Vakantiepark Residence Conca d'Oro

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen8,7

4 tips over Vakantiepark Residence Conca d'Oro

houdijn, 15-4-2015

Bezoek eens Orta San Giulio aan het Ortameer. Dit is vlakbij en zeer zeker de moeite waard om te bezoeken. Gelateria artigianale Eliot heeft verrukkelijk ijs.

Jack, 28-7-2014
Borromese eilanden, Stresa, Orta bij Lago d'Orta, Tuinen Villa Taranto, markt in Cannobio
moon1969, 27-7-2013
vlakbij de village is er een restaurantje(gutt d'oli) hier kan je heerlijk eten en ook afhalen. Dit wordt ook druk bezocht door de Italianen zelf.

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Conca d'Oro voor je op een rij gezet:

Johan van Dijk, 22-7-2012
Een echte aanrader, we zouden het zo nog een keer willen doen.