Camping La Quiete

8.1Fantastisch

Italië, Piemont, Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore)

8.1Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

76 reviews over Camping La Quiete

• 2018
    9L & L30-06-2018

Fantastisch rustige week aan het prachtige meer.

We verbleven 5 nachten eind juni met onze baby van 4 maand oud. Hadden een ruime staanplaats voor de mobilhome, met voldoende schaduw op enkele meters van het prachtige meer. Het was zeer rustig en wij hadden een geweldig begin van onze vakantie! Sanitair wordt continu gekuist. 3-4 keer per dag. Heel propere camping. Alle personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Alleen de eigenaar is een bizar persoon. Moeilijk in te schatten. Het restaurant is een aanrader.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Chris22-05-2018

Aanrader!

Prima Camping, mooie omgeving, direct aan een mooie meer. Ideaal voor het vissen! Aardig personeel, elke avond entertainment, toilet en douche hokjes worden dagelijks (gok 3x per dag) schoongemaakt. Genoeg te doen in de buurt. Zeker een aanrader! Volgend jaar komen wij weer! ( restaurant naast de camping ook zeker een aanrader!)

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Anoniem21-05-2018

Fantastisch, aanrader!

Wij hebben het super maar onze zin gehad, goed geregeld met het geluid ( savonds stil) vrij weinig jongeren. Dus voor de rust, en voor een mooie omgeving zeker een aanrader

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

4Guus20-08-2017

Mooie camping, maar de laatste keer!

We komen al jaren met enige tussenpozen op deze prachtige camping. Een heerlijk meertje met fantastisch uitzicht. Maar elke keer lukt het de camping eigenaar Edo om je met een nare bijsmaak te laten vertrekken. Hij is zeer klant onvriendelijk en doet geen enkele moeite om je een vakantie gevoel te geven. Sterker nog, als er maar iets gebeurt dat hem niet aanstaat loop je het risico van de camping gestuurd te worden. Erg jammer.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Vivian17-08-2017

Ontzettend genoten!

Wij hebben 2 weken met een caravan op een prima plaats gestaan. Perfect voor onze dochter van 3,5: het prachtige meer loopt geleidelijk af, speeltuin buiten en speelgelegenheid binnen, animatie was top en zandkastelen bouwen naar hartelust! Leuke dingen in de buurt (winkelcentra voor slecht weer, Orta is zeer de moeite waard en mergozzo is leuk om keer doorheen te wandelen) Enig minpunt vond ik dat er vaak best onvriendelijk of kortaf gereageerd werd. Sanitair was gewoon oke niks meer en niks minder. Nooit hoeven wachten voor douche, afwaswater gewoon warm. Restaurant achter camping was prima. Kleine overzichtelijke camping met heel relaxte sfeer. Wij gaan volgend jaar zeker terug als het kan!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Hendriksen05-08-2017

Matige camping gelegen aan prachtig meer

We verbleven hier 4 nachten. Kleine staanplaatsen, op en in elkaar. We konden nauwelijks de auto kwijt. Weinig douches. Water vaak koud. Sanitair verouderd. We hebben kakkerlakken zien lopen. Toch maakt de ligging, met leuk strandje, langzaam aflopend in het meer, bovenstaande punten goed. Kleine campingwinkel aanwezig. Voetbalveld en speeltuin aanwezig. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Weinig schaduw.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Familie van Eerde04-01-2017

Mooi meer, maar erg kleine kameerplaatsen

Een mooi meer met mooi uitzicht en een heerlijke watertemperatuur. Even een uurtje met de waterfiets is ook heerlijk!

De camping heeft érg kleine plekjes, waardoor je bijna bij de buren aan tafel komt te zitten. De auto moet ook op de kampeerplek staan (of je hebt gelukt en vindt net buiten de camping één van de spaarzame parkeerplaatsen). De mooie speeltuin ligt op een onhandige plek: uit het zicht en de kleinste kinderen (die toch de doelgroep zijn) laat je er niet zelfstandig naartoe gaan. Het sanitair is redelijk; in sommige douches hebben wat langere mensen een probleem.

Richting Lago Maggiore en Verbania (boodschappen doen) wordt het op de weg snel drukker.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6Sammie en rob16-09-2016

Viel een beetje tegen

Vriendelijke eigenaar, mooi plekje. Het meer is heerljk en het uitzicht prachtig. Plaatsjes zijn klein en je staat werkelijk boven op elkaar. Sanitair oud en qua aantallen niet toereikend

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8RF14-08-2016

Hier hebben we enorm genoten!

Mooi plekje, vlakbij het water, ook geschikt voor kinderen! Toiletvoorzieningen eenvoudig, maar goed! Meer heel helder water. Tip: Neem een bootje mee om te genieten van het schitterende uitzicht op het water!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Bert08-08-2016

Heerlijk meer, mooie omgeving

Lago di Mergozzo is schoon, lekker van temperatuur, heerlijk om in te zwemmen. Water wordt niet snel diep. Voor 12,50 per uur een waterfiets met glijbaan te huur. Klein strandje, maar wel groot genoeg, met een klein beetje schaduw waarin iedereen zich verzamelt. Plaatsen aan het water zijn absoluut het mooist. Deel van de mooiste plaatsen ligt wel dichtbij de weg. Plaatsen aan de kleine kant, maar er zijn ook wat grotere plaatsen te vinden. Wij vonden het behoorlijk volle boel. Meerdere avonden wat overlast van naastgelegen camping Continental. Restaurant achter de camping heeft lekkere en zeer betaalbare pizza's, ook afhaal. Niet veel douches, watertemperatuur en hoeveelheid afhankelijk van tijdstip van de dag. Toiletten voor het oog redelijk schoon, echter geur zei genoeg. Camping heeft een grote speeltuin met speelveld, maar deze ligt helemaal buiten de camping. Onze kinderen zochten de speeltuin daarom niet graag op. Tafeltennistafels en badmintonveldje aanwezig. Veel Nederlanders. Omgeving is de moeite waard: Isola Bella en Isola Pescatore, mooie eilandjes met boot vanaf Stresa te bereiken. Markt in Connobio erg druk, moeilijk een P te vinden, markt zelf voornamelijk kleding. Stadje wel heel leuk. Mergozzo mooi dorpje met terrassen aan het meer. Van horen zeggen: Monta Rosa met eeuwige sneeuw. Mocht je een dokter/ziekenhuis nodig hebben, kijk of er een privékliniek is: in het Ospedale in Verbania zijn wij met een kind met fikse oorontsteking bijna 5 uur zoet geweest door van de ene wachtkamer naar de andere wachtkamer gestuurd te worden. Vanaf Locarno langs Lago Maggiore met caravan vergt wel wat lef en ervaring. Handig om te weten hoe breed je caravan is.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016