Camping Lido Toce

8Fantastisch

Italië, Piemont, Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore)

8Fantastisch

Meer camping info

Aan het Lago Maggiore ligt Camping Lido Toce. Dit is een rustige camping met weinig faciliteiten. Er is geen zwembad of animatie op de camping, maar zwemmen kan in het meer. Huur een bootje en vaar naar de eilanden die midden in het meer liggen. Fietsend of wandelend kun je het prachtige dorpje Feriolo bereiken.

54 reviews over Camping Lido Toce

• 2018
    8Bremen20-11-2018

Fantastisch, maar nu klaar.

Komen hier al vele jaren. Prachtige camping met plaatsen vlak bij het water maar ook ruime plaatsen verder op de camping. Daar is het aanzienlijk rustiger hetgeen ons goed bevalt. Wel merken we dat er de laatste jaren steeds meer een clan ontstaat van (helaas) Nederlanders die zich zwaar misdragen. De kinderen worden vrijgelaten en breken in het restaurant de boel af. Wanneer je daar savonds zit stoort dit echt. Jammer dat men hier niet tegenop treedt. Voor ons een reden om maar een paar jaar niet meer te komen. Super jammer want de camping is werkelijk fantastisch met enorm hard werkende mensen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8nap20-08-2018

fantastisch!

mooi gelegen rustige camping. de kampeerplaatsen zijn lekker ruim en er is genoeg schaduw. De muggen vonden wij wel meevallen. In het water bij het strandje waren wel waterplanten, maar als je een paar meter opzij ging waren ze allemaal weg. Het sanitair was mooi schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Saskia01-08-2018

Wij hebben een prettig verblijf gehad

Fijne, rustige camping met zeer ruime, schaduwrijke kampeerplaatsen. Sanitair is netjes en schoon Het eten in het restaurant vonden we oké maar niet spectaculair. De muggen vonden wij een probleem, zonder muskietennet is het niet te doen! Onze jongste dochter (toen 4 jaar) vond het niet prettig om het meer in te gaan ivm de waterplanten en de temperatuur van het water. Daarom gaan wij dit jaar voor een camping met een zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

8Nico Van Egmond18-09-2017

Heerlijke camping.

De camping is superschoon. Sanitair blinkt aan alle kanten, is nieuw en wordt goed schoongehouden. De prijzen zijn ok, zeker buiten het hoogseizoen. Personeel netjes en vriendelijk. Aanrader.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Dion27-07-2017

Aanrader!

Heerlijke plek om je vakantie te vieren. Als jong stel hebben wij genoeg aan een ruime plek, dus we zijn niet veeleisend. Oma hebben we niet gezien, altijd door iedereen erg vriendelijk geholpen. Leuke plekjes in de buurt en een heerlijk Lago Maggiore.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Familie J.26-06-2017

Mooie rustige camping!

Fijne camping! Mega grote plaatsen, schoon, rustig, aan een klein zand strandje, lekkere broodjes, leuke dingen te doen in de omgeving! Oma heette ons niet van harte welkom... Maar eerst moest de auto op een andere plek, dan zou ze iemand halen om ons in te checken... Na een reis van 10 uur is dat niet echt een fijn ontvangst.... We wilden eigenlijk omdraaien en een andere camping zoeken. Maar goed dat we dat niet gedaan hebben. Haar zoon heeft ons ingecheckt en de weg gewezen, zei "sorry for my mum" Oma fietst rond maar verder geen last meer van.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9André Smits01-09-2016

Supercamping en omgeving, voor herhaling vatbaar!

Mooi gelegen camping. Wat een stukje van de doorgaande weg ligt zodat je geen last hebt van het verkeer. Camping is heel goed onderhouden en wordt dagelijks meerdere keren onderhouden, zowel het terrein als het sanitair. De eigenaars en personeel zijn vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk gelegen aan het meer, altijd plaats op het strand en in het water. Centraal gelegen om veel te kunnen bezichtigen. Zelfs Turijn is goed te doen (1 1/2 uur). Wij zijn 17 nachten geweest en we hebben veel gezien, maar er is nog zoveel moois te zien. Plaatsen zijn groot en wij hadden een type B plaats. Type A zijn nog veel groter daar kun je met 2 gezinnen nog wel op terecht. Prijs kwaliteit verhouding is echt een dikke tien. Er is geen kinderanimatie wel bij de buren. Klimaat is super elke dag 30 graden en in de nacht lekker afgekoeld. Wij hadden wel een flinke schaduwplek zodat het in de ochtend lang duurde voordat het op onze plek warm was. Maar als dat het enige is waar je over zou kunnen klagen, wat wij overigens niet doen! Overzichtelijke en compacte nette camping! Wij gaan in principe nooit 2 x naar dezelfde plek/camping terug. Maar voor deze maken we waarschijnlijk een uitzondering.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Anja heesbeen16-08-2016

Lekkere camping en rustig

Ook wij hadden rekening met oma gehouden maar ze was ook vriendelijk geen last gehad. Wij zijn hier 3 dagen geweest en een super tijd gehad. Mooie camping en schoon. Je kan lekker eten bestellen en ook opeten op je stekkie. De prijzen zijn ook goed voor het eten. Dus erg leuk daar. Wij waren zonder kinderen maar voor hun wordt weinig georganiseerd maar je zit aan een prachtig meer dus daar vermaken de kids zich wel

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Rita28-08-2015

Prima camping!

Een heel rustige en kleine camping met enorm grote plaatsen en super schoon. We hebben nauwelijks muggen gehad en "oma" deed wat ze moest doen als het nodig was: campinggasten aanspreken op hun gedrag en het feit dat ze zaken niet netjes achter lieten. Dus zeer klantvriendelijk voor de echte kampeerder die waarde hecht aan rust, de natuur en properheid!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 7fred15-09-2014

Klein maar fijn!

Tussen meerder grotere campings ingesloten, bevindt zich deze kleine maar nette, rustige camping. Wij hebben hier maar 1 nacht gestaan (doorreis) maar we werden vriendelijk ontvangen door de oudere dame/eigenaresse. We konden een mooi plekje uitzoeken, voor 29 euro, incl. stroom en gebruik douche. Het sanitair was blinkend schoon! Er was een eetgelegenheid met terrasje en gratis wifi. Wij kwamen laat aan en tussen de tent door opzetten, bestelde we voor 2 pers. spaghetti. Dit werd netjes 'bezorgd' aan onze tent en smaakte prima!

Gereisd met partner in augustus 2014

Camping Lido Toce info