Vakantiepark Residence Conca d'Oro

8.5Fantastisch

Italië, Piemont, Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore)

8.5Fantastisch

• 8.6Onderkomen
  • 6.8Activiteiten
  • 7.4Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Conca d'Oro voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

15 reviews over Vakantiepark Residence Conca d'Oro

• 9Johan10-01-2016

Geweldig

Hele leuke en stille camping. Lekker kleinschalig maar toch in de buurt van leuke plaatsen. Camping was voor ons precies wat we zochten: rustig maar met leuk zwembad en kleine bar waar je iets kon eten of drinken. Aardige eigenaren, erg behulpzaam en vriendelijk. Al met al is dit een goede locatie voor gezinnen met jonge kinderen die op zoek zijn naar een rustige vakantie. Mensen met oudere kinderen, op zoek naar animatie, spectaculaire zwembaden met wildwaterbanen of teams die de hele dag de kinderen bezig houden moeten hier niet naar toe gaan.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Mireille04-09-2015

Heel fijn

Wij zijn hier twee keer geweest. Het is een kleine, goed onderhouden en overzichtelijke camping. Er is een (klein) zwembad en een speeltuintje. Onze kinderen (4 en 7) speelden veel met de andere (nederlandse) kinderen. Omdat de camping zo klein is, kunnen ze makkelijk zelf rondlopen. De stacaravans zijn schoon, hebben een fijne veranda en voldoen prima. De inventaris is wat karig: geen waterkoker/fluitketel, geen mokken (alleen enorme theekoppen) en geen limonadeglazen, dat hebben we afgelopen jaar zelf meegenomen. Er is op 10 minuten rijden een hele grote supermarkt. Minpuntje: 's nachts last van blaffende honden, langsrijdende trein en een enthousiaste haan die elke ochtend al rond 4u begint te kraaien. Feit dat we twee keer zijn geweest zegt genoeg: ik kan deze camping als je kleine kinderen hebt zeker aanraden!

• 6Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Josine Loeven23-08-2015

Rustig

De camping is klein en overzichtelijk, schoon en gezellig. Er waren bijna alleen maar Nederlandse stellen met jonge kinderen.

De stacaravan was luxe en ruim. Ook de afwerking van faciliteiten op het park was bijzonder goed.

We misten iets van animatie voor de kinderen. Daarvoor moest je naar camping Conca d'Oro. Om daar te komen moest je een eind lopen en een grote weg over.

Wij hebben ook 's nachts last gehad van honden geblaf.

• 4Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8houdijn15-04-2015

Fantastico

Het vakantiepark heeft een zeer centrale ligging in het leukste gedeelte van het Lago Maggiore. De plaatsen Stresa en Verbania liggen letterlijk om de hoek. Het park zelf is door de kleinschaligheid zeer overzichtelijk. Uiteraard is dit prettig met kleine kinderen. Het ondiepe zwembad is niet groot, maar geeft een heerlijke verkoeling op warme dagen. Er is toezicht van een badmeester. Ook is er een bar aanwezig waar broodjes kunnen worden besteld voor 's morgens en waar je 's avonds koffie, snacks en ijsjes kan kopen. De stacaravan is van alle gemakken voorzien (behalve van een waterkoker). Het overdekte terras doet knus aan en geeft de nodige schaduw. De beschreven 'klachten' over blaffende honden en de goederentrein in de nacht hebben wij wel gehoord, maar absoluut niet als hinderlijk ervaren. We hebben hier heerlijk 11 dagen vakantie gevierd.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 9Jack28-07-2014

Zeer mooie plek

We zijn hier een week geweest, de plek ligt zeer mooi en heel rustig. De caravans liggen gegroepeerd bij het zwembad en 2 rijen erachter. Naar mijn mening iets te dicht bij elkaar, maar voor kinderen waarschijnlijk geweldig. Wij waren er met een oudere puber, waar niet veel voor te doen is, daarvoor moet je naar de camping 800 meter verderop, maar is niet handig. Voor jonge kinderen is het echter een mooie plek. Wij hadden een nieuwe mobile home, een luxere versie die iets afzijdig lag (nr 8, zie foto)), zeer mooi. Het zwembad kon iets groter. Je kunt elke morgen broodjes bestellen en afhalen. De beheerders zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en hebben goede tips voor de omgeving. Leila is een Engelse en heeft veel tips. 's Nachts is er een nachtwaker aanwezig. Er is een bar met snacks/pizza/drinken die tot 22 uur open is. Er is ook WIFI op de gehele locatie (tegen betaling).

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Marleen27-07-2014

Top!

Erg fijne camping met jonge kinderen, caravans zijn schoon net zoals de rest van de camping. Personeel verdiend een dikke 10!

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Astrid26-10-2013

Prima plek

Betrekkelijk klein chaletpark, met ongeveer 25 stacaravans. Netjes schoon en erg ruim! Mooi zwembad en een mooie omgeving. Leuk met kinderen tot 14 jaar.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Kim31-08-2013

Goede camping

Complete camping, ruime plaatsen, goed bijgehouden sanitair, we misten alleen de wc-brillen, maar doordat t keurig bij gehouden werd, waren we dit snel vergeten. Binnen n paar stappen bij t meer met zandstrand, langzaam aflopend, ook dit werd keurig bijgehouden. Goed restaurant, prima campingwinkel. Binnen 10 min bij t dorpje, klein, maar prima. Kortom n topvakantie gehad, een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8moon196927-07-2013

mooie rustige camping

Het is een mooie verzorgde camping met ong. 24 caravans, een klein speeltuintje, mooi klein(groot genoeg) zwembadje met ligbedden en een "snackbar" die wel heel duur is. er is geen winkeltje op het park daarvoor moet je naar de camping aan het meer dat ook conca d oro heet, beetje verwarrend. dit is te ver om te lopen en je moet een drukke weg oversteken. er is wel een broodjes service voor de gasten. Enigste min punt vonden wij het honden geblaf midden in de nacht, wij en andere gasten hebben daar wel wat nachten van wakker gelegen en de steengroeve met de ontploffingen dit gelukkig alleen overdag.

• 3Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8ronny23-06-2013

mooi plekkie

wij hebben hier 1 nacht gestaan op doorreis naar Toscane. Mooie heenreis langs het Lago Maggiore. Village klein, maar fijn. Beheerders uiterst vriendelijk. Mooi klein zwembad. Te ver om te lopen naar het meer. Leuke kleine speeltuin aanwezig.

Let op, je zit hier dus niet op de camping! Wij stonden bij de verkeerde receptie :) . Op de camping is meer vertier, de Village is meer voor de rustzoekers. Wij hadden enorm last van muggen. De muggenbulten waren na 2 weken nog niet weg en ze jeuken....

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Vakantiepark Residence Conca d'Oro info