Camping La Quiete

8.1Fantastisch

Italië, Piemont, Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore)

8.1Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

76 reviews over Camping La Quiete

• 8Bente27-02-2012

Geweldig

Ik ga er al heel lang heen en ik vind het nog altijd geweldig!!

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Peter Bierens02-02-2012

wij gaan weer terug!

Een hele leuke camping, wij hebben een geweldige plaats aan het meer gehad, geweldige omgeving als je van rust en natuur wil genieten is dit een aanrader. Ook de innerlijke mens wordt hier blij van! Wij gaan dit jaar weer terug! Het helderste water in Europa ook voor de kinderen was dit een fijne camping waar ze veel vrienden konden maken en veel plezier hebben beleefd op en aan het meer.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8acquooy03-12-2011

Mooiste meer

Sfeer volle camping. In tegenstelling tot de grootse campings in de omgeving is de camping in de tijd stil blijven staan. prachtige omgeving en uitzichten.

• 5Staat v/h sanitair

• 6Inge20-08-2011

redelijk

De eerste aanblik is erg rommelig. Ik vind de camping niet echt geschikt voor hele kleine kinderen. Wij stonden op het achterste gedeelte. Daar grenst een watertje aan waar je van redelijke hoogte zo in kunt vallen. Er zat geen hekje voor. Je moet dus steeds opletten waar je kind loopt. Verder is er een speeltuin die eigenlijk buiten de camping ligt. Je moet er een behoorlijk eind voor lopen. Ook hier weer geen hekje voor het water. Het strandje is erg klein maar wel leuk. Het restaurant is heel goed en een prima prijs. Sanitair is wel oké. Alleen hangt er op het midden van de camping een hele vieze lucht. De ligging is erg mooi. De prijs is buiten proportie. Wij betaalden E 47 per nacht terwijl de buurcamping met een geweldig zwembad en heel veel faciliteiten (je moet er van houden, maar goed) maar E 3,- duurder is.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10Arie en Riët15-08-2011

Een geweldige plek!

Voor ons een hele fijne camping. Meestal staan we op het mooiste plekje aan het water met zicht op het plaatsje Mergozzo. Wat wil je nog meer? Het sanitair is dit jaar weer verbeterd. We kunen nu op meerdere plaatsen met warm water de afwas doen. Ook heel ideaal dat er achter de camping nu een mooi restaurant is waar je heerlijk kunt eten. Ook is het mogelijk om eten af te halen. Beslist niet te duur! Kleine kinderen vermaken zich hier prima. Tieners moeten meer zelf op zoek gaan naar vertier, maar onze kinderen hebben zich nooit verveeld!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9familie van Beest13-08-2011

Schitterend gelegen gezellige camping

Gezellige familiecamping. Zeer mooi gelegen. Wij gaan beslist volgend jaar terug. Voor tieners gewone campinggezelligheid met badmintontoernooi, met z'n allen voetbal kijken, pingpong. Personeel erg aardig en houden alles heel schoon en netjes. Wij zaten in maxicaravan direct aan het water, binnen wat krap met vier volwassenen, maar buiten veel ruimte en goed schaduw. Elke dag kwam iemand de blaadjes voor onze caravans wegharken en het grindstrand bijhouden.

• 10Staat v/h sanitair

• 8Berrie26-07-2011

mooie camping in een zeer mooie omgeving

Deze camping wordt jaarlijks beter en beter. Sanitair is aangepast, riolering werkt goed, en het personeel doet erg hun best om de camping netjes en schoon te houden. Voor gezinnen met jonge kinderen is deze camping zeker een aanrader vanwege het rustige strandje en de overzichtelijkheid om ze in de gaten te houden. Het vorig jaar nieuw geopende restaurant is prima. Als je de prijzen van deze camping vergelijkt met andere campings in de omgeving dan zit je hier zeker niet slecht. Voor oudere jeugd is er niet zo gek veel maar er zijn wel mogelijkheden.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Rob01-08-2010

schitterende rustige plek

Deze zomer ben ik met mijn vriendin op deze camping geweest en dit is geweldig goed bevallen. De camping ligt op een schitterende locatie aan het meer en nabij een klein Italiaans dorpje. De eigenaar "Edo" is een echte Italiaan die misschien wat nors lijkt, maar eigenlijk heel vriendelijk is. Samen naar de tour de France kijken en 's ochtends even een praatje maken tijdens een lekkere cappucino. De camping is rustig en eenvoudig. Het sanitair doet het goed maar is enigzins verouderd, wat overigens geen problemen oplevert.

Ga niet naar deze camping voor een drukke discotheek of luxe campingwinkel, maar wel voor rust, vriendelijkheid en een geweldige natuur.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010

• 7melissa23-07-2010

geweldige camping

ik heb jaren lang op deze camping gestaan vanaf me 2e tot me 15e heb het dr altijd geweldig leuk gehad vooral ook omdat me hele familie dr stond omdat me vader er ook al vanaf kind af komt dus waren we altijd met een grote groep bekende die elk jaar weer terug keerde. alleen op een bepaalde leeftijd wil je uit en meer doen en helaas had de camping daar in die tijd geen gelegenheid voor dus zijn we nog een keer naar de buren geweest maar das bij 1 x gebleven en persoonlijk kriebelt het wel om nog is terug te gaan ben alleen bang dat het dan tegen valt want je doet niet meer wat je doet als kind maar wie weet in de toekomst

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 10rachell21-03-2010

fantastische plek.

geweldige camping. zeker voor herhaling vatbaar zeer kindervriendelijk. speeltuin,kantine,bar,tv voor voetbal enzovoort,ping-pong tafels,batminton veld,voetbal toernooien,voetbalveld, ga zo maar door.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010