balkon met voldoende stoelen. Goed beveiligd. Wifi is voor de appartementen gratis. Mooi uitzicht. Rustige ligging. Fijn zwembad. Genoeg ligstoelen. Je kunt gebruik maken van de faciliteiten van de 2 bijbehorende campings. Prachtig meer. Goede locatie om leuke uitstapjes te maken naar bijvoorbeeld Milaan. Het is niet onze gewoonte, maar hier willen wij wel naar terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Mies23-07-2015

Rustig hier, druk daar...

Wij houden wel van de rust die je hier bij de appartementen en het zwembad hebt. O het drukste moment denk ik dat er zo'n 20 kinderen/volwassenen bij het zwembad waren. T.o.v. van de 100-en bij de 2 campings waar je ook kunt zwemmen, is dat heerlijk.

Een heel groot nadeel is dat het zwembad pas om 11 uur open gaat. Met kleine kids (8jr, 6jr, baby) is om 11 uur de dag al voor de helft voorbij. Het is nu bijvoorbeeld 8.30..wij willen gewoon lekker zwemmen. En dat kan dus niet. Mocht je tijdens je vakantie afhankelijk zijn van snel internet...forget it.

Verder is het precies wat wij hadden verwacht. Ruime kamers, prettige tuin van een meter of 4 diep en 10 breed.

Muggen! Wij hebben vaker meegemaakt dat je 's avonds lek geprikt werd, dus we hebben nu een hele grote klamboe die over 2 parasols hangt 's avonds. Dus tip: neem een klamboe mee!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7pol07-08-2014

te klein voor de hoeveelheid personen

Wij hebben (2 volw. 2kinderen) afgelopen jul/aug in dit residence gezeten in een 7-pers. app. Helaas hadden wij voor het overgrote gedeelde slecht weer dus waren afhankelijk van het gebruik vh app. Het app. heeft 3 slaapkamers waarvan 7 slaapplekken. De slaapkamers waren prima verzorgd en ruim. De badkamers waren ook prima. Maar de keuken annex woonkamer was echt belachelijk klein. Wij konden er zelf niet met zn vieren in want je kon je kont niet keren. Hebben de tafel omgedraaid om toch wat ruimte te hebben. Mocht je met 7 pers. gaan en lekker buiten op het balkon zitten is dit vrijwel onmogelijk. Echt te klein dus en niet aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Karen15-07-2013

Heerlijk vertoeven!

Na aankomst direct het zwembad in gedoken! Heerlijk. Mooi uitzicht en genoeg ligbedden. Een parasol kan je altijd vragen en vaak ben je enige in het zwembad. Meer dan 3 stellen heb ik aan dit zwembad niet gezien. Iedereen trekt naar de 2 campings, waar je van de faciliteiten gebruik kan maken. We hadden een groot appartement aan de tuinzijde, met tuin. Wel 7 bedden en een nette badkamer. Wel was de woonruimte annex keuken niet zo groot, maar je leeft buiten en het zitbankje is erg klein... tja gewoon op tijd naar bed!

's Ochtends kan je via een paadje en trap naar de bakker, waar je heerlijk bolletjes en brood kan kopen. Ook vind je hier nog andere kruidenierswaren.

Lago Maggiore is erg leuk. Stresa en Orta zijn leuk om te bezoeken en in een restaurantje te eten. Ook de grote waterval is de moeite waard. De pizza's bij restaurant camping Isolino zijn erg lekker. Ook is de minidisco voor de kids erg leuk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8bertrobin20-08-2012

Mooie ligging

wij hadden een 2 kamer appartement, kamer vond ik persoonlijk wat aan de kleine kant, je had een keukenblok eetkamertafel met 5 stoelen en een slaapbank. We zijn het wel anders gewend maar je leeft buiten, aan het zwembad of 's avonds op je balkon/terras. Wij hebben alleen maar gezwommen bij het appartement, heerlijk rustig je kon met je luchtbed of spelen met de bal zonder dat andere mensen hier last van hadden. De camping is zeer massaal

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Danielle30-08-2011

Fantastische vakantie gehad

Wij hadden de 2-persoon appartement met uitzicht op het meer. Goede appertementen en complex is voorzien van airco en lift. Ruim genoeg voor de vakantie, enig nadeel is dat de keuken annex woonkamer aan de kleine kant en hierin ook nog een bankje en tafel met stoelen staat. Badkamer en en slaapkamer waren goed, op de slaapkamer hadden wij ook nog een campingbedje staan en dit was redelijk te doen. Via de kelder kon je naar het zwembad, vonden wij zeer goed en ondanks het bouwvak was vrij rustig! Voor ons perfect daar wij de drukte van camping Isolino maar niks vinden. Ook zijn in de kelder nog extra ruimtes waar je kunt wassen, fietsenberging, douches- en wc-ruimte. Wij hebben hier een hartstikke mooie vakantie gehad en vinden dit appartmentcomplex dan ook aan te bevelen. Alleen het enige nadeel is dat het eigenlijk alleen met auto is te bereiken op een steile trap na.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Appartement Residence Isolino info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras